Chad POV
Am mai stat puțin în pat, după plecarea Jennei. Încercam în continuu să îmi amintesc ce am făcut noaptea trecută, în afară de faptul că băusem foarte mult. Un lucru știu sigur, imaginea Jennei de azi dimineață, la mine în cameră, purtând rochia ei de seară, îmi tot apărea în minte. Nu știu de ce, dar aș fi vrut să mă trezesc așa în fiecare dimineață. Niciodată nu mai dormisem cu o fată, deci nu știam cum e să o țin în brațe toată noaptea, ea să fie primul lucru pe care îl văd când mă trezesc, să îi dau un sărut dulce, să știu că o să fie întotdeauna a mea.
Mi-am alungat repede aceste gânduri când mi-am dat seama cât de romantic sună. Am așteptat să îmi mai treacă durerea de cap, apoi m-am îmbrăcat să ies să mă plimb puțin. Azi aveam zi liberă, doar ceilalți trebuiau să își revină după seara trecută. M-am hotărât să fac o lungă plimbare prin parc. Nu eram eu genul romantic să îmi placă plimbările lungi, dar aveam nevoie de aer curat și mai ales de liniște.
Deodată văd o blondă superbă stâbd pe o bancă din fața mea. Părul ei până la umeri îi încadra perfect fața și îi scotea în evidență ochii mici și negri și buzele pline. Părea mică de înălțime și slabă, la fel ca și Jenna, și era aproape la fel de frumoasă. Era singură, așa că m-am decis să îmi încerc norocul, poate reușeam să mă distrez puțin.
-Bună, mă duc încrezător la ea. Îmi pari cunoscută, cred că te-am văzut într-unul din visele mele.
-Nu cred. S-ar putea să mă fi văzut cu Jenna, sunt prietena ei. Tu ești Chad, nu-i așa? Tipul care mi-a "răpit" aseară prietena. Eu sunt Casandra.
-Îmi pare bine, spun nesigur, fiindcă evident nu mai am nicio șansă cu ea.
-Îți place de ea? Așa pare. Ține minte, dacă o să o rănești, o să îți rup cu mâna mea lucrul tău cel mai de preț și o să ți dau muie cu el până când o să te gândești să nu îți mai bați joc de fete, spune ea nervoasă. Mă bucur că am lămurit, spune de data asta mult mai calmă.
-Uite, Jenna e o fată specială și nu am mai simțit niciodată așa ceva pentru cineva. Vreau tare mult să o cunosc, dar parcă ea nu vrea să se apropie de mine. Sincer, crezi că aș avea vreo șansă?
-Mă, Jen nu prea vorbește de băieți, ce să mai zic de ieșit? Dar felul cum s-a luat ieri de Maggie... Nu am mai văzut-o niciodată așa. Bine, poate e doar din cauză că o urăște.
-Stai, cine e Maggie și de ce o urăște Jen? Și de ce s-a luat de ea? Adică sincer nu îmi aduc aminte nimic de aseară...
-Maggie a fost regina școlii înainte să o detroneze Jen. Diferența între ele era că Maggie era curva școlii, s-a culcat cu toți băieții, să vezi cum se dădea ieri la tine... Așa, Jen e exact opusul ei, toți băieții o vor, dar nu o poate avea niciunul.
-Ai cum a idee de ce?
-Ți-am spus, nu vorbește cu mine despre băieți... Dar nu știam că e așa o bitch până nu am văzut-o ieri, spune parcă îndrăgostită.
-Chiar, ai spus că Jenna a detronat-o pe asta. Cum a fost, așa, de-odată?
-Cam da, adică s-a mutat la noi la școală și toți băieții o voiau, fiindcă era superbă și era singura care avea curajul să o înfrunte. Se vede că nu suportă persoanele de genul.
Nu știu cum, dar fiecare lucru pe care mi-l spunea Casandra îmi stârnea și mai multe întrebări. Oare de ce era fata asta așa complicată?
-Interesant, spun eu nepăsător. Milțumesc pentru ce mi-ai spus, poate ne mai vedem.
Casandra mi-a zâmbit scurt, apoi m-am întors la studio. Mi-a făcut foarte bine plimbarea, mahmureala mi-a trecut aproape de tot și totodată îmi venise o idee pentru o piesă nouă. Următoarele ore mi le-am petrecut scriind în continuu, până când am simțit o mână pe umărul meu.
CITEȘTI
Nu mă cunoașteți
Genç KurguJenna era o fată pentru care învățatul era pe primul loc. Nu își dorea să renunțe la ochelarii ei rotunzi și la hainele mult prea largi, fapt pentru care toată școala își bătea joc de ea. Singurul lucru pe care îl avea în comun cu ceilalți era faptu...