6.Odhalení?

1K 62 3
                                    

Z pohledu Hermiony

Dnes jsem se probudila asi trochu později,jelikož už jsem měla na stolku položenou snídani.

Podívala jsem se na postel,kde ležel Malfoy.Tedy,měl by ležet.Prostě tam nebyl.

Postel byla ustlaná tak jsem usoudila,že už ho asi propustili.

Natáhla jsem ruku pro koblihu a kakao a pustila jsem se do výborné snídaně.

Poté jsem si vzala knížku a začala si číst.Po chvíli už jsem byla až po uši v příběhu.

,,Už je druhý den školy,měla bych se učit." pomyslela jsem si.Ale byl v tom malý háček.Nemohla jsem se odtrhnout od této knížky.

,,Jen jednu kapitolu a půjdu se učit."řekla jem si a opět se pustila do čtení.

Pátou kapitolu vystřídala šestá.Šestou sedmá,sedmou osmá,osmou devátá a takto to pokračovalo dokud nepřišla madam Pomfreyová.

,,Slečno Grangerová,přinesla jsem vám oběd."

,,Děkuji"

Položila tác s jídlem na stolek,popřála mi dobrou chuť a odešla.

Dnes k obědu byla nějaká omáčka s houskovými knedlíky.

Poté co jsem dojedla jsem si vzala rozečtenou knížku.

Vzpoměla jsem si,že se musím učit.Dočetla jsem kapitolu,odložila knížku a v šuplíku našla knížku půjčenou z knihovny,kterou mi přinesla Ginny.

Také jsem si vyndala,brko,inkoust a pergamen.

Otevřela jsem knihu,začala jsem číst a zapisovat si poznámky.

Po chvíli učení se dveře na ošetřovnu otevřeli a dovnitř vstoupila Ginny.

,,Ahoj Herm,prý tě dnes večer nebo zítra ráno propustí tak jsem ti přinesla školní uniformu a hábit.Jo a taky tvojí tašku."

,,Jé děkuji Ginny,jsi hodná."

,,Ale to nestojí za řeč.Pro kamarádku cokoli."

Povídali jsme si asi deset minut a pak Ginny odešla.

Znovu jsem se začala učit.

Asi čtvrt hodiny před večeří přišla madam Pomfreyová.

,,Tak slečno Grangerová,dnes vás propustím.Až se obléknete,dám vám ještě naposledy lektvary."

,,Dobře,děkuji"

Vzala jsem uniformu a hábit a šla jsem se převléknout za záclonu.

Když jsem byla převlečená,uložila jsem všechny mé věci do tašky a vydala se k madam Pomfreyové.

Přišla jsem k ní a mé dva lektvary byli už nalité ve skleničkách.

,,Tak,teď to vypijte a můžete jít."

Vzala jsem první skleničku.Její obsah jsem nezkoumala a celý ho do sebe kopla.

Poté jsem si vzala druhou skleničku.Opět jsem ji vypila ale tentokrát s malinkým úšklebkem.

,,Výborně.A teď můžee jít na večeři.Kdyby se vám udělalo nevolno nebo vás něco bolelo tak přijďte."

,,Jo,dobře.Děkuji a zatím nashledanou."

Zavřela jsem dveře na ošetřovnu a ocitla se na chodbě.Konečně mě propustili.

Naposledy jsem se podívala na dveře ošetřovny a vydala se chodbamy hradu na večeři do Velké síně.

Dramione (Draco+Hermiona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat