Balul Bobocilor -pregătiri-

1.3K 81 0
                                    

Nu ies bine din autobuz,că deja toate fetele din şcoală sunt agitate din cauza balului.Nu aveam chef nici de bal,nici de distracție,de nimic.Peste tot pancarde şi porcării.În gimnaziu toate acestea mă faşcinau,de mică aşteptam momentul acesta,dar acum chiar nu aveam niciun chef.Intru în şcoală,iar la intrare era Tobi.
-Bună,Abb.Ce faci?
-Eh,sunt bine.Tu?
-Bine.Ai pățit ceva? Nu arăți prea bine..
-Nu..sunt bine. *defapt nu eram*
-Ce-ai pățit? S-a luat cineva de tine?
-Nu.Stai calm,totul e bine.
-Mă rog,ce zici? Vrei să fii partenera mea ,deseară la bal?
Nu ştiam ce să zic,pentru câteva secunde am ales să tac şi m-am gândit la consencințe.Dacă mergeam,era şi Kevin,iar dacă nu mergeam Tobi s-ar fii supărat.
-Ăâ...sigur,cum să te refuz?apoi îi aplic un zâmbet fals. *numai de zâmbit aveam chef*
-Ok,de-abea aştept să te văd diseară,mai frumoasă ca niciodată.
-Aham..eu tre' să fug.Ne vedem diseară,pa!
-Pa,Abb.Te iubesc!
Nu mai apuc să spun nimic,şi fug spre clasă.
Orele trec,iar eu tot cu gândul la Kevin sunt.
"Ce se întâmplă cu mine? De ce mă gândesc la el? Am sentimentul că m-am îndrăgostit de el,la fel ca în copilărie.Îmi dau seama că iubesc ca o copilă.Îl iubesc,îmi dau seama că-l iubesc şi mi-a fost atât de dor de el,chiar dacă nu-i arătam asta.De ce dragostea asta e aşa de complicată?! Îl iubesc pe Kevin,dar îl iubesc şi pe Tobi.Nu mai înțeleg dragostea asta."
Orele se terminaseră.Ies grabită din clasă,era cam târziu.Pe coridor,câteva fete îmbrăcate ca nişte prințese mergeau spre sala de bal alături de prinții lor.Îi privesc,iar o lacrimă se iveşte în colțul ochilor,oftez apoi merg spre casă.
Nu eram pregătită.Nici rochie,pantofi,nimic.Urc în camera mea,iar în pat era o cutie uriaşă.
Surprinsă,tresar şi dau să deschid cutia,apoi bufnesc în plâns.Era rochia mamei.Rochia pe care a purtat-o la Balul Bobocilor.Era superbă.
O îmbrac cu grijă,îmi iau nişte pantofi ,îmi fac nişte bucle,puțin machiaj,pudră şi sclipici şi sunt gata.Mă uit în oglindă,iar lacrimile îmi inundă ochii.Eram ca mama la primul ei Bal al Bobocilor.
Cobor în living,unde bunica şi Trip mă aşteptau.
-Cât de mult semeni cu mama ta,mă lăuda bunica.
Acum trebuie ca mama să fie tare mândră de mine.
Ies din casă,iar la poartă dau de Tobi.Frumos aranjat,cu o cămaşă albă,cu un sacou negru şi nişte pantaloni crem care se potriveau cu rochia.Era prințul meu.Prințul meu numărul 2.Ştiu că sună ciudat dar asta e..
Îmi oferă un trandafir şi un sărut,8mi întinde mâna ca un mare domn şi pornim spre bal.
______________________________
Buună!Îmi pare rău că nu am mai postat,dar sunt tare ocupată şi la cererea voastră am reuşit să mai scriu un capitol.Sper să vă placă!
Deea❤❤✌

Povestea unei puştoaice FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum