Ben elment. Én pedig nem is tudom mire vártam. Csak néztem és néztem szüntelenül és könyörögtem, hogy jöjjön vissza. Zárjon a karjába és had szívjam be az illatát. Még ha utoljára is tenném. De Ben nem jött vissza. Elment. Annyi év után. A fájdalom a szívemben akkora volt amit már nem bírtam el. Befutottam a fürdőbe, úgy ahogy voltam befeküdtem a kádba. Megnyitottam a vizet és csak feküdtem. Nem tudom mit vártam. Egy könycsepp...majd mégegy...utánn annyi amennyit már meg sem tudtam számolni. Tányleg ez lenne a vége? Vagy van remény még. Nem tudom, hogy meddig feküdhettem így, de gondolom sokáig mert csörgött a telefonom. "Ismeretlen szám". Hmm.
-Hallo?
-Jónapot. Alkalmas az időpont?
-Az sosem alkalmas de mondja ha már egyszer zavar.
-Nos....édes apjával kapcsolatban telefonálok.
-Baj van??-ilyedtem meg.
-Igen...vagyis annyira nem. Megkért, hogy hívjam amint tudom. Korházba került Olaszországban.
-Küldjön egy repülőjegyet oda megyek.
-Holnapra átmegy a jegy, kérem pakoljon össze MOST.
Még sosem öltöztem át ilyen gyorsan. Apának szüksége van rám. Ha ilyen állapotban megyek oda, nem magával lesz elfoglalva. Most ő a legfontosabb. Megálltam a tükör előtt. Csak álltam. Elővettem a telefonom, és írtam egy SMS-t Mercinek, hogy apa rosszul lett és el kell utaznom. A házat és a kutyát rábízom az újdonsült lakótársamra, akinek hagytam egy levelet. De még egy levéllel tartozom valakinek. Igen...igen..Bennek...
De előtte. Elmegyek egy ruha boltba, kozmetikushoz és fodrászhoz. Utánna bepakolok, veszek ételt itthonra és az útra. Igen. Ezt fogom tenni. Beultem a koncsiba és már indultam is.
A ruha boltban vettem egy fürdő ruhát, egy fekete egybe ruhát, egy kalapot és egy kerek fekete napszemüveget. Ezután a kozmetikus következett. Nagyjából emberi külsőt varásolt, a fodrász pedig kicsit vágott belőle. Valójában sokat vágott de nagyon tetszett az új fazonja. Az étel bolt is pont a nagy áruház mellett volt, szóval azt is gyorsan le (akartam) tudni. Nos itt nem végeztem olyan gyorsan. Mikor épp a pénztár felé igyekeztem, szembe jött velem CLaer és az új pasija. Óóójaj. Nem Bennel volt, de a nyakában ott lógott az a rohadt B betű. Hát már minden mindegy alapon oda mentem, rávigyorogtam és letéptem a nyakából a láncot.
-Elment az eszeed???-fogta Claer a nykát.
-Ugyan...a mostani pasid neve nem is B-vel kezdődik, ne fussunk felesleges köröket és ne bántsd tovább Bent, ha valaha abban az ördögi szívedben éreztél bármit is iránta...
-Na látod....pont ezért bántom. Mert nem éreztem és nem is fogok érezni iránta szerelmet meg végképp nem- röhögött és a fiú kezénél rángatta maga utána.
-Hülye kurva.- mondtam egyenesen a fiú szemébe. Hát nem hiszem, hogy az volt a jó reagció amilyen az övé volt, de számítottam rá. Konkrétan akkorát behúzott hogy azt hittem leesik a fejem. Claer fel sem fogta először csak amikor már a földön feküdtem, akkor rugott belém. Majd elsétáltak. Mintha nem is történt volna semmi.
YOU ARE READING
Volt egy lány
Teen FictionBEMUTATKOZÁS Red: A nevem Red Mistory. Apámmal élek, aki mindig utazik szóval egy bazinagy luxus villában lakom egyedül. 2 hetente hazaküld 200.000,-ot, a számlák, étel vevésére és ruhákra. Hetente egyszer hívom skypon hogy lássa élek. Ben-t ő is i...