Z pohledu DracaProcházím chladnými chodbami Bradavického hradu a v hlavě se mi znovu odehrává dnešní noc.Nechápu,co se se mnou děje.Chytil jsem jí,když uklouzla.Půjčil jsem jí svou bundu. Nábídl jsem se,že za Snapem zajdu sám.
Napadá mě jedna věc....Ale ne to nemůže být pravda.Já abych ji milo.........miloval? Tak to asi těžko.Jen ta myšlenka mi nahání hrůzu.Ale proč jsem jí tedy políbil?,,Ne,dost.Přestaň na to myslet" napomenu se potichu.Zatřepu hlavou,aby myšlenky zmizely.
Naskytne se mi pohled na mohutné hnědé dveře,patřící Snapeově kabinetu. Dvakrát zaklepu a za pár chvil mi otevírá muž s černými mastnými vlasy. Má na sobě stejné oblečení,které nosí pořád.Přemýšlím,jestli si někdy vůbec pere.
Podívá se na mě a pozve mě dál.Nejistě vejdu dovnitř a posadím se na jedno z křesel.Snape se posadí na druhé a vezme si ode mě pytlík.
,,Jak si daleko?Už si vymyslel,jak to uděláš?"zeptá se
,,Co?"
,,Tvůj ůkol"
,,Ne,co se o mě staráte!"
,,Pán zla čeká.Slíbil jsem vaši matce,že na vás dohlédnu a sliby se mají plnit."
,,Já jsem se o vaši pomoc neprosil."
,,Ale vaše matka ano.Tak si nehrajte na ,,pana velkého,, a koukejte něco vymyslet.Pán zla nebude čekat věčně.Je vám to jasný?"
,,Jasný"odpovím a z bouchnutím dveří odejdu.
Z pohledu Hermiony
Portrét Buclaté dámy se otevírá a mě ovane teplý vzduch.Ve společenské místnosti nikdo není.Přihodím pár polínek do krbu a pohodlně se usadím do křesla.Pozoruji,jak se plameny vlněj.Poslouchám,jak polena praskají a vnímám uklidňující teplo,které mě uspává.Zanedlouho opravdu usnu.
Ráno mě probudí hlasy.Otevřu oči a všimnu si,že už mnozí studenti chodí na snídani.Zvednu se a běžím do svého pokoje,ze kterého také zanedlouho již připravená vycházím.Cestou potkám Ginny a dám se s ní do řeči.
Harry a Ron ještě na snídani nejsou. Nejspíš teprve vstávají.Kluci většinou stíhají jenom díky Harrymu,který vstává brzy. Ne jako Ron,který by prospal první dvě vyučovací hodiny.
Zapomenu na ně a pustím se do mé snídaně,ovesných vloček s kousky ovoce.Můj pohled směřuje k Zmijozelskému stolu.Přesněji řečeno k Zmijozelskému chlapci,který se šťourá ve svých míchaných vajíčkách.
Najednou ho zakryje tma.Oči mi překryla něčí ruka.
,,Ronalde!"řeknu
Posadí se vedle mě a Harry naproti. Nandá si 2páry pár párků,pikantní omáčku a pečivo.Harry se spokojí jen s jedním párem.
,,Tak co?Jak si to včera přežila?" zeptá se Ron.Vzpomenu si na včerejčí noc,vlastně na dnešní ráno a musím se pousmát.To bylo od Draca hezké.Ron zachytil můj úsměv a ušklíbl se.
,,No,jo.Jak vidíš přežila jsem to.Malfoy byl docela podělanej."vymluvím se.
,,Já věděl,že je to srab."usměje se škodolibě Ron.Jen přikývnu a strčím si do pusy kaši.
.................
Jdeme na první hodinu,obranu proti černé magii se Snapem.Harry a Ron si sednou spolu a já se posadím do lavice za ně.Snape vejde do třídy a začne hodina.
Další kapitola!Je hrozně krátká a skoro bezvýznamná.Příští kapitola bude delší a vydaná dřív,to slibuju.Chtěla bych vám poděkovat.Jste hrozně zlatý!!Děkuju moc za krásné komenty,hvězdičky a za to,že to vůbec čtete.Děkuju :D Miluju vás ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
PS:Nahoru jsem vám dala hezké Dramione video :)
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...