Další kapitola!Opět po dlouhé době,moc se vám omlouvám. Také vám chci poděkovat,že tento příběh přesáhl 2 700 přečtení a 216★.Pro mě je to neuvěřitelný.Vážně,moc to pro mě znamená.Mooc děkuju a přeji příjemné čtení.Z pohledu Hermiony
Ležím na posteli,rukama objímám svou novou knihu a pohled směřuji k čerstvé rudé růži,která leží na mém nočním stolku.
Včera...tedy vlastně dneska jsem totiž opět dostala malý dárek.Poté,co jsem se vrátila z koupelny prefektů jsem vyčerpáním padla na postel. Ucítila jsem bolest a když jsem se zvedla,všimla jsem si krabičky, ve které jsem později našla obálku, růži,knihu a tentokrát i mléčnou čokoládu s oříšky.
V dopise,který byl v obálce bylo úhledným písmem napsáno:
Já se láskou celý třesu
Zvečera ti lásku nesu
Já se při tom dobře cítím
Uctívám tě pořád kvítím.
Z.P.Nad tím jsem se prostě musela usmát.
Draco Malfoy a píše takovéhle vzkazy.To je roztomilý.Vždy jsem ho viděla jako rozmazleného fracka,který myslí jenom na sebe,ale jak je vidět,spletla jsem se.Podívám se na hodiny a zjistím,že je teprve půl šesté ráno.Celou dobu jen ležím a převaluji se.Jsem už opravdu unavená,ale usnout mi prostě nejde.
Za dvě hodiny je škola.Za hodinu a půl snídaně a já vím,že musím usnout,jinak budu vypadat jako zombie,který už tisíce let nespal.
Pokládám knihu na noční stolek,ulehám do pohodlné pozice a zavírám oči. Tentokrát už mě únava skolila a já konečně upadám do říše snů.
,,Bzzzzzzz!Bzzzzzzz!Bzzzzzzz!"probouzí mě ze snu otravný zvuk mého budíku.
Schovávám si hlavu pod polštář.Bohužel to nepomáhá a tak natahuji svou ruku a vypínám ho.Znovu ulehnu a opět usínám.
,,Hermiono!"
,,Co je?"ptám se Parvati stojící u mé postele.
,,Jdeme na snídani a bude škola,tak aby jsi nezaspala"usměje se.
,,Jo,půjdu za chvilku."odpovím a přetáčím se na druhý bok.
,,Dobře.Neni ti něco?Nejsi nemocná?"
,,Ne,nejsem nemocná."odpovím unaveně.
Parvati se jen usměje a odejde.
Probouzím se a sluneční paprsky dopadají na můj obličej.Náhle můj pohled ukotví na budíku ležícím na mém stole. 9:07 ! Ne ne ne ne ne ne nee. Já jsem zaspala.Sakra,zatracenej Malfoy.
Vyskakuji z postele,házím na sebe školní uniformu,popadám brašnu a vybíhám ze dveří. Jakou máme hodinu? Nejspíš je ještě první. Takže obranu proti černé magii.
Běžím chodbami hradu,vybíhám schody,až konečně spatřím hnědý kus dřeva,který je vchodem do učebny. Otevírám dveře a vbíhám do učebny. Všechny oči jsou upřené na mě,včetně těch,ze kterých se mi vždy zatočí hlava.
Rozhlédnu se po učebně a vyhledám volné místo.Posadím se vedle Harryho a podívám se na Snapea.
,,Omlouvám se pane profesore,zaspala jsem."sklopím hlavu.
,,To vás samozdřejmě nijak neomlouvá slečno Grangerová.Srážím Nebelvíru 10 bodů."
Jen si povzdechnu a otevírám si učebnici. Namáčím pero do inkoustu a začínám psát na kus pergamenu.Po chvíli se otáčím na Harryho a ptám se:
,,Proč jste mě nepřišli vzbudit?"
,,Mysleli jsme,že ti není dobře."odpovídá
,,Aha.Proč......"
,,Vidím,že si ze stráty 10 bodů nic neděláte a vklidu se vybavujete se svým kamarádíčkem.Takže by vám asi nevadilo,kdybych vás oba připravil o dálších deset."řekne nepříjemný hlas Snapea.
,,Omlouvám se pane profesore."
Zbytek hodiny už jen mlčky sedím a vypisuji text z učebnice.Celou tu dobu na sobě cítím pohled jednoho člověka.
Po skončení hodiny mi na lavici přilétne papírek.Rozložím ho a přečtu si vzkaz.
Taky jsi unavená:)? Nezapomeň,že večer máme ještě školní trest.
Ach jo.Úplně jsem na něj zapomněla. Nebude to můj první trest,ale dneska jsem vážně unavená.
Zvedám se a vyrážím za Harrym a Ronem na kouzelné formule,které máme společně s Mrzimorem.
Z pohledu Draca
Sedím v lavici a snažím se neusnout.Po dnešní noci bych si zasložil šlofíka.
Poté,co jsem se po rozhovoru s Hermionou (ano,už jí říkám jménem) vrátil do pokoje,šel jsem si lehnout. Přesto,že jsem byl unavený se mi nedařilo usnout.Nakonec jsem kolem 5 hodiny usnul.
Zrovna když si máme začít vypisovat poznámky z učebnice se někdo vřítí do učebny.Všichni včetně mě se otočili. Udýchaná Hermiona kráčela mezi lavicemi a posadila se k Potterovi.
Ani jsem si nevšiml,že tady doteď nebyla.Po hodině jsem ji napsal vzkaz a poté se vydal na péči o kouzelné tvory.
Zakusuji se do kuřecího stehínka a při tom pozoruji třetici sedící u Nebelvírského stolu.Vlastně pozoruji jen dívku,jenž ke mě sedí zády.
,,Draco,co budeš dnes večer dělat?Napadlo mě,že bychom mohli někam zajít nebo tak."řiká Pansy
,,Nevim"odpovídám otráveně
,,Aha,tak co kdybychom zašli do kuchyně nebo kam budeš chtít."
,,Hmm,ne díky"
,,A co teda budem dělat?"ptá se
,,Já nevim ty si dělej co chceš ale beze mě."
Můj pohled zabloudí k Nebelvírskému stolu,kde sedí už jen dva chlapci bez dívky.Rozhlédnu se a spatřím ji mezi stoly.Zvednu se a kráčím za ní.Za mnou ještě slyším naštvaný hlas Pansy.
Doháním ji až na schodech.Nijak ji nezastavuju jen přijdu vedle ní,ona se na mě podívá a poté kráčíme bok po boku vstříc školnímu trestu.
,,Jsem zvědavej,co si pro nás Mcgonallka připraví."
,,To já taky."odpoví ,,Snad nebudeme muset zubním kartáčkem drhnout podlahu."ušklíbne se a pak se usměje.
,,No nevim.Tobě by to nejspíš neudělala, ale mě,Zmijozelákovi klidně." následovala celkem dlouhá odmlka.
,,Ne,myslím,že ani tobě by tohle neudělala."řekla
Zahli jsme za roh a stáli jsme u kabinetu Mcgonagallový.Zaklepali jsme a poté,co se zevnitř ozvalo ,,vstupte" jsme vešli dovnitř.
,,Dobrý večer."pozdravili jsme.
,,Dobrý večer."oplatila nám pozdrav.
,,Dnes večer půjdete v doprovodu Hagrida do Zapovězeného lesa.Profesoru Snapeovi došli některé přísady do lektvarů a vy mu je půjdete nasbírat.K Hagridovi vás doprovodí pan školník Filch.Vrátíte se nejpozději v půl jedné ráno.Hodně štěstí."dopověděla
Za několik chvil se ozvalo zaklepání a do dveří vstoupil Filch.
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...