BEMUTATKOZÁS
Red: A nevem Red Mistory. Apámmal élek, aki mindig utazik szóval egy bazinagy luxus villában lakom egyedül. 2 hetente hazaküld 200.000,-ot, a számlák, étel vevésére és ruhákra. Hetente egyszer hívom skypon hogy lássa élek. Ben-t ő is ismeri. Születésünk óta. Hosszú barna hajam a derekamig ér, mely alul vöröses árnyalatot kapott. Ben, mielőtt barátnője lett szinte ott lakott nállam. A szüleik ismertek és szerettek is, ezért engedték hozzám olyan sokszor. A szemem zöld, és a fogaim is fehérek. Ben és Merci szerint "ilyesztően vékony" vagyok, bár én szeretem magam.
Van pár tetkóm is. A bal csuklómon egy repülő, a jobb kezem gyűrűs ujján belül pedig egy B betű. A jobb lábamon, a bokámon pedig angolul, hogy kitartás. A nyakamon hátul egy fa van levelek nélül. A vágások hegeire tetováltattam..Ben: 187 cm-es, sötétbarna hajú. Barna szeme van, mely gyakran csillog. Általában fekete-fehér-farmer cuccokat hord és szeretne tetkót, de szüleik nem engedik. Közös tetkót akartunk, hogy az élet örökre össze kössön. Van barátnője, Claer. Egyedül, aki megérti őt, én vagyok. Tudjuk egymás gondolatát és ki nem mondott szavait.
Claer: Szőke 175cm-es lány. Szép alakja van, hisz a gimi mellett a helyi eddző teremben dolgozik. Még soha nem láttam sminkben. Egyedül ami mindig rajta van a vér vörös rúzsa. Természetes szépség. Jó neki. NEm véletlenül fut utánna minden srác. Azt kell mondanom jó a stílusa is. Habár engem kicsit zavar az állandó kopogása a magassarkúiban, jól áll neki. Ben-nel nagyon jól mutatnak.
Merci: Legjobb barátnőm Merci Eventgard. Hosszű haja van melynek vége világos lila, teteje fehéres szürkés. NAgyon jól átt neki. Általában kontyban fogja össze. Gyönyörű lány, de barátot nem akar. Három évig volt együtt egy fiúval, aki megcsalta. Ennek ellenére szívből szerette. Mikor otthagyta napokig bezárkózott
DU LIEST GERADE
Volt egy lány
JugendliteraturBEMUTATKOZÁS Red: A nevem Red Mistory. Apámmal élek, aki mindig utazik szóval egy bazinagy luxus villában lakom egyedül. 2 hetente hazaküld 200.000,-ot, a számlák, étel vevésére és ruhákra. Hetente egyszer hívom skypon hogy lássa élek. Ben-t ő is i...