Capitolul 6

255 8 0
                                    

Am început cu o baie lungă și relaxantă, după care m-am dat pe tot corpul cu o cremă hidratantă cu miros de ciocolată. Părul, după ce mi l-am uscat, l-am îndreptat cu grijă, până când a fost perfect. Mi-am făcut un machiaj de seară, nici strident, dar nici chiar natual, apoi m-am îmbrăcat în niște pantaloni scurți albi și într-un top albastru fără bretele. Mi-am luat în picioare sandalele cu toc, m-am dat cu puțin parfum fresh și am plecat spre studio pentru a mă întalni cu el. Da, am hotărât să ne întâlnim la el, fiindcă oricum era aproape de mine, iar el nu cunoștea bine locurile.

-Uau, cât ești de frumoasă! Face Chad niște ochi mari la vederea mea. Vreau să spun... Mă bucur că ai venit!

-Mda, mersi, încerc eu să par indiferentă. Deci? Unde mergem?

-Mă gândeam să ne plimbăm sau poate mergem să bem ceva?

-Uu, știu un loc perfect. Haide, te duc la cafeneaua mea preferată, și cu ocazia asta îți mai arăt o parte din oraș.

Chad m-a aprobat cu un zâmbet, după care ne-am îndreptat spre locul meu preferat din New York. Era destul de mult de mers, iar eu eram nerăbdătoare să mai aflu câte ceva despre viața lui în ultimul timp.

-Spune-mi câte ceva despre tine, mă trezesc deodată ca sparg liniștea. Vreau să spun, ziceai că nu ești genul care se dă la toate fetele. Aveai vreo prietenă îm vechiul tău oraș?

-Nu... În orașul ăla erau numai curve, nu voiau relații serioase. Adică am fost cu o fată care m-a înșelat de 2 ori, iar după ce m-am despărțit de ea, s-a dus imediat cu altul.

M-am gândit câteva clipe la ce mi-a zis. Oare de asta vrea el doar sex? Se răzbuna pentru faptul că a fost înșelat?

-Îmi pare rău... Um, fata asta de care zici, era frumoasă?

-Da, adică era cea mai frumoasă și populară din școală. Trebuia să îmi dau seama că vrea doar distracție.

*Erika*, mi-a trecut imediat prin gând. *Nu e ca și cum și tu ai vrut același lucru de la ea*.

-Și totuși de ce ai ales-o tocmai pe cea mai frumoasa fată? Înseamnă că aspectul e cel mai important?

-Nu neapărat, dar nici să fiu cu vrei strâmbă, grasă, neîngrijită...

-Hei, haide să nu exagerăm. Mă refer la fete normale, care să nu fie fotomodele, dar să aibă suflet bun.

-De ce? Uite, tu ești o fată superbă și cu in suflet bun.

-De unde știi? Îl privesc sarcastică. Nu știi multe despre mine.

-Atunci spune-mi câte ceva despre tine, poate despre viața ta amoroasă.

-Și unde ar mai fi misterul și distracția dacă ți-aș spune așa ușor? O să te las să descoperi pe parcurs. Azi am ieșit să mă convingi că nu vrei doar distracții.

-Vai, dacă nu am fi pe stradă, te-aș gâdila.

Am răs zgomotos la această afirmație. Doamne cât de mult îl voiam.

-Dacă vrei să ies cu tine și a doua oară, ar fi bine să nu o faci. În fine, spune-mi că nu ai fost tu cu nicio fată doar pentru sex. Țin minte chiar azi dimineață că mi-ai spus că nu te-a prins niciodată dimineața cu vreo fată. Și vreau adevărul, sincer, sunt genul de persoană care crede că oamenii se pot schimba.

Nu mă cunoaștețiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum