utálomm ezt a lányt...

651 38 0
                                    

'5 rész'

Az ápoló körülbelül fél óra múlva meg is jött. Egy nagy szendvicset tartott a kezében.

-Tessék. Remélem ízleni fog- nyújtotta oda

-Biztosan- mosolyogta rá, és elvettem magam.

Szerintem még sosem ettem ennyi idejig egy kiflit. Finom volt. Este felé egy telefon csörgésre kaptam fel a fejem. Ben mobilja csörgött. Ránéztem a kijelzőre és remegő kézzel vettem fel.Clear az.

- Szia. Igen, Red vagyok. Nem, nem tudom adni. Hogy miért? Mert édesem bent ülök vele a kórházban. Igen. Tegnap. Nem. A Szent Margit-ban. Nem. Ne, nem kell. Jó.

Nagyot sóhajtottam amikor letettem. Ide jön. Mérges. Meg is értem, hisz nem szóltam neki de....nincs de. Amit tettem hiba volt. Viszont amit Ben akart tenni mégnagyobb lett volna. Ha Claer megjön én elmegyek. Akár felébred Ben akár nem.

A mosdóban átvettem egy tiszta ruhát és kész voltam az indulásra. A kórház egyik folyosóján a jobb oldalon végig tükör van. Alaposan megnéztem magam. Félig felfogott barna haj, előre lógva egy-két tincs. Világosszürke alul bővülős ruha mely felül szűk kis dekoltázs vágattal. Rá fekete kötött kardigán mely néhol direkt ki van szaggatva. Fekete harisnya és egy kikötözött bakancs. Kivételesen a táskát is hoztam. Egy fekete-szürke kis alakú váll táska melyben vannak az irataim, telefonom és zsebkendő. Ebbe elhoztam Ben iratait is, miket a kórházi asztalán hagytam. Gondoltam Claer érkezéséig még van egy kis időm így visszamentem Ben-hez.

-Figyelj..-néztem rá- el kell mennem. Jön Caer. Ha itt talál balhézik. Én...én...most mennem kell- álltam fel de visszahajólva adtam neki egy puszit a szájára.

Kiszaladtam a kórteremből egészen a folyosó végéig ahol Claer-be ütköztem.

-Nem látsz??

-Hagyj már békén. A barátod élet-halál között van. Bent fekszik egyedül egy kórteremben és bármikor felébredhet. De te azon fesztiválozol, hogy neked mentem kissé. Gratulálok- vágtam az arcába majd megráztam a fejem és kikerülve kifelé indultam.

-Tudod. - fordult utánnam- ahhoz képest, hogy Ben iránt semmi de semmit nem érzek veled ellentétben mégis velem van. Azzal, aki "fesztiválozik"- mosolyodott el és lassan besétált a kórteremben.

Én ott álltam megsemmisülve. Mi  az hogy semmit nem érez?? Hülye liba. Ha elmondom Bennek nem hisz nekem. Ha nem mondom el, akkor szörnyű barát (?) vagyok...Te jó ég...Egy telefon csörgés szakította félbe a gondolatmenetem.

-Red. Mi van veled?? Hol vagy? A házatokban egy vörös csaj van aki azt  mondja elfutottál mert Bennek balesete volt. MIVAAN??!- ordibált a telefonba Merci.

Tíz perc és gyere a szokásos kávézóba-és leraktam. Ezt nem tudtam volna elmondani telefonon keresztül. Túl sok minden kavargott a fejemben.

Lassan sétáltam az úton. Az autósok legnagyobb örömére. Bár itt nem nagyon jártak autók. Az út két oldalán fasor volt egészen az utca végéig. Megálltam. Láttam magam előtt ahogy Ben-nel körülbelül tíz éve fogócskáztunk. Elmosolyodtam. Sosem tudott elkapni. Emlékszem, hogy egyszer a fa körül játszottunk és Ben neki ment. Elnevettem magam. Ekkor az emlék elmosódott. Elindultam Merci-hez. A kávézó előtt állt. Gyönyörű volt mint mindig. Laza kontyba fogott haj, egy kék-fehér-barna kockás ing mely egy rövid fekete sortba volt betűrve, rajta egy hosszű sötétzöld kötött kardigán. A sort alatt egy neilon fekete harisnyát hűzott egy fekete bakancsal. A telefonján babrált valamit fel se tűntek neki az őt bámuló fiúk. Csak akkor nézett fel amikor elé álltam és a nyakába ugrottam. Borzasztóan hiányzott.

-Claeeer. Te jó ég- nevette el magát és szorosan megölelt.- milyen vékony vagy jesszus-nézett végig rajtam- Gyere felhízlallak valami baromi nagy és csokis sütivel-húzott be a kis cukrászdába.

A pult mögött egy fekete hajú, magas, piros (???) szemű borzasztó helyes fiú állt. Egy dögcédula lógott a nyakában és egy fekete ujjatlant viselt ami nem tapadt rá mégis látszott baromi izmos karja (teste). Merci-t meglátva elmosolyodott. De Merci rá se nézett csak a pultot pásztázta a szemével. Istenem Merci hagyd már azokat a sütiket! Finomra terveztem de kissé elszámoltam magam így kirúgtam Merci egyik lábát maga alól. Hoppá. Merci elesett, a fiú pedig kijött a pult mögül felsegíteni. Merci még mindig nem nézett rá, csak a kezét nyújtotta. Felálltak. Egymással szemben. Ez volt az ekső alkalom három év óta, hogy Merci rámosolyodott egy fiúra. Hűűű..

-Köszi- nevette el magát Merci.

-Máskor is- bólintott a srác és vissza állt a pult mögé.

-Na akkor egy dobos tortát és egy jeges kávét kérnék-mondta megbabonázva Merci-és te?-nézett rám

-Őőő....ugyanezt.

-Pár perc és kiviszem-nézett Mercire

Addig mi leültünk. A teraszon volt még szabad hely, így oda mentünk. Leültünk egymással szemben.

-Na. Most mivan?- nézett rám aggódva legjobb barátnőm

És elmeséltem neki Mindent. Azt, hogy lett egy kutyám, aminek baromira örült állitása szerint "jót fog tenni nekem". Elmondtam, hogy ki az a vörös csaj a házamban, hogy Ben mielőtt kórházban került meg akart csókolni, hogy eszméletlen és Claer nem szereti őt. Merci csak hallgatott és hallgatott. Már a végén azt hittem, hogy nyitott szemmel elaludt.

-Hát Red. -nézett rám és látszott rajta, hogy fejben próbálja összeszedni a mondanivalóját- Egy. A kutyának nagyon örülök, hogy lett. Ben pedig? Nos ha Ben nem jöött volna össze Claer-el akkor engedted volna nem?

-De...

-Ben elcseszte és erre akkor jött rá mikor elutasítottad. Viszont ekkor arra is rájött, hogy lett volna nállad esélye. Nem mondom hogy örülök hogy kórházban van, de lesz ideje gondolkodni. Ami neki már eléggé kéne. Lehet szétmenek Claer-el. Nem tudom. Na de Claer. Mi már akkor tudtuk, hogy a lánnyal valami nem okés amikor bejelentették hogy együtt vannak. Már akkor szóltunk Ben-nek. Nem hallgatott ránk és ezért fog majd egy óriásit koppanni amikor meglátja, hogy Claer és a focicsapat kapitánya kavarnak. Ráadásul nem is nagyon titkolják.

-HOGY MI????-keltem ki magamból- Mi az, hogy kavar Jaco-val?? Miközben együtt van Ben-nel?

-Ugyan- mosolyodott el Merci- most ezen tényleg meglepődtél?

-Hát...Ben-nél nem jobb Jaco

-Nem. Valóban nem jobb. De neki Jaco kell, mert Ben megvolt.

-Mi az hogy megvolt?

-Hát úgy ahogy mondom. Minden értelemben- húzta el a száját.

-Úristen- a két kezemmel eltakartam az arcom és hátrahajtottam a fejem. Elnevettem magam- Szánalmas ez a csaj.

-Az. De! El ne mondd Ben-nek. Red esküdj meg hogy nem modod el nek!!

-Jó jó. Úgyse hinné el.

Kijött a srác a rendelésünkel. Letette elénk a két tálcát, de olyan lassan, hogy majdnem kivettem a kezéből. Mikor Merci elé is letette (VÉGRE!) rámosolyodott.

-Amúgy Draco vagyok

-Én meg Merci- vigyorgott mint a vadalma.

-Ha nem is vagy rá kíváncsi a nevem Red- néztem rá de a hátához beszáltem.

Volt egy lányOù les histoires vivent. Découvrez maintenant