Bölüm 12

34 6 3
                                    

Jack sinirle arabasının kapısını çarptı , az önce Michael dan duydukları midesini bulandırmıştı.Böyle bir kadın kızına annelik falan yapamazdı.Bundan sonra yapmaya kalksada jack buna asla izin vermeyecekti.Ah jack! Budalanın tekisin senden sorunsuz bir şekilde kaçmak için seni şevişerek kandıran bir kadına aşıksın.Hemde o kadın senin kollarından çıkıp sevgilisinin kollarına atmıştır belki çoktan  kendini.O adamla da benimle seviştiği gibi mi sevişiyor? lanet olası fahişe!! Bir an hala bana aşık olduğunu düşünmüştüm ne aptalım!!diye kendi kendine söyleniyordu ve bu jack'i yiyip bitiriyordu.Sinirden direksiyona ellerini vurduğu için ellerinden kan sızıyordu , jack üzerine ellerini silerek ellerindeki kanı temizlemeye çalıştı.Ve daha sonra yanaklarıma düşen yaşları..Hemen evine dönüp amber rose'a uygun bir gerekçe bulup bu kadını hayatlarından tamamen çıkaracaktı.Öldü demeliydi belkide.Evet böylesi daha kolaydı.Jack ısrarla çalan telefonunu susturmakla meşguldü.Olanları sindirmeye çalışırken annesinin sorularına katlanamazdı.Son kez çağrıyı iptal ettikten sonra bir mesaj geldiğini gördü.

''Jack amber bugün okula gitmemiş sabah servise bindirmiştik okulundan aradılar.Hiç bir yerde bulamıyoruz!''

Jack mesajı tekrar tekrar okudu.Ve aklına hemen o ihtimal geldi.Sam amber'ı almış olabilir miydi? Peki ya adreslerini ve hangi okula gittiğini nasıl bilebilirdi?Ah George amca!! Lanet olsun!! Seni aşağılık fahişe seni öldürücem!!Jack elleri titreyerek annesini aradı.

Anne!! Samm samm samm!! lanet olsun amber'ı sam almış olabilir.Hava alanı çıkışlarını hemen yasaklayın.İhbar edin hemen!! Kızımı kim bilir nereye kaçırıcak fahişe!!

Ah tanrım! jack emin misin! Tamam tatlım hemen babanla konuşacağım sakin ol.

Jack buna inanamıyordu!Elleri öyle hızla titriyordu ki direksiyon neredeyse ellerinden kayıp gidecekti.O kadını hiç aramamalıydı belkide..Her defasında hayatını mahvediyordu.Jack londraya vardığında sam ve amber çoktan los angels'a varmışlardı bile..

********************************************************

Sam elijah ile birlikte amber rose'un okulunun önünde beklerken heycandan ayaklarını hissetmiyordu.Her an düşüp bayılabilirdi ama elijah'ın kolundan destek alıyordu.

Tamam sam! Sakin ol sadece onu alıp gideceğiz açıklamanı burada yapmayacaksın oyüzden rahatla.

Kızım 5 yaşında elijah ya benle gelmek istemezse?Onunla nasıl konuşacağım?Ah tanrım bu berbat bir şey!Her an bayılabilirim.

Sam  servis geliyor bu onun servisi olabilir mi?

Bilmiyorum beni burada bekle.Yalnız gitmeliyim.

Sam , koşarak servise yaklaştı , inen bütün çocukları tek tek izledi.Artık amber'ın serviste olduğundan vazgeçecekti ki bir anca sapsarı saçları ve o muhteşem gülüşüyle servisten indi.

A-Amber R-Rose !

Amber yavaş yavaş sam'in yanına yaklaştı ve gülen yüzüyle cevap verdi.

Evet bayan...? şey isminiz neydi?

Sam.. Yani samenta.

Evet bayan samenta? Sizi tanımıyorum yoksa Eva'nın annesi misiniz?Günlerdir okula gelmiyor onu çok özledim.

Heyy bak tatlım şimdi beni iyi dinle söyliyeceklerim kolay şeyler değil.Ben samenta yani senin annenim.Biliyorum biliyorum bana soruların var ama bunları burda cevaplayamam lütfen bana yardımcı ol tatlım benimle gel.

A-Annem mi?Yani babam seni buldu mu?

Ah evet ama baban buraya geldiğinde seninle görüşmemize engel olacak lütfen daha güvenli bir şekilde görüşelim tatlım beni tanımak istemez misin herşeyi sana anlatacağım bebeğim hadi benimle gel? Ah tanrımm minik ellerin ne kadar büyümüş...

Sam gözyaşlarına boğuldu.Daha fazla konuşamıyordu ama bir an önce burdan gitmeleri gerekiyordu.

