#16

1.5K 104 7
                                    

De dimineaţă mă trezeşte un mesaj.

Anonim:La mulţi ani,dragă Abbie!
                               Primit la 9:00
Eu:Mda,mersi.
                              Văzut la 9:01

Anonim:În sfârşit 16 ani,nu?

                             Primit la 9:02
Eu:Aha.Pa.
  
                            Văzut la 9:03

Anonim:Bine..mă gândeam să-mi arăt faţa..dar acum neah.
     
                           Primit la 9:05

Eu:Îîîh...ok..scuze că ţi-am trântit mesajul ăla.

                         Văzut la 9:06

Eu:Aa..nu răspunzi,da? Lasă,vei vedea tu..nu-ţi voi mai răspunde la mesaje.

                         Văzut la 9:07

Eu:Hmmm..tu faci asta doar să mă enervezi ,nu? Dar de ce să mă consum chiar de ziua mea..Pa.
    
                               Văzut la 9:08

Mă ridic uşor din pat.Deschid televizorul,butonez telecomanda,şi găsesc un canal mai acceptabil.Mă apropii de geam,trag draperiile iar razele soarelui mă orbesc.În gândul meu:"Da baby,am 16,16 ani!".
Acum că am 16 ani mă simt mai matură şi mai importantă.Intru la baie,îmi fac un duş scurt,rutina de dimineaţă şi îmi caut ceva de îmbracat.Îmi aleg o rochie lejeră albastră şi conversele mele negre,apoi îmi aplic puţin tuş negru pentru a-mi scoate în evidenţă ochii,un ruj roşu aprins şi puţină mascara.Îmi prind părul într-o coadă frumoasă de cal,aranjez puţin lucrurile prin cameră şi cobor în living.
-La mulţi ani,Abbieeeeee!urlă Trip din toată inima şi mă ridică în braţe sus la tavan.
-Mulţumeeeeesc..
-Abbie,albinuţa mea,să fii fericită,cuminte şi mult succesc în continuare..vai ce mare te-ai făcut,îmi şi amintesc când erai mică,atunci când găteam împreună,când ne jucam în grădină şi-ţi spuneam poveşti iar tu adormeai în poala mea..ce vremuri,spune bunica iar o lacrimă i se iveşte în colţul ochilor.
-Bunico,nu plânge.Voi fi aici mereu .
-Da,Abbie.Te iubim!
-Şi eu pe voi!
-Acum surpriza,spune Trip.
Trip îmi pune mâinile la ochi ,iar bunica mă conduce.
-Acum,deschide ochii!
-Vaiii..e un tort.Ce surpriză!Mulţumesc mult.Vă iubesc!
-N-ai pentru ce..cred că a ieşit ok,spune Trip.
-Dar trebuie să-i mulţumeşti şi.lui Tobi.Aseară el cu Trip la ora 1,făceau tortul.
-Ododo,ce drăguţ..mulţumesc pentru tot.
-Acum pune-ţi o dorinţă şi suflă!
-Gata!Mi-am pus dorinţa.
-Ce ţi-ai dorit?
-Să vă am alături mereu.
-Te iubim,Abbie,spun în cor bunica şi Trip,apoi mă strâng în braţe.
Iau o felie de tort şi fug în curte.
Mă aşez pe balansoar,şi mă relaxez.La poartă bate cineva.
-Bună dimineaţa,soare,pregătită pentru 16 ani?
Era Tobi.
-Gata,gata,spun eu copleşită de emoţii.
-Dar ai de gând să-mi deschizi?
-Oh da!Scuze,spun eu bufnind în râs.
Deschid poarta,iar ochii se îndreaptă spre Tobi.Era minunat.Purta un tricou alb,nişte blugi vişinii,iar părul era ciufulit,aşa cum îmi plăcea mie.
Mă trage spre el şi mă sărută lung.Era un sentiment grozav.Mă pierdusem din nou în ochii lui..era minunat..
Îmi oferă un colier pe care era scris Abbie and Tobi,apoi mă sărută din nou.Credeam că voi leşina în următoarele secunde,dar nu s-a întâmplat.
-La mulţi ani,frumoasa mea!Să fii cuminte!Te iubesc!
-Mulţumesc,şi eu te iubesc!spun eu copleşită de emoţii.Mulţumesc că ai venit aseară să-mi faci tortul.Înseamnă mult pentru mine.
-Ee,pentru tine fac totul.
-Mulţumesc că ai grijă de mine!
Îşi aşează uşor mâna pe talie şi intrăm în casă.
-Bună ziua,bunico,spune Tobi respectuos.
-Bună,dragul meu.
-Bunico..noi mergem sus.
-Bine.
Ajungem în camera mea.Tobi se aşează în pat,în timp ce eu îmi căutam ceva de îmbrăcat.
-Lasă hainele,eşti perfectă aşa cum eşti.
-Au..eşti un dulce.
-Mi s-a mai spus,bufnind în râs.
Mă ia de mână şi mă trage spre el.Capul meu era pe mâna lui,iar cu cealaltă mână se juca prin părul meu.
-Ai vrea să mergi la o întâlnire?Astă-seară?
-Daa...mi-ar plăcea..
-Bine..vin să te iau pe la 8,bine?
-.....
Nu mai apuc să zic nimic pentru ca mă întrerupe cu un sărut.
Se desprinde cu greu de mine şi iese pe uşa.
-Ne vedem!Te iubesc!
-Si eu ,Tobi!
Închid uşa camerei mele şi mă întind obosită în pat.
__________________________________
Bunăă!Îmi pare rău că am întârziat cu capitolul dar am fost la ţară şi nu am avut net.Vă pup ! :*♥
___________________________________

Povestea unei puştoaice FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum