Samentanın gözleri jack ile buluştuğunda derin bir hüzün kuyusunda boğulurcasına çırpınmaya başlamıştı.Samentanın ağzından kelimeler kalbinin tüm odalarını korkuyla doldurarak döküldü.
J-jack, o i-yi mi?
Ardından kirpiklerinin aralanmasıyla birlikte derin , bir ateş topu fırlatırcasına kızgın gözlerle jack cevapladı.
İyi.Sen Samenta!! Sen nasıl böyle tedbirsiz , düşüncesiz birine dönüşebildin ?Minicik bir bebeği üstelik bu bebek senin bebeğinken nasıl bırakıp gidebildin? Nasıl? aklım almıyor..Neredeyse o ölüyordu ah! tanrım inanamıyorum sana!
J-jack , özür dilerim b-ben burada herzaman ki gibi çiçeklerle ilgileniyordum ve küçük bir çocuk çığlıklar içerisinde geldi sesini duyunca buradan çıktım ve evin ön tarafına neler olduğuna bakmak için yöneldim.B-bana kardeşinin düşerek kendisini yaraladığını ve çok kötü durumda olduğunu ona yardım etmem gerektiğini söyledi b-bende amber rose'a burada bi-birşey olmayacağını düşünerek ba-bahçe kapısını çekip çıktım.
Jack'in kafası allak bullak olmuştu.Şuanda samenta ne dese onun tatmin etmiyordu yaşadığı korku atlatılabilir cinsten değildi..
Peki yangın nasıl çıktı samenta nasıl?Böyle birşeyi nasıl fark edemedin.Saatler boyu mu yardım ettin çocuklara?Aklına hiç amber rose adında bir kızın olduğu ve onu korumasız bir şekilde bahçede bıraktığın gelmedi mi? Nasıl bu kadar sorumsuz olabildin?
Bu onların belkide ilk ve en şiddetli kavgalarından biriydi.İkiside üzgündü ancak Jack o manzaraya şahit olduğu için samentayı bir türlü anlayamıyor ve tüm acısını , içindeki yangını samentada söndürmek istiyordu.
Samenta ise tüm bu soruların beynini parçalara ayırdığı hissiyle sesi kısık bir şekilde birşeyler söylemeye koyuldu.
B-bak j-jack çok üzgünüm tamam mi? Şuanda sadece kızımın iyi olduğunu görmeye ihtiyacım var.
Samenta eve girdiğinde amber rose uyuyordu fakat samenta şuanda buna aldıracak durumda değildi hızla kucaklayıp kızını sarıp sarmaladı ve gözlerinden biraz önce dökülen yaşlar şimdi büyük bir hışımla tek tek akıyor ve gözleri derin bir hüzne bürünüyordu.
Aradan geçen bir kaç saat sonra samenta Amber rose'u yıkayıp giydirdi onu uyutmaya koyuldu.Dakikalar içerisinde uykuya dalan amber rose hiç bir zaman huysuz bir bebek olmamıştı uyumamakta direnen yada sık sık uyanan mızmız bebeklerden değildi.Samenta kızının hayatı boyunca anlayışlı biri olacağına inanıyordu çünkü küçük bir bebekken bile annesini hiç zorlamıyordu.Samenta çok üzgündü ve bu durum , yaşadıkları , onu manevi anlamda çok fazla yıpratmıştı bir duşun iyi geleceğini düşünerek küveti sıcak suyla doldurup içine girdi.Burada olanları gözden geçirmeye vakti olmuştu.Yangın nasıl çıkmıştı?Yangın çıkarıcak hiç bir unsur bahçede bulunmuyordu.Düşünüyordu ve düşündükçe binlerce çivi beynine çakılıyordu sanki..Ya amber rose 'a bir şey olsaydı onsuz bir dünyada nasıl nefes almaya devam ederdi.
Duştan çıktığında Jack odada değildi.Samenta jack'in kendisine kızgın olmasını anlıyor hakta veriyordu fakat kendisinden kaçmasını anlamlandıramıyordu.Jack ise samentayı öfkesiyle acıtmamak için uzak duruyordu çünkü kızını dumanların içerisinde minicik bedeniyle çaresiz bulmak , o görüntü jack'i mahvetmişti.Samenta aşağıya indiğinde Jack i salonda uyur halde buldu yoksa uyumuyor da samentanın geldiğini görünce gözlerini mi kapatmıştı? görmemek için..Samenta gözlerinde biriken yaşları kovmaya çalışarak yatak odalarına gidip yorganı üzerine çekmişti tek düşündüğü şey olanlar ve kendini devamlı sorgulamasıydı sonra istemsiz bir şekilde uykuya dalmıştı.
Jack gözlerini açtığında salondaydı çoktan sabah olmuştu.Yatak odasına gidip üstünü değiştirmeye koyuldu.Samenta çoktan uyanmıştı büyük bir ihtimalle kahvaltı hazırlıyordu.Evrak dolu Çantasını da alıp hızla evden çıkarken samentanın sesiyle irkildi.
Jack! kahvaltı etmeyecek misin?
Hayır samenta , dün olanlardan sonra pek iştahım yok sende hak verirsin bu duruma umarım.
Benden neden kaçıyorsun jack? O yangını ben çıkarmadım, kendi kızımı ellerimle ölüme terk edecek biri değilim kahrolası yangının nasıl çıktığına dair en ufak bir fikrim yok tüm olanlardan habersizim.Evet hata yaptım haklısın , kızımızı kaybedebilirdik ama kahretsin ki bir çocuğa yardım etmenin böyle bir sonuç doğuracağını düşünemedim.Ah eminim sen benim yerimde olsan tüm olacakları öngörebilirdin çünkü sende tıpkı ailen gibi diğer insanlardan üstün ve mükemmel yaratılmışşın değil mi?!!
Samenta bu sözlerin jack'i yaralayacağını çok iyi biliyordu kendi canı yandığı için onuda yaralamak istemişti.Jack samentaya öfkeli gözlerle bakıp arkasını döndü ve hiç cevap vermeden uzaklaştı samenta göz yaşlarını tutamayarak dizlerinin üzerine çöktü sanki keskin bir bıçak defalarca kalbini bıçaklamış ve bıçaklamaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Yaprakları
RomanceHer cicek narindir , her kadın gibi..Eger kadınlar ile yeryüzünde bir şeyler benzeyecekse bunlar cicekler olmalıdır. Manolya , papatya , Nilüfer , sardunya , zambak ve dahası..Hepsi birbirinden farkli , essiz guzellikte ve ayrı ayrı hikayeleri olan...