De dimineaţă,razele soarelui mi-au atins pleoapele. M-am trezit.Eram odihnită pentru ziua asta.Am stat în pat cam oră şi am intrat la duş.
Picăturiile mari şi răcoroase,se prelingeau pe corpul meu. Am ieşit de la duş. Mi-am ales o fustă neagră mulată,un top negru cu buline albe,conversele mele negre şi un plic.Am coborât în living unde era Trip.
-Neaţa frăţioare.
-Frăţioare? Hmm..ce linguşitoare eşti. Ce vrei?
-Să mă duc la mall.
-Cu bicicleta,spune Trip bufnind în râs.
-Cu maşina..plsss,spun eu pe un ton linguşitor cu o faţă de căţeluş.
-Mno bine. Hai să mergem.
-Yaaay .Trip scoate maşina din garaj şi îmi deschide uşa. Peste 10 minute ajungem.Alerg grăbită spre uşa mall-ului . Urc scările rulante şi mă opresc la etajul 3 . Mă indrept spre magazinul "Zarra" un magazin drăguţ,unde sigur îmi voi găsi ceva de îmbrăcat.Intru şi probez nişte rochiţe . Îmi aleg o rochie albă.Plătesc şi cobor la magazinul de accesorii şi pantofi.Îmi iau o gentuţă,o coroniţă de flori şi nişte teneşi cu platformă şi mă îndrept spre maşina lui Trip.
Ajung acasă. Urc repede în camera mea pentru că era deja ora 18:13.Eram puţin stresată. M-am îmbracat,mi-am îndreptat părul,mi-am aplicat puţin tuş negru şi puţină mascara.
Am coborât în living şi m-am aşezat pe canapea.Timpul trecea repede.Era 18:55. La uşă era Tobi.
-Bună,Abbie. Eşti gata?
-Normal.
-Ce frumoasă eşti în seara asta..
-Mersi.
-Hai să mergem.Te conduc eu.
-Binee,am încredere.
Tobi mă ia de mână şi pornim uşor spre parc. Eram emoţionată până peste cap.Înroşisem toată.
Ajunsesem în parc.Ne apropiam de luminişul de la marginea parcului.Pe o banca era Kevin.Un tip naşpa din clasa mea.Era cel mai popular tip,cunoscut în toate teritoriile şcolii.În mintea mea mă rugam ca Tobi să nu fi căzut în plasă cum au căzut toţi. Kevin se uita dubios la noi,iar Tobi parcă comunica cu el prin priviri. Devenise ciudat.Eram confuză.Dar am ales să tac.
Am trecut de Kevin şi am ajuns la destinatie. Era un picnic. Era o pătură,aşezată la umbră sub un copac,un coş mare cu mâncare şi un buchet drăguţ de trandafiri.Ne-am aşezat pe pătură. Eram apropiaţi.Tobi a încercat să mă sărute dar l-am respins.Eram tare confuză şi speriată.
-Ai păţit ceva? spune Tobi puţin îngrijorat.
-Nu. De ce?
-Te porţi ciudat.
-Mno,poate de la oboseală.Conştiinţa intervine: "Serios Abbie? De la oboseală? E din cauza lui Kevin nu? Nu te mai gândi. Fii atentă la Tobi,o să-l pierzi."
Tobi P.O.V
Abbie se purta ciudat. Nu ştiu ce păţise. Când am luat-o de acasă era fericită. Acum i-a pierit fericirea.
Abbie P.O.V
Tobi ia buchetul de trandafiri şi mi-l întinde. Apoi mă sărută pe frunte.Nu mă simţeam în largul meu dar trebuia să ascund asta.
-Deci..vrei să mâncăm? Mi s-a făcut foame.
-Da. Ce ai adus?
-Păi,salată,sandwich-uri,căpşuni,bezele,pufuleţi,nutella,clătite şi cam atât.
-Vai câte provizii,parcă vom sta 5 zile aici.
-Poate,spune Tobi pe un ton adorabil şi mă sărută.
A trebuit să-i răspund şi să-i arăt că "sunt bine".
Timpul trecuse iar eu trebuia să ajung acasă.
-Tobi,eu trebuie să plec.
-Bine,te conduc eu.
-Ok.
Mergem uşor spre casă.La poarta casei Tobi mă săruta uşor pe frunte şi-mi şopteşte cele doua cuvinte "Te iubesc!"....
Bunăă!Sper să vă placă acest capitol. Am ţinut cont de părerea lui The-Lovely-Blood aşa că am schimbat puţin povestea.La media este Abbie. Vă pup. Ceau. :*♥
Anto :>
CITEȘTI
Povestea unei puştoaice FINALIZATĂ
Teen Fiction„Îți dai seama că te-ai îndrăgostit dacă nu mai vrei să adormi pentru că realitatea este în sfârșit mai bună decât vizele tale." a Wattpad story by -bite- Finalizată 22.08.2015