E 6:00. Alarma sună ca deobicei. Aprind televizorul şi încep să butonez telecomanda timp de câteva minute bune. Mă ridic somnoroasă ,desprinzându-mă
cu greu de patul meu mare şi moale. Îmi fac rutina de dimineaţă,un duş rece apoi mă îndrept spre dulap. Îmi aleg o pereche de blugi albi scurţi,un tricou NIRVANA,nişte converse negre,îmi iau Iphone-ul ,căştile şi rucsacul şi cobor în living. Pe canapea era Trip. Se uita la serialele lui prosteşti.Mă apropii uşor de masa mare din bucătărie dar observ că aceasta era goală. Bunica plecase la piaţă.
-Verme,îmi faci nişte clătite?
-Neah. Nu mi-e foame.
-Ăhă. O să-mi fac singură d'ălea bune cu nuttela şi tu nu o să pupi vreuna.
-N-am nevoie,dragă. Eu voi mânca la şcoală.
-La şcoală?Crede-mă. La şcoală o să mănânci bătaie.
-Huehe.. am uitat să râd.
-Mno bine.
Iau făina,laptele,ouăle şi un bol mare şi încep să le arunc şi să le amestesc. În final reuşesc să-mi fac câteva clătite ca să-mi satur burtica. Am mâncat,mi-am făcut un fresh de portocale şi am plecat spre staţia de autobuz.Îmi pun căştile pe cap şi urc in autobuz. Mă pun pe locul din spate ca de obicei. Deodată autobuzul opreşte brusc. Deodată urcă un tip frumos,brunet cu ochi verzi strălucitori,înalt şi bine făcut . Purta o pereche de blugi negrii,cu un tricou alb şi nişte teneşi negrii. Din prima secundă când l-am zărit zâmbetul lui larg dar puţin timid m-a făcut să roşesc. Se apropia din ce în ce mai mult de mine..şi.pam! S-a aşezat pe locul din dreapta mea. Şi-a trecut mâna jucăuş prin părul lui ,apoi mi-a zâmbit.
-Salut. Eu sunt Tobi.
-Heeei,spun eu puţin nesigură. Eu sunt Abbie. Eşti nou aici?
-Încântat şi mda.
-Naşpa fra'.
-Păi no?La ce liceu studiezi?
-Liceul de arte.You?
-Avalone.
-Ce coincidenţă sunt nişte licee apropiate.Şaini.
-Dăh..Îmi place părul tău.
-Merci.
-Ai părul atât de drăguţ,încât şi delfinii din ocean ar sări pe tine,spune Tobi bufniând în râs.
-Îţi baţi joc de mine? Pe mine sar unicornii nu delfinii:3. Dăăp.
-Scuze dragă Regina Unicornilor..sau mai bine spus Abbicorn.
-Abbie.
-Pff am algebră.
-Naşpa fra'. Eu am arhitectură.
-Oo ştii să desenezi?
-Nono..nu ştiu dar studiez la un liceu de artă,spun eu ironică.
-Scuzaţi-mă şefa. Să vă adimuc o cafea?
-Nu mersi. Ai noroc că sunt fată cuminte azi.
-Chiar vreau să te văd în postura "Bad girl".
-Okăi. Vei vedea tu. Lasă că te ţin eu minte,spun pe un ton malefic ridicând jucăuş din sprânceană.
-Bine bine.
-Sunt mai bună decât tine.
-Unde? În dormitor? spune Tobi pe un ton jucăuş dar tot odată seducător.
-Poate :> dar de unde atâta fericire pentru tine?
-Nu ştiu.
-Bine.. hai că eu trebuie să cobor am ajuns.
-Diseară eşti liberă?
-Da,depinde pentru ce..
-Păi nu mergem şi noi să dăm o raită prin oraş?
-Normal. Ăstă e numărul meu: 07********.
-Te sun după ore.
-Ok. Bye
-Bye,Abbie.Abbie P.O.V
Ies grăbită şi puţin emoţionată din autobuz şi intru în clasă. Aveam arhitectură cu dna. Jefferson.Uii că ora a început. În timp ce ne preda noua lecţie eu desenam inimioare şi chestii dulci pe coperta caietului. Eram copleşită de emoţii. Simţeam mii de fluturi în stomac. Eram îndrăgostită.
Tobi P.O.V
Ajunsesem la oră. Eram cu gândul la Abbie. Oare am început cu stângul? Oare nu mă place? Trebuie să mă grăbesc,până nu-mi va lua alt băiat şansa aceasta. O plac. Pur şi simplu mă simt bine când vorbesc cu ea,mă simt bine când o privesc şi o văd puţin timidă şi nesigură,îmi place când se înroşeşte în obraji în prezenţa mea. O plac.
Abbie P.O.V
Ora era pe sfârşite. Înainte de a se suna am luat un pix şi mi-am însemnat iniţiala numelui lui pe încheietură. S-a sunat,bla bla bla. Am ieşit grăbită pe uşa şcolii ,am urcat repede în autobuz. În 30 de minute ajung acasă.
Urc repede în cameră. Îmi fac un duş fierbinte,apoi mă aşez pe fotoliul meu în forme de buze. Îmi aleg ceva de îmbrăcat. Îmi iau nişte blugi vişinii,un hanorac gri,şapca de la Vans şi conversele mele negre.Îmi prind părul într-un coc jucăuş în vârful capului.Îmi dau cu nişte mascara,îmi iau geanta mea preferată şi cobor în living.
Deodată telefonul îmi sună. Hmm..sper să fie Tobi.Apel efectuat
-Alo! Abbie?
-Yep?
-Sunt Tobi.
-Ah! Tobi. Da..ce e?
-Eşti gata?
-Da. Vii să mă iei?
-Da. Dar vezi că nu voi veni cu maşina..că n-am de aia.. voi veni cu skateboard-ul.
-Nu-i bai fra'. Am şi eu.
-Oo iauzi. Ok. Hai că ajung în 10 minute. Ceau.
-Oh ceau.
Apel încheiatAbbie P.O.V
Awee ador când spune "Ceau.".
Mno dar stai. Trebuie să ies afară să-l aştept.
CITEȘTI
Povestea unei puştoaice FINALIZATĂ
Teen Fiction„Îți dai seama că te-ai îndrăgostit dacă nu mai vrei să adormi pentru că realitatea este în sfârșit mai bună decât vizele tale." a Wattpad story by -bite- Finalizată 22.08.2015