Peki samenta seninle geliyorum.

Yol boyunca samenta gözyaşlarını silmekle meşguldü.Amber rose minik elini samentanın avcuna koymuştu ve saatler sonra uykuya dalmıştı.Los angels a vardıklarında elijah evin kapısını açtı ve Amber rose hala Sam'in kucağında uyuyordu.Onu yavaşça yatağa bıraktı ve elijah'ın yanına döndü.

Elijah çok teşekkür ederim yanımda olduğun için sen olmasaydın herşeyi elime yüzüme bulaştırırdım.

Sorun değil sam , her zaman yanındayım.Amber rose'u yanında kalmaya ikna etmen lazım.Jack burada sizi bulamaz.Ben evime gideyim en iyisi siz yalnız konuşsanız daha iyi olur.

Ah tanrım evet! Anlayışın için teşekkürler elijah.

Herhangi bir sorun olduğunda beni aramanı istiyorum.Sorun olmadığında da arayabilirsin sam bunu unutma..

Ah evet biliyorum , arayacağım.

*************************************************

Jack londraya geldiğinde saatlerce çaresizlik içerisinde çırpındı.Ancak sam ve amber'ın izine rastlamadı.Lanet olası fahişe şimdi de kızını ondan çalmıştı.Jack onları bulacağına ve o kadını hapislerde çürüteceğine yemin etti.Günlerce onları nerede bulabileceğine dair teoriler üretiyordu.Rusyaya gitmiş olabilirlerdi belkide rusyada onları nasıl bulabileceğine dair en ufak bir fikri bile yoktu.Fakat jack nedense rusyaya gitmiş olma konusunu ciddiye almıyordu.Günlerce kendini anne ve babasının evinde ki amber'ın odasına kapatmış hemen hemen hiç yemek yemiyordu.Gözleri kan çanağına dönmüş saçları karışmış sakalları oldukça uzamıştı.Belki de sam'i bulmaya çalışmak yerine Michael'ın oğlu elijah'a ulaşmalıydı beraber olma ihtimalleri vardı.Bu konuda Michael'ın ona birşeyler söylemeyeceğine emindi oyüzden o lanet kasabaya gitmekten vazgeçti.Belki de eski bir arkadaşı olan max 'den yardım almalıydı.Max jack'in çocukluk arkadaşıydı ve aynı zamanda şuan cıa'de çalışıyordu.Kısacası ajandı.Samentayı bulmak için max'den yardım istememişti aslında utanmıştı onu terk eden karısını aramak oldukça küçük düşürücüydü jack için.Ama şimdi Amber'ı bulması için yardım edebilecek tek kişinin max olduğu görünüyordu.Heycanla telefonunu eline aldı.

Merhaba max , sana ihtiyacım var.

Jack iyi misin dostum? Nerdesin?

Ben iyiyim max amber..Amber'ı samenta kaçırdı onları bulmam lazım.Elijah Brown bu adamı bulmanı istiyorum.

Tamam jack her zamanki yerde buluşalım.

2 saat sonra her zaman buluştukları cafe de bekliyordu jack .Max geldiğinde her zamanki gibi birbirlerine gülümseyerek sarıldılar uzun zamandır görüşmüyorlardı.Zaten max'i bulmak çoğu zaman imkansızdı.Max elindeki belgeleri masaya yavaşça bıraktı.

Adam hakkında tüm bilgiler burda mevcut.Adresi de dahil.Los angels da yaşıyor.Bir şirkette yönetici hiç bir pis işe bulaşmamış yani adam temiz.Sam'in bu adamın yanında olduğunu mu düşünüyorsun jack.

Düşünmüyorum max , eminim aslına bakarsan.

Peki , sam neden bunları yapıyor jack? bu konuyu araştırabilirim.Amber'ı kaçırması çılgınca.İstersen bu konuyu araştırabilirim jack ne dersin?

Gerisini ben hallederim dostum , şimdi los angels 'a gitmeliyim max kalksam sorun olur mu?

Saçmalama dostun kızın kaçırılmışken benim kalkmanı sorun edeceğimi de nerden çıkardın? Bana haber vermeyi unutma , yardıma ihtiyaç duyduguğundan düşünmeden beni ara.

Saol max , bu yaptığını unutmayacağım hoşça kal!

Jack arabasına bindi ve şarkının sesini son ses açtı.Şimdi keyfi yerine gelmişti O adamın yüzünü dağıtacak lanet olası sam'in yüzüne ne kadar aşağılık bir fahişe olduğunu bağıracaktı.

(şarkı:Calvin Harris - Let's Go ft. Ne-Yo )

Gül YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin