Capitolul 9 (18+)

221 5 0
                                    

Jenna POV

A trecut aproape o lună de când sunt împreună cu Chad și pot spune că e perfect. Sunt fericită, în sfârșit. Cel mai mult mă bucur că am reușit să îl fac să mă placă și să nu se mai gândească la mine ca la un obiect pentru sex. Cu fiecare întâlnire ne apropiem și mai mult unul de celălalt, și asta e demonstrat mai ales prin faptul că nu am făcut încă sex. Nu mi-a cerut asta niciodată și nici nu mi-a dar de înțeles că ar vrea neapărat.

M-am apucat să mă îmbrac pentru întâlnirea cu el. Nu era ceva romantic, doar o plombare și o înghețată. Îmi plăcea că nu e genul căruia să îi placă romantismele, fiindcă nici eu nu le suportam. În primul rând, nu trebuie să mă îmbrac elegant, doar obișnuiții pantaloni scurți și un tricou. Am zâmbit în sinea mea, chiar în momentul în care s-a auzit soneria.

-Hei, frumoaso, spune Chad și îmi dă un sărut scurt. Ești gata să mergem?

-Cu siguranță, răspund, după care îl las să mă ia de mână.

Ne-am plimbat prin oraș, la fel ca în prima noastră întâlnire. Îmi plăcea că aveam ce vorbi, nu rămâneam niciodată fără subiecte. Tot drumul am râs, ne-am gâdilat, ne-am șicanit și de cele mai multe ori ne-am sărutat. Oh, aș putea spune că suntem cuplul perfect. Încă nu puteam crede că e al meu, după atâția ani cât am tânjit după el. La câte fete a avut, iar el m-a ales pe mine.

Am mers la un stand de înghețată, unde eu mi-am luat 4 cupe, iar el doar 2.

-Ce nesătulă! Spune după ce plătim.

-Ești gelos că eu pot mânca orice și tot arăt bine.

-Vrei să spui că sunt graș? Încearcă el să pară ofensat.

-Crezi ce vrei, baby!

-Apropo, vezi că ai înghețată pe față.

-Unde? Întreb speriată, fiindcă întotdeauna mâncam cu grijă.

-Ai puțin acolo, stai să te ajut, spune și se apropie din ce în ce mai mult, până mă sărută pasional.

M-am uitat la el și am zâmbit. De fiecare dată când ne sărutam, parcă era prima și ultima dată. Puneam întotdeauna aceleași sentimente, aceeasi dorință și teama că aș putea să-l pierd.

Ne-am mai plimbat așa aproape 2 ore, până când ne-am decis că e destul de târziu și că ar trebui să ne întoarcem. Bineînțeles, Chad m-a dus până acasă, să fie sigur că o să fiu bine. Ajunși în fața ușii, i-am oferit un sărut lung.

-Abia aștept să te văd mâine, spun cu un zâmbet larg.

-Nu mă inviți mai bine înăuntru? Întreabă pe un ton seducător.

-Vise, baby! Și-așa e cam târziu. Te-am pupat! Spun și intru în casă.

Chad POV

Frate, sunt de aproape o lună cu ea și încă nimic. Mă gândeam că o să o conving până acum. Pfoa, nici nu mai știu de când n-am mai făcut sex și doar eu știu cât de tare simt nevoia. Sper că Jenna nu e tipul ăla de fată care să aștepte un an până să facă ceva, fiindcă nu o să stau așa mult după ea. Presupun că, dacă nu a ieșit de așa mult timp cu băieții, presupun că nu a făcut-o nici ea de mult timp și poate simte nevoia, sau poate reușesc să o fac să vrea. Și la cât de mult o voiau toți băieții, trebuie să fie foarte bună în pat. Îmi imaginez sexul cu ea ca și cum aș câștiga premiul cel mare la loterie: mulți încearcă, doar unul câștigă.

-Scuză-mă, mă aduce cineva la realitate, iar când mă întorc văd că în spatele meu stă o blondă superbă, înaltă, cu picioare lungi și subțiri și cu un decolteu din care nu ai putea să îți mai iei ochii. Sunt nouă în oraș, spune ea, ai putea să îmi spui unde găsesc cea mai bună cafenea de aici?

-Pot chiar să te duc acolo, dacă vrei. Eu sunt Chad, apropo.

-Sienna, mă bucur să te cunosc.

