Aki áll az ajtóban

225 11 1
                                    




A tetőn az ébresztő órám csörgésére keltem. Sietnem kellett a melóba de Jaco még aludt. Nem akartam felkelteni, ezért lementem és futottam a cukrászdába. Marie elnézte a késést sőt azt mondta ma csak délig van nyitva látja, hogy nem aludtam és hazaküldött. Nem szerettem volna cserben hagyni de ragaszkodott hozzá. Otthon csináltam épp az ebédem, amikor csöngettek. Ajtót nyitottam és Ben állt előttem. Barna haja kócos volt, a ruhája gyűrött volt a szeme pedi kisírt.

-Mit akarsz itt?

Ben nem mondott egy szót sem csak megölelt. Nem volt szívem eltolni őt magamtól.

-Mi történt?-enyhültem meg.

-Sza....szakítottunk-tört ki belőle újra a zokogás

Az ajtóban álltunk ölelkezve, Ben a vállamon sírt és elkezdett szakadni az eső.

-Gyere be-majd kezénél fogva behúztam a könyhába. Csöndben feltettem a teát forrni, majd leültem vele szembe.

-Elmeséled?

-Hát....nálunk volt, és elment fürödni. Rezgett a telefonja, azt hittem az anyja vagy valaki de Jaco írt neki...azt írta, hogy találkozzanak SOS kanos.....-a vágán elcsuklott a hangja nekem pedig gombóc keletkezett a törkömba. Mi ez?? Mint egy szar szerelmes film, amiben minden rohadt bonyolult. Megsimítottam Ben karját

-És utánna?

-Utánna? Megkérdeztem Claert, hogy ez mi, mire még ő volt kiakadva, hogy miért turkálok a holmijába.Kivette a kezemből a telefont és mondta, hogy este hív mert ez nem az aminek látszik és tuti mellé küldte az sms-t.

-Este....este hív?-döbbentem meg

-Igen, megbeszéljük a dolgokat.

Szívem szerint felpofoztam volna őt, hogy ilyen buta, de nem tehettem. Szereti ezt a lányt és az ő dolga, hogy megbocsát-e neki újra és újra.

-Újra össze jöttek Jacoval szerintem.-törte meg a csendet

Én épp el voltam veszve a gondolataimban, amikor Ben meglökte a karom.

-Hallod?

-Hm?

-Szerinted?

-Micsoda?

-Szerinted újra össze jöttek?

-Derítsük ki-mondtam, majd felhúzva Bent a székről kimentünk a kocsimhoz. Először Claerhez mentünk de a ház teljesen üres volt aztan Jacohoz. Szintén. Nem világított semmi sem.

-Van egy ötletem-mondtam majd elindultam a régi hotel fele

Erről még Ben sem tudott így nem álltam meg csak finoman oldalra nézve láttam, hogy a tetőn világít a lámpa. Imátkoztam, hogy egyedül legyen ott. Amikor mentünk haza fele Bent kitettem náluk aztán elhajtottam. Semmi, de semmi nem tudott megnyugtatni, hogy vajon Jaco egyedül van vagy Claerrel. Pár perc múlva Ben hívott. Azt mondta szerinte biztos, hogy össze jöttek, mert Claer még mindig nem hívta őt. Letettem a telefont. Kikapcsoltam, egyedül feküdtem az ágyban. Rájöttem, hogy mégsem vagyok egyedül, velem van a magány és az össze tört szivem. A fiú, akibe szerelmes voltam először, majd 3 év után újra előjött minden elfolytott érzelem ismét padlóra lökött. Nem tudom, hogy hogyan tudnék felállni. Nem is érdekelt igazán. Két óra múlva újra bekapcsoltam a telefonom és láttam, hogy Mercitől 2 nem fogatódottt hívásom van. Ő sosem hív többször ha csak nincs baj. Rögtön vissza hívtam

-Halo?

-Red! Ben az ügyeleten van, mert...nos mert Jaco megverte vagy mi.

-Hogy micsoda?? Indulok.

Őrült sebességgel mentem a kórház fele és bárhogyan is próbálkoztam nem tudtam össze tenni, hogy mégis miért verte meg Jaco Bent. Felmentem az ügyeletre és felültem Ben mellé az ágyra.

-Mi történt?

-Jaco állt a házunknál és nem értettem miért de nagyon ideges volt. Azt kérdezgette, hogy hol voltam és mondtam e neked mi törrtént.Én mondtam, hogy természetesen elmondtam neked, ekkor behúzott aztan többszörr hasba ütött közben pedig kiabált, hogy mindent elbasztam. Red mégis miről beszélt?

-Fogalmam sincs Ben-majd szorosan magamhoz húztam és el sem engedtem. Végül elaludt a mellkasomon. én pedig az arcát simogatva gondolkoztam.

Pár nappal később Ben még mindig nálunk lakott, Jaco azóta sem keresett és dolgoztam. Ben azért lakott nálunk, hogy szülei meg ne tudják. Nem akart botrányt.Nem tudtam túltenni magam azon, hogy Jaco ismét hazudott és megfektette Claert. Csöngettek. Ben fent aludt, szóval halkan kinyitottam. Jaco állt velem szemben.

-Mégis mi a fenét akarsz itt?? Még jobban össze törsz? Vagy elujságolod, hogy össze jöttél Claerrel? Vagy, hogy megverted Bent? Melyik? Hmm? Válassz. Én hittem neked, de hiba volt. Óriási hiba mint ahogy az is hogy lefeküdtünk-majd az arcába csaptam az ajtót. Nem ment el. Kopogott ismét majd a sírástól remegő hangján beszélt

-Red....tudom, mit gondolsz. Lefeküdtem vele igen, de nem vagyunk együtt, nem szeretem és Bentől is bocsánatot akarok kérni-a "kérni" szót csak tippeltem mert a végét már sírva mondta.

Majdnem megszakadt a szívem, de nem nyitottam ajtót. Nem vagyok ehez elég erős.

1 hét telt el, azóta csak nem fogadott hívásokat jelez a telefonom Jacotól. 5 napja ment haza Ben, és még mindig nem tudom, hogy mivan. Ben ismét összejött Claerrel, ezt sms-ben megírta délelőtt, Jaco pedig....őt sajnos igen is szeretem. Első szerelmem, az sosem múlik el. Az a baj velük, hogy mindenkiben őt keresed, senki sem hasonlít rájuk és mindig fel tudják forgatni a kis világod. Igen, Jaco ezt tette...viszont még mindig titokban kéne tartanunk ezért reménytelen a dolog. Ben évek óta az egyetlen fiú aki kopog az ajtómon. Az utóbbi pár hónapban viszont Jaco is dörömbölt szegény fehér faajtómon. Ma délután 3kor pedig ajtót nyitottam, és az oda vezető úton azon gondolkoztam, hogy kinek örülnék, ha ott állna.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Volt egy lányWhere stories live. Discover now