Ajungem în fața sălii în care se desfăşura balul şi păşim cu dreptul în încăpere.
Arăta minunat.Baloane şi lumini peste tot.Toate fetele arătau ca nişte prințese,rochiile erau vii şi sclipitoare,iar toate aşteptau cu sufletul la gură să afle câştigătoarea şi câştigătorul balululi,regina şi regele balului.
Păsind uşor pe ringul de dans,observam că atrăgeam din ce în ce mai multe priviri.Luminile se sting uşor.Era momentul dansului.Tobi ,îmi întinde mâna ca un adevărat domn şi mă invită la dans.Era melodia "All of me".Tobi îşi înfăsurase mâinile în jurul taliei mele,iar eu în jurul gâtului lui,dar privirea mi se zbătea din stânga-n dreapta.Îl căutam pe Kevin,prin mulțime.
-Hei,Tobi,merg până la baie,ok?Revin,spun eu cu gândul de a-l căuta pe Kevin.
-Bine,eu merg să caut ceva de băut,te aştept aici.
Mă pierd prin mulțime şi-l caut pe Kevin..dar nici urmă de el.
"Nu o fii venit? Poate e prea deprimat să dea ochii cu mine şi de-aia nu a apărut la bal?".
Trebuia să mă liniştesc,aşa că am hotărât să ies afară,că să mă mai calmez un pic.Stăteam în fața şcolii,pe peluză şi priveam cerul.Ochii îmi lăcrimau.
"De ce mereu când mă gândesc la Kevin plâng? Oare sufăr din cauza lui? Eu i-am făcut mai mult rău,el ar trebui să sufere din cauza mea".
Timp de câteva secunde uit de tot,de bal,de Kevin,Tobi,de tot.Îmi ofer un moment doar mie.Eram pierdută printre stele.Tresar.O mână caldă-mi atinge uşor umărul şi mă acoperă cu un şal.Nu mă întorc bine şi mă simt în brațele lui.
-Eşti bine?spune Kevin îngrijorat şi-mi ridică capul.
-Tu cum te simți?
-Eu,sincer,mă simt ok.Mi-a trecut,cum aş purea să fiu supărat pe tine?
-Nu ştiu..spun eu oftând.
-Îți amintesți momentele acelea din copilărie când eu îți luam păpuşile,iar tu te supărai fară motiv pe mine,iar după două minute eram împăcați?
-Nu am cum să uit acele momente,şi-l îmbrațişez.
-Acum,probabil eu am abordat problema altfel.
-Poate.Am ceva să-ți spun,ia loc aici,lângă mine.
-Spune,Abbie.
-Te iubesc!Mi-era atât de dor de tine,te iubesc,chiar te iubesc.Nu ştiu cât de proastă am putut fii şi să te uit?Acum mi-am dat seama că tu nu m-ai uitat şi încă ții la mine.
-Cum să te uit? Am făcut tot posibilul ca să mă apropii de tine,Abb,dar am reuşit să mă îndepărtez mai mult.Te iubesc,apoi mă sărută pe frunte.
-Şi-acum? Ce se va întâmpla?
-Depinde de tine..dar nimic nu va schimba asta.
-Crezi că totul va fii ca în copilărie?Eu zic să lăsăm inima să vorbească.
Nu mai apuc să spun nimic.Buzele lui mari şi moi,se apropie de-ale mele.Îi răspund la sărut,asta simțeam,asta făceam.
-De ce-ai făcut asta,Kevin?
-Asta am simțit şi voi face tot posibilul să fiu cu fata pe care o iubesc.Dar acum,eşti cu Tobi.
-Relația noastră s-a schimbat de când ai apărut din nou în inima mea...renunț la orice,dar la tine nu.
Vino cu mine!
Îl iau de mână pe Kevin şi merg la Tobi.Îl iau de mână si pe el şi ieşim din nou în curte.
-Abbie,ce se întâmplă ?! Ce caută Kevin aici?spune Tobi confuz.
-Hei,el e Kevin.Prietenul meu din copilărie.L-am uitat pentru un moment,dar acum a apărut din nou în viața mea.Îl iubesc,mă iubeşte..ce mai e de făcut? Acum ştiu ce gândeşti..vei spune că sunt o curvă şi diferite chestii despre mine,dar asta simt şi asta trebuie să fac.Te vreau lângă mine,dar doar ca un prieten,atât.Critică-mă,dar am ales drumul ce bun.Pa revedere,Tobi!Nu voi uita clipele frumoase petrecute împreună!
Îl iau pe Kevin de mână şi ieşim nevăzuți din curte.Priveam în spate şi-l vedeam pe Tobi,se obişnuise deja cu situația,îi va fi mai bine lângă o altă fată.
-Universul meu depinde acum doar de tine,Abbie.Te iubesc!
-Şi eu te iubesc!
______________________________
Acesta este ultimul capitol.Sper că va plăcut această carte.Vreau să vă mulțumesc pentru voturi şi comentarii.Apreciez.Vă invit să citiți şi celălalte cărți.Vă iubesc,dragilor!
CITEȘTI
Povestea unei puştoaice FINALIZATĂ
Teen Fiction„Îți dai seama că te-ai îndrăgostit dacă nu mai vrei să adormi pentru că realitatea este în sfârșit mai bună decât vizele tale." a Wattpad story by -bite- Finalizată 22.08.2015