Capitolul 7

198 8 0
                                    

Au trecut câteva zile de când nu am mai văzut-o pe Jenna. Am sunat-o de câteva ori, dar în general nu îmi răspundea, iar când o făcea, spunea că are treabă. Începuse să îmi dea impresia că nu o interesez, dar dacă ar fi așa, de ce a acceptat să iasă cu mine de la început? Of, trebuia să găsesc un mod de a vorbi cu ea, și ce metodă ar fi mai bună decât să o fac să vină la studio să ne ajute cu o piesă? Evident, trebuia să îi cer lui Sean ajutorul.

-Sean, tovarășe, ai mai vorbit cu Jenna în ultimul timp?

-Da, a venit acum 2 zile în vizită la mine. De ce?

-Am văzut că nu a mai trecut pe aici de aproape o săptămână și aș cam avea nevoie de ajutorul ei la o piesă.

-Tu vrei cumva să o vezi și cauți o scuză?

-Sean, te rog, e vorba de muncă aici. Nu aș minți cu așa ceva, spun cu o voce inocentă, iar el se uită suspicios la mine, dar totuși își scoate telefonul.

-Pisi, ce mai faci? Aha, pe la studio nu mai treci? Că avem nevoie de ajutorul tău. A, da? Mă bucur atunci. Cum? Ce voiai să zici? Sigur nu e nimic? Bine, hai că te așteptăm.

-Deci ce a spus? Întreb eu foarte curios, neauzin decât partea lui Sean.

-Zicea că e în drum spre studio, chiar voia să treacă azi pe aici.

Am zâmbit și m-am dus la frigider să îmi iau o bere.

-Chiar o placi sau vrei doar să te culci cu ea? Mă întreabă Max.

-De ce întrebi?

-Pentru că toți din trupă am vrut ceva cu ea. Bine, în afară de Sean, care e căsătorit. Jenna ne-a refuzat pe toți. Cred că are un dar să îi vadă pe cei care vor doar sex de la ea. Știi, nici măcar n-a vrut să iasă la o întâlnire cu vreunul dintre noi, ne-a zis "nu" direct. Tu ești singurul cu care a acceptat să iasă. Și ce e cel mai rău e că după asta se poartă frumos cu noi, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, ceea ce ne face să o placem și mai mult.

Ceea ce mi-a spus Max mi-a dat puțin de gândit. Oare pare că vreau ceva serios cu ea? De aia a ieșit cu mine? Sincer o vreau doar pentru o noapte și cu cât lupt mai mult pentru ea, cu atât o să fie satisfacția mai mare atunci când o să fie a mea. Da, aș putea să găsesc pe cineva care să mi se ofere imediat, dar m-am plictisit de genul ăsta de fete.

-Salut, băieți! Se aude vocea Jennei, care îmi taie firul gândurilor. Deci, care e urgența?

-Am scris asta, îi arăt o foaie. Sunt prima strofă și refrenul, dar nu am inspirație să o continui.

S-a uitat câteva minute peste versurile pe care i le-am dat, apoi a scos din geantă o altă foaie, pe care a studiat-o câteva clipe.

-Băieți, v-ați gândit la un featuring? Max, m-am uitat la versurile pe care mi le-ai dat și văd că au aceeași temă. Vreți să încercați?

-M-am uitat la Max, uimit că ne-am gândit la același lucru.

-Și am făcut și un beat pentru piesa asta, spune el uitându-se la mine. Merită să încercăm.

Am aprobat, ne-am luat materialele și am mers să înregistrăm.

Jenna POV

Îmi era așa greu să fiu indiferentă față de Chad. Nu vorbisem cu el în aproape o săptămână, decât de vreo 2 ori la telefon, când i-am spus că sunt ocupată. Azi era să mă dau de gol în fața lui Sean. Când m-a chemat la studio, era să îl întreb dacă era și Chad acolo. Bine că mi-am dat seama la timp. În fine, după ce le-am zis băieților ideea mea, m-am dus să îi ascult cum cântă. Când a început partea lui Chad, am rămas efectiv împietrită, nu mi-am mai putit lua ochii de la el. Vocea lui perfectă îmi făcea pielea de găină, ceea nu reușea să facâ niciunul dintre băieți.

Nu mă cunoaștețiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum