Komolyan én nem értem

456 31 3
                                    

Másnap reggel pontban 4:00-kor kipattant a szemem. De, hogy hol volt Ben hát fogalmam sem volt. Gondoltam, hogy lent lesz vagy  a fürdőben esetleg a konyhában. Hát nem. Egyik sem talált. Az egész ház teljesen csünd volt. Ellepte a sötétség. Csak az én telefonom halvány fénye világított. Inkább felhívom. 

-Hallo. Ben hol vagy? Mikor mentél el és miért nem szoltál?

-Szevasz Red- ez természetesen nem Ben volt. Az a lány akire legkevésbé sem számítottam. Claer.

-Mit keres nálad Ben mmobilja??

-Jaa, hát kértem, hogy jöjjön át megbeszélni a dolgokat. Megbántam, hogy megcsaltam.

Az irónia annyira üvöltött, hogy a hülye is felfogta volna. De persze, hogy Ben nem. 

-Mi...mióta van nálad?

-Úúú hát, hogy is mondjam....2 szex ideje

Szó nélkül letettem. Nem volt mit mondanom. Inkább hívtam egy taxit és elmentem innen minél messzebb. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mikor hazaértem apámtól, 213 nem fogadott hívásom volt emellett kereken 100 sms. Mind Bentől. 

Természetesen szó nélkül kitöröltem a hívás listát + sms-eket. Élni sem volt kedvem, de nem áll meg az élet. Beadtam egy életrajzot is, holnap megyek felvételizni. Egy öreg néni keresett pincért a kávéézójában és gondoltam segítek.

Volt egy lányWhere stories live. Discover now