Z pohledu Draca
Ta stará čarodejnice se ke mě blížila i s těma jejíma blivajzama.
,,Tak pane Malfoy,vy máte o jeden lektvar méně než slečna Grangerová.Tak vše poslušně vypijte."řekla a už mi podávala první lektvar.
Chvíli jsem si ho znechuceně prohlížel ale pak jsem se odhodlal a napil se.
Ta chuť byla tak odporná,že jsem to nemohl vydržet a lektvar vyprskl.
,,Ale notak,co jsem řekla?!Vše poslušně vypijte!"řekla naštvaně.
Jen jsem se ušklíbl,zacpal jsem si nos a lektvar vypil na ex.
,,Tak se mi to líbí.A teď ještě jeden."řekla a podala mi lektvar.
Udělal jsem to stejně jako předtím. Znechuceně jsem se na něj podíval, zacpal si nos a vypil ho na ex.
,,Výborně a teď se najeste a poté se pokuste usnout."
Jak řekla,tak jsem i udělal.Vzal jsem si hrnek kakaa a jablko.Poté co jsem dojedl jsem se rozhodl jít spát.Než jsem však udělal,můj pohled zamířil k již poklidně oddechující Her.....Grangerové.
Zavřel jsem oční víčka a po chvíli jsem se též propadl do říše snů.
.......................................................
Probudil mě hlas Pomfreyové,která se o něčem bavila s Brumbálem.
,,Á Draco už jsi vzhůru.Jak se cítíš?" zeptal se Brumbál.
,,Už líp"
,,To jsem rád.Ale jak jistě víš,kletba Cruciatus je velice ošklivá kletba,která se nepromíjí a to,že jsi ji použil na slečnu Grangerovou opravdu rád nejsem.Ptám se tedy,co tě k onomu nepěknému činu vedlo?"
,,Co je vám po tom?!Neni to snad moje věc?!"
,,Ano Draco,máš pravdu,nic mi potom není ale musím tuto nepříjemnou záležitost vyřešit.Myslím,že poslat tě do Azkabanu opravdu nebude nutné a proto ti uděluji školní trest,který si odbideš společně s panem Potterem a Weasleym.
,,To si děláte srandu?!Tak na to zapomeňte!Já....."
,,A nebo by jsi radši šel do Azkabanu?"podíval se na mě a odešel.
,,Tak vidíte jaký je profesor Brumbál laskavý člověk.Máte hlad?"
,,Jo"
,,Tak já vám přinesu oběd."řekla a zmizela ve dveřích.
Mé oči opět zabloudili k spící Grangerové.Něco ve mě má nutkání jít za ní,obejmout jí a omluvit se jí.Ale proč?Vždyť je to jen mudlovská šmejdka.
Najednou se Grangerová s výkřikem probudila.
Z pohledu Hermiony
Šla jsem sama temnou chodbou,kterou jen jemně osvětlovalo světlo z pochodní. Venku panovala bouřka.Najednou jsem v dálce zahlédla siluety dvou postav. ,,Halo!"zavolala jsem,ale žádné odpovědi se mi nedostalo.Když jsem přišla blíž, poznala jsem,že se jedná o Draca a o Pansy,kteří se spolu líbají.Se slzami v očích jsem se rozeběhla dál temnou chodbou.Běžela jsem snad nekonečně dlouho.Na každém kroku jsem potkávala Draca a Pansy,kteří mi pokaždé nadávali nebo se spolu líbali.Konečně jsem zahlédla dveře.Zvýšila jsem svou rychlost,ale dveře jakoby se každým mým krokem vzdalovali.Poklesla jsem na kolena.Bylo mi úzko.Slzy nešli zastavit.Když jsem sebrala odvahu a rozhodla se pokusit jít ke dveřím,okolo mě se objevilo několik líbajících se párů Draca a Pansy.Další slzy se mi nahnaly do očí a jen stěží šlo ubránit jejich propuštění.,,Ale,ale,copak se nám stalo?Snad nebulíš kvůli Dracovi?!To sis myslela že by tě mohl chtít?Ty ubožačko!",,Jsi jen špinavá mudlovská šmejdka."přidal se k Pansy Draco. ,,Sklapněte!"zakřičela jsem,ale oni pokračovali dál.,,Nejsi pro Draca dost dobrá.Vlastně nejsi dost dobrá pro nikoho.Jsi nicka!",,Dost!"znovu jsem zakřičela ale opět pokračovali dál,,Má pravdu jsi jen hnusná šmejdka."řekl Draco.,,Jsi jen šmejdka.",,Nestojíš za nic."opakovali stále dokola.Nešlo to vydržet.,,Ne!"zakřičela jsem a v tu chvíli jsem se probudila.
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...