-S-o facem? Întreabă el, neînțelegând despre ce vorbesc.
-Eu te iubesc, tu mă iubești, așa că vreau să fiu a ta, din toate punctele de vedere.
-Nu pot. Ne-am reînceput relația de prea puțin timp, nici nu am avut ocazia să îți recâștig încrederea. Poate e chiar un fel de test, să vezi dacă am spus adevărul, dacă într-adevăr te iubesc sau am spus doar așa. Nu, vreau să mai treacă timp.
Privirea și tonul vocii îi erau sincere. Oare chiar spunea adevărul? Oare faimosul Chad, cel care se culca cu toate fetele, vrea să o luăm încet? Răspunsul meu vine imediat, făcând o față de cățeluș și încercând să îmi ascund șocul din voce.
-Iubitule, dar nu e niciun test. Nu vreau ca acest lucru să mai intervină între noi. Pur și simplu e ceea ce simt și ceea ce îmi doresc.
M-am apropiat de el și l-am sărutat suav, din ce în ce mai sălbatic. Am coborât, din ce în ce mai mult și l-am sărutat pe gât. Nu mai făcusem asta până acum, dar din gemetele lui puteam spune că făceam o treabă destul de bună. Mâinile lui se plimbau pe sub rochia mea, pe care mi-o ridicase de tot. Îmi mângâia spatele atât de ușor, încât îmi trimitea fiori în tot corpul. Le-a ridicat tot mai sus, până când a scăpat de tot de rochia mea, eu rămânând expusă în fața lui, doar în lenjerie intimă. Mă simțeam destul de ciudat, poate chiar vulnerabilă, doar nu mai stătusem niciodată aproape goală în fața unui băiat. Chad a trecut de la buzele mele la gâtul meu, pe care îl săruta și îl mușca cu atâta pasiune, încât nu îmi mai puteam controla gemetele sau dorința de a-l avea. Mâinile mele se aflau în părul lui, ghidându-l în locurile care cred că mă excitau mai tare. M-am desprins de el și i-am dat bluza jos, părând că știu ce fac, deși nu aveam nici cea mai mică idee. Am stat câteva secunde să îi admir abdomenul, timp în care îi exploram cu mâinile fiecare părticică. L-am ghidat spre camera lui, unde l-am trântit în pat, după care m-am pus peste el. Am continuat să îl sărut, în timp ce el îmi explora întreg corpul, făcându-mă să mă simt ca în al 9-lea cer. M-am ridicat de pe el și mi-am luat geanta, din care am scos o pereche de cătușe pe care le luasem recent de la un sex shop fix pentru momentul ăsta. El mi-a zâmbit pervers când le-a văzut, arzând de nerăbdare să îl leg de pat.
-Așa, baby, leagă-mă și fă-mi ce vrei! Fii obraznică, vorbește-mi murdar și dacă vrei prezervative, să știi că sunt în sertarul de lângă pat.
-Oh, nu voi avea nevoie de prezervative, fiindcă nu va fi nicio partidă de sex în seara asta, afemeiatule!
-Stai, ce? Spune el confuzz
-Eram sigură că încă vrei sex de la mine. Asta a fost să îți arăt odată pemtru totdeauna că nu voi fi niciodată a ta!
-Ce e cu tine? Acum câteva secunde totul era perfect. Te iubesc! Nu înțeleg...
-Am suferit prea mult după tine, acum a fost rândul tău.
-Uite, dacă e vorba de fata aia, ți-am zis, a fost o greșală. Nu te-am cunoscut cum am făcut-o acum. Crede-mă, nu regret nimic mai mult decât asta.
-Taci! Nu e vorba de seara când m-ai înșelat. E vorba de toți anii în care am fost îndrăgostită de tine.
-Frate, am tot auzit faza cu anii. Ce dracu se întâmplă?
-Încă nu-mi vine să cred că nu m-ai recunoscut. Eram o simplă fată, inocentă, îndrăgostită de un afemeiat. Știu că arătam ca o tocilară, nu știam să mă aranjez sau să mă îmbrac la modă, știu că nu arătam bine și mai știu că erai cu Erika, dar asta nu însemna să îți bați joc de mine! Țip și simt cum lacrimile încep să îmi ininde ochii, parcă trăind din nou acele clipe.
-Nu pot să cred că ești tu, spune el șocat. Adică... nu credeam că o persoană se poate schimba atât de mult.
-Ce să mai zici și tu? Te-ai băgat în seamă cu mine fiindcă arătam bine. Înainte, singurul motiv pentru care te uitai la mine era să îmi găsești defecte pe care să mi le arunci în față! Nici nu îți imaginezi cât m-a durut, dar nu ți-a păsat niciodată, fraiere! Țip pentru ultima dată la el și, simțind cum nu îmi mai pot controla lacrimile, îmi iau rapid rochia pe mine și dau să plec.
-Curvo, nu mă poți lăsa așa!
-Deci asta înseamnă fetele pentru tine, niște curve. Mă bucur că mi-am dat seama la timp, înainte să fac ceva ce aș fi regretat, spun și de data asta chiar plec, lăsându-l legat de pat.
Mergeam spre casă, cu lacrimile curgându-mi pe obraji. Mă simțeam ușurată că i-am spus în sfârșit cine eram, dar dacă am făcut ce trebuia, de ce mă simțeam atât de rău? Am intrat încet în casă, sperând ca mama să doarmă, fiind prima dată când plâng de când m-am mutat aici.
-Oh, doamne, draga mea, ce ai pățit? Firar, aparent încă e trează.
-Cred că am făcut o mare prostie, spun și mă îndrept spre camera mea, unde am de gând să stau o vreme.
Sean POV
Am intrat liniștit în studio, pentru o nouă zi de înregistrări. Ce de obicei, m-am dus la Chad în cameră să-l trezesc, doar că de data asta l-am găsit într-o altă poziție decât de obicei. Nu avea tricou pe el și era legat de pat.
-Oh, ce s-a întâmplat, întreb gândindu-mă dacă să râd sau să fiu îngrijorat.
-Curva aia de Jenna m-a lăsat aici. Nu sta degeaba și dezleagă-mă!
-Ho, nu trebuie să te enervezi. Trebuie să fi făcut tu ceva de te-a lăsat așa, spun în timp ce iau cheia de pe masă și îi desfac cătușele.
-Mi-a spus niște lucruri aseară. Dacă ai știu cine e de fapt...
-Cred că știu la ce te referi. Știu de ceva timp și mă bucur că ți-a spus.
-Cum? Știai că a fost o tocilară obsedată de mine? Ce bine că am aflat în sfârșit. Știu că s-a schimbat, dar totuși mă bucur că nu mai sunt cu ea. La cât de nebună și penibilă e, cine știe ce s-ar fi întâmplat. Nu pot să cred totuși că ajunsesem să mă îndrăgostesc de ea. Yuck, acum mi-o imaginez cum mi-o suge, arătând ca tocilara aia și jur că mi se face rău.
-Știi ce? Acum mă bucur eu că nu mai vrea să fie cu tine. E mult prea bună, crede-mă. Mă întreb ce a văzut la tine de la început. Adică serios, frate, la cât ai jicnit-o, ai înșelat-o, iar acum, când e printre cele mai frumoase și mai populare fete din oraș, tu o vrei doar pentru sex și acum trăiești în trecut și o vezi cum era acum câțiva ani. Se pare că nici nu te mai interesează cât efort a depus ca să arate așa. Și crede-mă, tot pentru cei ca tine a făcut asta. Crezi că s-a schimbat de dragul vreunei fete? Știi cât de rău este să nu te simți bine în pielea ta? Am pățit-o și eu în liceu. Dar hai că deviez de la subiect, ce vreau să spun, știi câți băieți ar da orice să aibă o relație cu ea? Și ea alege un prost care își bate joc de ea. Poate o să mă înjuri, dar să știi că ai meritat ce ți-a făcut. De fapt să știi că a fost prea puțin.
-Ai înnebunit? Dacă făcea asta vineri și trebuia să stau un weekend întreg așa, fără mâncare și apă? Nu mă mai găseai în viață acum.
-Hai că exagerezi în pula mea. S-a gândit ea la toate. De ce crezi că a lăsat cheile de la cătușe pe masă? Să te pot dezlega repede. Dar nu știu de ce dracu îmi mai bat capul cu tine, tot ce pot spune e că dacă nu faci nimic, o să-ți pierzi șansa cu singura fată care te-a iubit cu adevărat. Și știu că mi-ai zis că ai început să te îndrăgostești și tu de ea, dar fac pariu că orgoliul tău mare o să te împiedice să vorbești cu ea. Treaba ta!
-Poți să îmi spui ce vrei, Sean. Eu cu aia nu mai am ce vorbi. Ah, nu pot să cred că m-am sărutat într-adevăr cu ratata, urâta, distrusa aia.
-Știi ceva? Ține-o pentru tine! Dacă ai ceva de spus, spune-o în gând, eu unul sunt de partea ei în povestea asta.
CITEȘTI
Nu mă cunoașteți
Roman pour AdolescentsJenna era o fată pentru care învățatul era pe primul loc. Nu își dorea să renunțe la ochelarii ei rotunzi și la hainele mult prea largi, fapt pentru care toată școala își bătea joc de ea. Singurul lucru pe care îl avea în comun cu ceilalți era faptu...