Sienna, frumos nume. I-am zâmbit cald și am mers cu ea până la o cafenea destul de aproape de studio, la care am mers destul de mult și care mo s-a părut destul de ok. Am încercat să o cumosc puțin și am aflat că s-a mutat din New Jersey, e cu un an mai mică decât mine și că tocmai a intrat la NYU. Hm, fată deșteaptă, îmi place!

-Am ajuns! Sper să îți placă.

-Dacă tot am ajuns aici, nu ai vrea să mi te alături? Spune provocator, iar eu accept fără să ezit.

Ne-am pus la o masă, eu am comandat o bere, iar ea un "Orgasm". Hm, dacă asta vrea, asta o să primească. În scurt timp ne-au venit băuturile, iar eu nu m-am putut abține:

-Îți place, nu-i așa?

-La ce te referi? Încearcă să pară că nu știe la ce mă refer.

-"Orgasmul". Nu-i așa că îți place?

-Îl ador! L-aș vrea în fiecare zi, păcat că nu l-am mai "gustat" de mult timp.

-Înseamnă că asta e ziua ta norocoasă, mă rog, seara, mă scuz și începem amândoi să râdem. Totuși, vorbim despre băutură, nu-i așa? Îi fac cu ochiul.

-Despre ce altceva să vorbim? Își mușcă buza inferioară.

-Despre faptul că știu și eu să prepar această "băutură" și cred că e mult mai bună decât cea de aici, zâmbesc pervers.

-Și nu vrei să mergem la tine să îmi prepari această "băutură"?

-Nu mergem mai bine la tine? Întreb, îngrijorat de faptul că la mine pot intra băieții, sau și mai rău, Jenna.

-Eu stau destul de departe, dar nu am nimic împotrivă.

Am plătit băuturile, ne-am urcat într-um taxi și în scurt timp am ajuns la ea. Nici nu a apucat să închidă bine ușa, că am și lipit-o de perete și am început să o sărut sălbatic și să îi dau hainele jos, la fel făcând și ea. S-a desprins din sărut, m-a luat de mână și m-a tras până în camera ei. I-am dat jos hainele care mai rămăseseră pe ea, iar ea mi-a dat boxerii jos, văzând că nu îmi mai încăpea erecția în ei. M-a trântit în pat, iar ea s-a așezat peste mine. Hm, îmi plac fetele care vor să deținâ controlul.

-Um, stai puțin, spun când îmi dau seama că am uitat de prezervativ.

-Iau pastile, stai liniștit, spune de parcă îmi citește gândurile.

În momentul ăla, orice grijă a mea dispare și o las să își continue treaba. S-a așezat deasupra erecției mele și a început să se miște rapid. O, da, la dracu cu preludiul! Fata asta știa ce vrea și cum să se miște. Mâinile mele în tot timpul ăsta se jucau cu sfârcurile ei întărite, ceea ce o făcea să geamă ca actrițele din filmele porno. Poziția în care stătea îmi oferea o priveliște perfectă asupra întregului ei corp, dar în prinul rând, asupra sânilor ei rotunzi și foarte mari. Simțeam cum sunt aproape de orgasm, moment în care am văzut că se oprește și se duce din ce în ce mai jos, până ajunge cu gura la bărbăția mea. A început să își facă treaba, limba și buzele ei se mișcau și se sincronizau perfect. În câteva secunde am terminat, în mare parte pe fața ei, ceea ce mă făcea să mă simt foarte mândru. Am trântit-o la rândul meu în pat și am început să mă joc cu feminitatea ei, să îi masez clitorisul în special, din ce în ce mai rapid, până când a terminat și ea. După partida asta perfectă de sex, am rămas amândoi întinși în pat să ne recăpătăm respirația.

Doamne, câtă nevoie aveam de așa ceva! Nu mă așteptam să dau peste cineva ca ea, cred că e cea mai pricepută fată pe care am futut-o vreodata. Totuși nu îmi place că am ajuns prea ușor la ea. Unde mai e distracția și mândria? Hm, ideea asta m-a făcut să mă gândesc instantaneu la Jenna. Nu e ca și cum pe ea o vreau mai mult decât pentru sex, deci sincer nu îmi pare rău pentru noaptea asta. Nu am mai stat nici măcar o secundă să mă gândesc și am început să mă îmbrac.

-Pleci deja?

-Da, ar trebui sa mă duc acasă.

-A fosr frumos, poate mai repetăm uneori.

-Nu cred, n-am vrut nimic mai mult de o noapte, deci va trebui să îți găsești pe altcineva, spun și plec fără să îi mai adresez vreo privire.

Nu mă cunoaștețiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum