Aţipesc.Dar nu pentru mult timp.Un mesaj îmi întrerupe somnul.
Anonim:Pregătită?
Primit la 17:37
Eu:Ce?
Văzut la 17:39Anonim:Văd că Tobi nu ţi-a spus..
Primit la 17:39Eu:Ce să-mi spună?
Văzut la 17:40
Anonim:E secret.
Primit la 17:40
Eu:Apăi ce treabă ai tu cu Tobi?
Văzut la 17:41Anonim:Am auzit şi eu..
Primit la 17:41Eu:Mă rog.. sper că nu vei apărea să ne strici întâlnirea
Văzut la 17:42
Anonim:De ce să mai încerc?Te-am pierdut..pff.
Primit la 17:43Eu:Nici nu m-ai avut..cine eşti "Anonimule"?
Văzut la 17:43Anonim:Dacă îţi voi spune,nu se va schimba nimic..o voi face degeaba.
Primit la 17:44Eu:Nu-i adevărat! Poate eşti un băiat super de treabă şi m-aş bucura să-mi fi prieten.
Văzut la 17:44Anonim:Asta ai băgat-o aşa la vrăjeală?
Primit la 17:45Eu:Nu..
Văzut la 17:45
Anonim: Sper să vă distraţi.Doar dacă..
Primit la 17:46
Eu:Dacă ce..?
Văzut la 17:46Arunc telefonul în pat,apoi zâmbesc.Sunt aşa de curioasă..trebuie să-l întâlnesc...Dar stai..zâmbesc la mesajele lui,mă gândesc la el..o nu,Abbie.Tu eşti cu Tobi..
Mă ridic din pat şi mă gândesc în ce să mă îmbrac.Ar fi drăguţ să port o rochie.Dar nu mă simt bine în rochie..o pereche de blugi şi un top e perfect.Îmi iau o pereche de blugi scurţi negrii cu talie înalte şi un top lejer,nişte teneşi şi un şal gri.Îmi întind părul,îmi aplic puţin rimel si tuş,un ruj roşu şi "voilà".Sunt gata.Era 18:15.Hmm..mai era puţin şi ieşeam cu Tobi.
Unde mă va duce? Va fi cald? În club? Restaurant? Eram stresată.Nu ştiam ce se va întâmpla..eram curioasă.
Cobor în living.Ai mei nu erau acasă..bunica era la plimbare ,iar Trip ieşise cu prietenii.
Telefonul sună.Zâmbesc şi răspund:
Apel efectuatTobi:Bună scumpo,gata de plecare?
Eu:De mult..
Tobi:Ok..vin cu un taxi.Ieşi în faţa casei.
Eu:Bine..te aştept.
Tobi:Te iubesc!
Eu:Mee to!
Apel încheiat.
Ies pe poartă.Aştept vreo 3 minute până se aude un claxon.Era taxiul.Din el coboară Tobi,frumos îmbrăcat şi fresh..cum s-ar spune.
-Gata?
-Mereu.
-Ce frumoasă eşti în seara asta..
-Ştiu..are ceva că m-am îmbrăcat aşa?
-Eşti frumoasă..indiferent de ţinută.
-Aww..te iubesc!
-Şi eu!Mergem?
-Da.
Tobi îmi strânge mâna,îmi deschide uşa şi intrăm pe bancheta din spate.Se apropie uşor de buzele mele şi mă sărută.
"Ce frumos...!"
Peste 10 minute ajungem la destinaţie.Eram în faţa celui mai tare club din oraş.Nu eram încă pregătită să intru într-un club,dar pierdeam această ocazie.
Încă de la intrare un fum puternic m-a orbit.Pe podea erau doar ţigări si pahare sparte.Lumea se distra.Unii beaţi pe sub mese,alţii încă trezi pe mese.Tobi,m-a luat de mână şi m-a tras într-un colţ mai retras.Toată lumea mă privea ciudat.Beţivanii îmi aruncau priviri dubioase,iar ceilalţi mă bârfeau.Şrtiu e prima dată când intru într-un club.Dar Tobi e aici.
-Tobi..mi-e frică!spun eu speriată.
-Abbie,nu-ţi face griji.Totul e ok.Sunt aici să te apăr.Eşti în sigurantă.
-Mersi.
-Ce zici să dansăm?
-Da..mi-au cam amorţit picioarele.
Ne ridicăm de la masă şi începem să dansăm printre mese.Îmi aşez capul pe umărul lui,iar mâinile lui erau aţintite puternic pe şoldurile mele.Închid ochii iar Tobi mă sărută lung.Eram bine.Uitasem de toţi.Acum doar Tobi conta.
Se făcuse deja 23:15 iar clubul era full.
Comandasem nişte băutură.Nu mai gustasem niciodată aşa că am făcut-o.Simţeam din ce în ce mai mult cum băutură şi adrenalina îmi trecea prin vene.Eram ca o nebună.Începusem aă urlu,iar Tobi înebunise.Nu ştiam cât rău ne făcuse băutura.Nu mai stiam nimic de noi.Nu vedeam nimic.Aveam ochii roşii de la fum,iar acum mă simţeam stăpână în club.Eu şi Tobi căzusem prada alcoolului.Eram.doar nişte copii.
Eu eram puţin ameţită şi dezorientată,dar am avut puterea să-l trag afară pe Tobi din club.Îi trag câteva palme uşoare şi-l stropesc cu apă.Se simţea mai ok.Nu mai era aşa de ameţit.
-Tobi..mergem acasă.
-Nu vreau..!
-Tobi ,acum !
-Mergem la mine..
-Ok..
Chem un taxi.
Ajungem în sfârşit la Tobi acasă.Era 2:43.Am urcat în camera lui.M-am descălţat şi m-am aşezat în pat.Tobi nu avea încă stare,dar s-a aşezat si el..
-Esti bine Tobi?spun eu puţin îngrijorată.
-Sunt bine..
Mă întind uşor şi închid ochii.Tobi mă sărută şi-şi aşează capul pe umărul meu...
CITEȘTI
Povestea unei puştoaice FINALIZATĂ
Teen Fiction„Îți dai seama că te-ai îndrăgostit dacă nu mai vrei să adormi pentru că realitatea este în sfârșit mai bună decât vizele tale." a Wattpad story by -bite- Finalizată 22.08.2015