Capitolul 5

245 8 0
                                    

-Eu mă duc în apă, spun într-un final, după ce mai schimb câteva vorbe cu băieții. Veniți?

-Poate mai tarziu, răspund ei. Poate te însoțește Chad daca vrei.

L-am privit cu speranță, iar el a acceptat fără să ezite. Cine știe, poate după atâția ani o să am și eu o șansă cu el, dar trebuie să o fac ca lumea. Sunt curioasă dacă pot să îl fac pe Chad, băiatul care vrea fetele doar pentru o noapte, să se îndrăgostească.

El a luat un colac mare și s-a pus pe el, cu grijă, fără să se ude. Eu, pe de altă parte, am sărit imediat în apă, fără să îmi fie teamă că mi se va strica părul.

-De ce nu vii aici? Apa e perfecta! Îi spun eu frumosului când ajung lângă el.

-Nu mai bine mi te alături tu? Stăm aici, ne bronzăm, mai vorbim.

-Aș cam avea chef să înot, dar fie ca tine de data asta, îi spun cu cel mai suav zâmbet.

M-am dus pe marginea piscinei și am ieșit ca în filme, astfel că toți ochii erau ațintiți asupra mea. Le-am zâmbit scurt celor care mă priveau cu atâta admirație, după care am luat primul colac pe care l-am văzut și am înotat până la Chad, gândindu-mă la ce să îi spun ca să nu pară că îl cunosc.

-Deci... Faci rap. E super! De cât timp îl știi pe Sean?

-Nu de mult timp. Știi? Eu nu sunt de aici. Ieri m-am mutat oficial. Bine, pasiunea pentru rap am descoperit-o anul trecut, nu mă văd făcând altceva, iar Sean mă ajută să îmi realizez visele.

-Mă bucur foarte mult că v-ați cunoscut, Sean este un bărbat extraordinar. Când vă apucați de înregistrat? Sunt foarte curioasă să te ascult.

-Chiar mâine începem! Sper că vii!

-Nu știu, o să vorbesc și cu ceilalți. În fine, o să fie foarte ok, toți sunt foarte de treaba, mai ales la petreceri e nebunie, crede-mă.

Am râs amândoi, după care am continuat să vorbim. Nu mă gândeam că este așa de treabă, bine, ori asta, ori vrea să se culce cu mine. Trebuie să am grijă, nu vreau doar o noapte cu el, dat fiind sentimentele pe care i le port.

-Hei, baby, cine e frumosul ala? Intreabă Cassie, prietena mea cea mai bună.

-Aparent e coleg cu Sean, unul dintre băieții care fac rap. Si e nou în oraș.

-Te-ai uitat la el? E mort după tine. Se vede pe fața lui.

-Spui de parcă ar fi ceva nou să mă placă cineva, râd eu. Și arată bine, dar nu prea am încredere în tipii ăștia. Da, îmi petrec timpul cu ei, Sean e ca al doilea tată al meu, iar băieții sunt ca frații mei, frații vitregi care vor să mi-o tragă cu orice ocazie dar nu au curaj să o facă, râd din nou. Dar când vine vorba de relații, nu prea sunt buni, adică vor doar distracție, ca majoritatea de altfel... Nu cred că tipul ăsta e altfel.

-Nu știu cum reușești să sucești mințile tuturor și tu să fii imună la toți. Chiar te invidiez...

-Asta e, baby, ori ai talent, ori nu ai!

Am râs, după care ne-am pus înapoi le șezlonguri sa ne bronzăm. Cassie avea dreptate, le cam suceam mințile băieților, mai ales că toți din liceu vor să se culce cu mine, iar eu îi refuz pe toți. În primul rând, încă de când eram în clasa a 10-a și am venit aici, băieții au început să se dea la mine, iar eu am promis că o să le frâng inimile tuturor celor care arătau că vor doar sex și mai ales fițoșii care se iau de tocilare. Da, a fost un fel de răzbunare pentru toți anii de tortură prin care am trecut la vechea mea școală. Și ce să mai spun, băieții care erau mai ok, nu mă atrăgeau, vreau să spun că mă plictiseau, nu reprezentau nicio provocare. Dar mai ales, spre rușinea mea, nu mi-am făcut nicio relație fiindcă nu am putut să îl uit pe Chad.

Nu mă cunoaștețiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum