Capitolul 4

236 8 0
                                    

Jenna stătea pe un șezlong, înconjurată cred de prietenii ei. Am început să îi analizez corpul aproape gol. Purta un sutien fără bretele, sub care erau evidenți niște sâni rotunzi și fermi, destul de mari, chiar dacă ea era micuță. Abdomenul ei era plat, iar picioarele, subțiri, semn că făcea sală. Părul perfect ondulat îi cădea superb pe umeri și pe spate, încadrându-i perfect fața. În afara sprâncenelor, machiajul ei lipsea cu desăvârșire. Cred că era prima fată pe care o vedeam căreia să îi stea bine nemachiată. Curvele de la mine din oraș, dacă nu se dădeau cu o tonă de chestii pe față, ziceai că sunt monștri. Fata asta e unică, e ceva special la ea, pe lângă trăsăturile frumoase pe care le are. Simțeam că trebuie să o cunosc. Mai era și populară, știu din propria experiență că fetelor cunoscute le place să se culce cu băieți, iar eu n-am mai avut o fată în pat de câteva săptămâni. Și totuși, la cât se rugau fetele de mine să facem sex, nu cred că îmi va fi foarte greu cu ea. M-am uitat la cei cu care venise. Fiecare fată stătea cu câte un băiat, se mai și sărutau, numai ea stătea singură și vorbea cu toți, semn că nu avea iubit. Perfect!

-Să știi că îi e bine așa, spune Sean, parcă citindu-mi gândurile, când își dă seama că mă holbez la ea.

-Ce vrei să spui?

-O cunosc aproape de un an și niciodată nu am văzut să iasă cu vreun băiat. Nu știu dacă o să accepte o aventură de o noapte.

-Niciodată nu poți fi sigur. Spune-mi ceva despre ea, să nu îmi mai pară așa misterioasă.

-Sincer nici eu nu știu prea multe despre ea. Suntem buni prieteni, vorbim despre multe, dar nu știu mai nimic despre trecutul ei, nici măcar dacă e de aici sau dacă s-a mutat recent. Știu totuși că sunt câteva teorii despre faptul că nu iese cu băieți. Prima ar fi că a fost împreună cu unul, el a înșelat-o, iar acum nu mai are încredere în băieți, al doilea ar fi faptul că e pe invers, iar ultima, că a fost sau este îndrăgostită de un băiat care nu o place și pe care nu îl poate uita. Evident, sunt numai zvonuri, deci nu știu dacă e adevărat. Eu, personal, cred că pur și simplu nu vrea relații.

-Sau vrea doar aventuri de o noapte, continui eu încrezător.

Sean și-a dat ochii peste cap, băieții ai început să râdă, iar eu am început să o privesc în continuare. La un moment dat i-am atras atenția, ea privindu-mă fix în ochi. Am rămas așa câteva clipe. Nu reușeam totuși să citesc niciun sentiment în privirea ei. Deodată o văd cum se ridică de pe șezlong și se îndreaptă spre noi.

Jenna POV

Nu pot să cred că e chiar el, aici, la poscina din New York, fix unde sunt și eu. Nu îl mai văzusem pe Chad de 2 ani, dar în ciuda faptului că ultima dată când ne-am întâlnit, s-a purtat foarte urât, sentimentele mele pentru el au rămas aceleași. De când l-am văzut ieri, nu m-am mai putut gândi la altceva. L-am privit din cap până-n picioare, era același Chad pe care îl știam, doar că se mai îngrășase câteva kilograme. Nu conta, era tot irezistibil. Îl vedeam cum se uita insistent la mine. Oare mă recunoaște? Adică, în ăștia 2 ani am făcut schimbări dramatice: am înlocuit ochelarii rotunzi cu lentile de contact, părul am început să îl port desfăcut și să îl aranjez, m-am pensat, am început să folosesc farduri, să îmi cumpăr haine pentru vârsta mea, dar cel mai important, am început să merg la sală și să fiu mai atentă la ce mănânc, astfel an obținut un corp de invidiat. I-am văzut pe băieți în spatele lui, așa că m- gândit să mă duc să îi salut. O să mă prefac că nu îl cunosc, să văd cum reacționează, o să arăt că nu îmi pasă de prezența lui, mai bine spus, o să fiu eu însămi. M-am ridicat de pe șezlong și m-am îndreptat spre ei.

-Salut, băieți! Care-i treaba? Sean, ce-ți face copilul?

-E bine, dar îi e dor de tine. Să ne faci o vizită în curând, da?

-Așa fac! Apropo, îl întreb eu în șoaptă, cine e tipul care se tot holbează la mine?

-El e cel mai nou membru al echipei mele de rap.

Cum? Chad face rap? Nu știam asta despre el. Hm, o să fie interesant. Sean m-a dus la el, să ne facă cunoștință, având în vedere că mă duc des pe la ei pe la studio.

-Jenna, el e Chad. Chad, ea e Jenna.

-Îmi pare bine, spunem amândoi în același timp. Um, poți să îmi dai drumul la mână când vrei, spun când văd că nu mai reacționează deloc.

-A, scuze, am rămas așa fiindcă ești foarte frumoasă.

-Mersi, cred, răspund, fericită că nu m-a recunoscut, fiindcă pot avea în sfârșit acel început pe care mi-l doream de mult.

Nu mă cunoaștețiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum