Nem tudtam hinni neki, de szerintem ez nem meglepő. Az viszont ami az, hogy utánna mentem. Ne kérdezd miért. Fogalmam sincs. Nem hagyhattam így elmenni. 3 éva hagyom őt figyelmen kívül. Kifutottam utánna és követtem. Tudta, hogy megyek utánna de nem állt meg. Nem fordult meg és nem szólt semmit. Ment egészen a régi lezárt Miller hotelig. Ismertük a tulajdonost, tavaly halt meg. Azóta üresen állt. Leszakította a szalagot és bement. Egy percig vártam majd mentem én is. Nem volt okom, hogy ne menjek. Csak mentem a nyikorgó lépcsőn egyre magasabbra és magasabbra. A tető ajtón a lakat fel volt feszítve. Nem először jár itt. Tudatosan jöttünk. Ahogy kiléptem szembe kerültem egy hihetetlen hellyel. A tetőn egy 2 személyes matrac volt, Leterítve pokrócokkal és párnnákkal. Mindenfele könyvek, füzetek hevertek és egy hangfal. Ő ült a matracon és engem nézett.-Mi ez a hely?
-Ez? Ez Red...az én világom. Soha senkit nem terveztem ide felhozni. Viszont te a világom része vagy és mindig is az maradsz. Akár akarod akár nem
Oda sétáltam a matrachoz és leültem szembe vele.
-Én sem tudom, hogy szeretnék-e a része lenni. A csapattársaid miért nem járnak ide bulizni?
-Ugyan red....Ők csak spanok, haverok akikkel elvagyunk, iszunk csajozunk. De sose beszélgettem velük. Nem tudják, hogy szeretek olvasni és képzeld...befejeztem a könyvem amit nem fogok kiadni Red...nem tehetem amíg gimis vagyok mert elveszítem mind azt amit eddig felépítettem. Nem tudod milyen nehéz ez. Eljátszani egy szerepet, bántani másokat köztünk téged és Bent egy asztalért. Az az asztal viszont meghatározó az életembe.
-És azok a személyek akiket emiatt bántassz nem meghatározóak? Őket semmibe lehet venni igaz?
-Ne játszd meg az álszentet Red! Ismerlek.
-Hogy érted?
-Te pont ezt csiálod. Amíg együtt voltunk Ben volt az első, mikor szakítottunk sem vallottad be se magadnak se pedig neki. Senkinek. Már baszhatod mert együtt van Claerrel és nem tudsz mit tenni. Mert nem neked hisz, mert látta, látta hogy hazudsz neki ha nem is szándékosan az érzéseidről. Claer megcslaja, igen velem. De ha azt mondod adsz mégegy esélyt és engeded, hogy veled leygek ezt befejezem.
-Megütöttél. Elhagytál. Elfelejtettél aztán 3 év után felhozol egy tetőre és kéred hogy felejtem el és adjak neked mégegy esélyt.
-Red. Nem kérem, hogy felejtsd el. Én téged nem felejtettelek el de emlékezz én megybocsájtottam neked amikor lefeküdtél Patrickkal. Én megbocsájtottam mert szerettelek és elhittem hogy megbántad.
Olyan nagy kérés kérni mégegy esély?
-Nem tudná senki mert félnél, hogy Claer elűz az asztaltól. Titokban járnánk és nem mehetnénk együtt sehoza és ha Claerrel nem fekszel össze többet rájön.
-Akkor mi legyen?
-Nemtudom....azt tudom, hogy....hogy ezt most nem szabadna-és oda hajoltam. Gyengéden két kezem közé fogtam az arcát.
YOU ARE READING
Volt egy lány
Teen FictionBEMUTATKOZÁS Red: A nevem Red Mistory. Apámmal élek, aki mindig utazik szóval egy bazinagy luxus villában lakom egyedül. 2 hetente hazaküld 200.000,-ot, a számlák, étel vevésére és ruhákra. Hetente egyszer hívom skypon hogy lássa élek. Ben-t ő is i...