Departe de tot...

1.8K 119 6
                                    

In sfarsit ajung acasa.In fata casei ,Tobi imi da o imbratisare.Ii arunc un simplu "Sunt bine."si intru linistita in casa.Era asa de liniste..eram singura.Urc la etaj.Ajung in camera mea si ma arunc in pat uitand de tot. Imi arunc geanta si telefonul apoi intru la dus.Imi aleg ceva de imbracat si ma bag in pat.Aprind televizorul si butonez telecomanda timp de cateva minute bune pana gasesc un film interesant.Era ceva gen :"Nimeni nu te intelege?Iubitul te-a dezamagit?Ai ramas singura?Eu am ales sa fug,sa las trecutul in urma."
Eram framantata de ganduri.Oare era bine sa fac si eu la fel?
Ma ridic din pat,dau capul de doua ori pe spate ,imi indes cateva haine in rucsac,telefonul,vreo 200 de euro si cobor in bucatarie.Incercam sa ma grabesc,pentru ca bunica sau Trip puteau sa ma prinda. Mi-am luat ceva de mancare,o sticla de apa si am iesit pe usa. Eram disperata.Tobi m-a dezamagit si acum sufar.Poate ca mi-a aruncat el niste vorbe,dar nu l-am iertat.Mergeam linistita pe strada,dar tot odata ma feream ca cineva sa nu ma vada.Paream misterioasa.Ma apropii usor de gara.Ma gandeam sa fug cu un tren.Imi iau bilet si ma asez pe banca din gara.Erau numai betivani si drogati.Eram inspaimantata.Era 12:00 iar trenul trebuia sa ajunga.
Iata-l ca vine.Opreste usor in gara.Imi pun rucsacul pe umeri si urc in tren.Arat biletul si ma pun intr-un compartiment,singura.Imi pun castile pe cap,si privesc pe geam.Gandul imi era la Tobi.

Tobi P.O.V

Ajung acasa.Ma gandeam la Abbie.As vrea sa fiu acum langa ea..nu ar strica sa-i fac o vizita.Merg grabit spre casa lui Abbie.Nimeni nu era acasa asa ca an urcat la Abbie in camera.Nu era nici ea. Totul era imprastiat in camera.Televizorul era pornit.
"Nu Abbie.Te rog..nu cred ca ai facut asta! Serial idiot!!"
A fugit..nu cred..chiar a fugit.Rucsacul,hainele..lipsesc.De ce,Abbie?"
Alerg grabit spre iesire.Ies in strada si incerc sa ghicesc unde ar putea pleca...la aeroport?La gara?
Nu cred ca avea destui bani sa plece cu avionul..unde o fii?
Eram disperat. Ma opresc in fata fiecarui om.
-Ati vazut cumva o fata putin mai pitica ,bruneta?
-Nu,scuze..
Auzeam numai raspunsuri negative .
Asa ca am hotarat sa merg spre gara.Fugeam cu pasi mari si disperati.
"Daca o fi plecat?Ce ma fac eu acum?Ea e asa de micuta si firava..cum i-o fi venit sa plece?"
Ajung in gara.Trenul nu plecase inca.Abbie era de negasit..nu se vedea..oare intrase deja in tren?Ar fi mai bine sa intru dupa ea..
-Baiete,ce cauti aici?se aude vocea unui barbat.
-Lasa-ma sa intru.
-Unde ti-e biletul?
-Lasa-ma cu biletu' tau acum!
Intru in graba in fiecare compartiment dar era de negasit
Abbie P.O.V

Tobi ma gasise.Nu stiam ce sa mai fac.Nu voiam sa ma vada..asa ca am intrat in toaleta vagonului.Sper sa nu ma gaseasca. Nu vreau sa dau ochii cu el..vreau sa-i simt chiar acum imbratisarea aia puternica..dar nu Abbie ,fii tare!

Tobi P.O.V

Era de negasit...saracuta..are nevoie de mine..iar eu ca un idiot am lasat-o sa plece..offf Abbie...Te voi gasi eu!
Ies suparat din tren,si ma asez jos pe bordura..Am pierdut-o...

Hello.Sper ca va place acest capitol..ii cer scuze lui AlinaCristina6 ,nu am reusit sa-i dedic acest capitol..am cerut ajutorul unor fete dar nu am reusit.Daca voi afla cum se dedica un capitol, voi actualiza acest capitol.

Mini-concurs♥
Ce credeti ca se va intampla in continuare?

Povestea unei puştoaice FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum