számomra csak te létezel...

925 49 2
                                    

'1. rész'

Sosem tudtam, hogy valójában mit akarok. Amikor megkaphattam volna valakit, ellöktem magamtól, amikor mással láttam megakartam szerezni. Végül mindig én maradtam egyedül. Már megszoktam igazából. Már nem fáj. Szinte semmi. Igaz, ez nem látszik a karomon hosszan nyúló vágásokból. Egy ideje, mióta legjobb barátnőm Merci meglátta máshol vágom magam. Senki nem látja. Egyedül Ben tudja, hogy mikor mi van a lelkemben, fejemben. Azonban most őt is elvesztettem félig. Ben-nek barátnője lett Claer. Aranyos lány. Régóta jóban vannak. Viszont tőlem elvette. Azóta, egy hete újra vágom magam. Viszont, hogy még Ben se lássa a nyakam hátul. Hosszú barna hajam eltakarja, a felületi "karcolásokat". A szobámban ültem, az ágyamon. A legkisebb szobát választottam, de szerintem még ez is akkora mint más embernek a nappalija. Imádok itt lakni, csak nagyon üres, így család nélkül. Ben lakott itt velem, de Claer nem örül neki, így inkább visszaköltözött a szüleihez. Sokszor meglátogat, de nem ugyanaz. Kevesebben beszéltünk. Claer nem szereti ha velem van. Féltékeny, bár nincs semmi oka rá. Ben nem látja ugyan, de egyre jobban távolodunk. Régen a hétvégéken, elmentünk a Balatoni nyaralónkba. Most Claer is akar jönni nehogy valami történjen (?). Hát, úgy már nem lesz az igazi, szóval felajánlottam, hogy menjenek ketten. Ben szeméből az évek során megtanultam olvasni. Kétségbe esetten nézett rám. Vajon miért? Nem akar komoly kapcsolatot Claer-rel?

-Nemhiszem, hogy lesz időnk most elutazni Claer- mondta Ben

-Ja...velem már nem lenne olyan jó buli?-kezdte felemelni a hangját Claer.

-Nem erről van szó. Az a ház más....Olyan üzenetek/írások vannak a falon, amit nem látott még senki. Az a ház egy menedék az emberek elől- ekkor Ben rám nézett. Én üzentem neki h "ebből baj lesz", de nem hagyta, hogy közbe szóljak.

-Menedék?? Előlem?

Ez a csaj bolond...

-Mindenki elől.

Claer idegesen hátradobta a loboncát, és kifelé vonult a házból, közben nekem jött. Oké, nem kellett volna de "véletlen" kiraktam a csámpás lábai elé a lábam szóval kissé kizuhant a házból. A földön ülve vissza nézett rám én pedig mosolyogva becsuktam az ajtót. Ben hitetlenkedve meredt rám.

-Te tényleg kicsuktad?

-Ki

Ben elröhögte magát és magához húzva megölelt.

-Nézünk egy filmet?-kérdeztem halkan

-Most nem lehet. Ki kell békülnöm Claer-rel. Sajnálom.

Elmegy. Néztem, míg veszi a cipőjét, és meredten bámultam amikor fekete bőr dzsekijébe is belebújt. Lenyomta a kilincset, de én előtte kiszaladtam a házból a tóig. Egész idő alatt sprinteltem, nehogy utól érjen. Leültem a stégre, ahol mindig Bennel horgásztunk. A cipőm is lerúgtam majd belelógattam a vizbe a lábam. Elővettem egy szál cigit, és szép nyugodtan szívogattam. Egész addig, míg egy kiskutya hozzám nem rohant. Egy kb 3 hetes németjuhász volt. Az erdőből futott és nyuszítve bújt hozzám. Rá 2 percre egy magas, kigyúrt ember jött ki az erdőből. Egy fém rudat tartott. A kutya, amint meglátta elkezdett ugatni.

-Add vissza a kutyám!- üvöltött rám

-Elnézést. Ha most elmegy nem hívom a rendőrőket. A kutyát megtartom, és maga békén hagy minket.

-Ehhez nincs jogod!

-Maga tünjön innen -mondtam nyugodtan- vagy hívjam a rendőröket és az állatvédőket is? Ezt akarja? Csak szóljon ha börtönbe akar menni.

-Te rohadt k..va! Ezt még megbánod-és elindult vissza az erdőbe.

Én ugyanott ültem, ahol eddig. Belenéztem a kutya szemébe. Élénk világoskék volt a színe, és azonnal bele szerettem.

-Prince. Tetszik ez a név?

A kutya, mintha értette volna csóválni kezdte a farkát. Elővettem a telefonom. A harmadik csengés után fel is vette

-Red, szia mivan veled? jól vagy?

-Figyelj kéne a kocsid

-Nincs jogsid

-Akkor vigyél el. Kérlek, fontos

-Jó...hol vagy?

-A tónál

-Melyikné?-kérdezte

-Melyiknél? melyiknél?? Tényleg nem emlékszel??

-Red mivan veled??

-A tó! ahova jártunk horgászni meg fürödni!

-Jaaa...okés Red, tíz perc.

Letette. Prince érdeklődve nézett , majd felvettem az ölembe. Tíz perc múlva megjött Ben.

-Mióta van kutyád?

-Most óta. El kell mennünk az állatboltba.

-Honnan szerezted?

-Ide futott egy alaktól aki éppen egy vasrúddal akarta agyon verni.

-Jézus haver, jól vagy?- beszélt Prince-hez

A kutya csak arcon nyalta és ezzel jelezte hogy minden oké.

-Na de menjünk mááááár- szóltam

-A kutya hátra ül veled együtt.

Háát majdnem. Én beültem vele hátra de abban a pillanatban hogy beszállt előre Ben, Prince előre rontott az anyós ülésre és onnan nézett farkas szemet Bennel.

-Hé na!...na jó- adta meg magát Ben

Prince lefeküdt az ülésre és elaludt. Mikor megérkeztünk, nem akartam felkelteni, szóval Bennel mentem vásárolni. A boltban egy lány mosolygott ránk. Vörös haja volt, kékes lilás szeme vastagon kivolt húzva tussal. A szája vörösben pompázott, ami valljuk be jobban állt neki, mint Claer-nek. Szája fölött bal oldalt piercing volt. A bal karja tele volt tetoválva.

-Sziasztok-mosolygott ránk kedvesen

-Sziaa-köszöntünk egyszerre

-Segíthetek valamiben?-nézett kedvesen felváltva hol rám hol Ben-re

-Őőő most lett egy kutyám, és izé nem tudom h mik kellenek neki.

-Megoldjuk-kacsintott rám és elindult a sorok között

Ben megbabonázva nézett utánna.

-Hé!-löktem meg

-WoooW...

-Ez kész.-röhögtem ki és mentem a lány után.

Mikor beértem egy kocsi tele volt pakolva mindenféle cuucal/kajával.

-Amúúúgy Jorden vagyok

-Red-mosolyodtam el én is

-Ő pedig..-kezdtem volna de közbe szót

-A barátod?

-Neeeem. Legjobb haverom

-Óóó bocsi azt hittem...tudod

-Ben vagyok.-lépett ki mögulem és rávigyorodott Jorden-re.

Óhóóó...ismerem én ezt a mosolyt...ez a csajozós mosolya.

-És hogy hívják a kutyust?

-Prince-válaszolt helyettem Ben

-És-kezdett volna bele, de megcsorrent a telefonja-Bicsánat. Felvette.

-Szia. Nem. Tényleg. Mivan?! És akkor én most hova menjek? Dave én az utcán fogok lakni!! Nem. Tudom. Jó mindegy. Szia.

-Baj van? -kérdeztük ismét egyszerre

-Háááát...csak épp csöves lettem...

-Figyiiii...nekem van egy bazi nagy házam, ahol egyedül lakom. Odaköltözhetsz ha gondolod

-Nem akarok teher lenni

-Hidd el örülék a társaságodnak

-Hát...nem is tudom

-Naa kérlek

-Najó. Köszönöm szépeeen minden reggel én fözök neked jó?

Volt egy lányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora