10.A sakra!

731 60 2
                                    

Z pohledu Hermiony

Probudil mě zvuk tekoucí vody.Otevřela jsem oči.A sakra,já jsem tady usla.Jak dlouho jsem spala?Voda je skoro studená a venku je stále tma.Počítám,že jsem spala minimálně hodinu.

Rychle vylézám,suším se a oblékám. Naposled si ještě hůlkou suším vlasy a odcházím.Otevírám dveře na chodbu a na hodinách zjišťuji,že je půl jedné ráno.

Jdu tichým,pomalým krokem temnou chodbou.Otočím se za sebe abych se ujistila,že za mnou někdo nejde.Když pohled opět nasměruji před sebe,naskytne se mi pohled na dvě malé červené oči. ,,Mňau,mňau..." začne mňoukat paní Norissová.

Otočím se a začnu utíkat chodbou.Za mnou se rozléha hlas školníka Filche: ,,Je tu snad někdo poklade?"promlouvá ke své kočce.Ta se nejspíš rozebíhá za mnou a Filch jí následuje.

Ve chvíli,kdy se ohlížím za sebe,neznámá síla mě zatáhne do kumbálu na košťata. Když se vzpamatuji,dívám se do nádherných modro-šedých očí.

,,Co to sakra děláš!?'"vyjíždím po něm.

,,Pššt!Zachraňuju tě před školním trestem."

,,Nikdo se tě o to neprosil a nechápu,proč mě zrovna ty zachraňuješ."

Mlčí.Podívám se škvírou ve dveřích a nikoho nevidím.

,,To by si radši měla školní trest?!"zeptá se

,,Ne asi ne!"řeknu

Jen se na mě dívá.Dívá se mi do očí a já zase do jeho.Nevím nad čím přemýšlí, nevím co chce udělat a já nevím co cítím. Ano,bojím se,ale je to jiný strach než ten,který jsem pociťovala dříve v jeho přítomnosti.

Mírně se pohne a já sebou cuknu.
Zasměje se.

,,Ty se mě bojíš?"

,,Měla bych?"

,,No,nevim"

Usměje se a začne se přibližovat,což mě donutí přitisknout se ke zdi.Na chvíli se s úšklebkem zastaví ale poté přitiskne své rty na ty mé.

Podlamují se mi kolena,ale on mě přidržuje.Jsem ztuhlá ale po chvíli začnu polibky opětovat.

Z pohledu Draca

Já jí políbil.Políbil jsem Hermionu Grangerovou.Měl bych se odtáhnout ale nejde to.Není to jako líbat se s Pansy,to je jako nic,ale s Hermionou je to něco jiného.

,,Mňau"ozve se z chodby a v tu chvíli se otevřou dveře.

,,Výborně poklade,našli jsme je.Co vy dva tady děláte?Dělejte,vezmu vás k profesorce Mcgonagalové.Ta už se o vás postará."Dokončil Filch

Podíval jsem se na Hermionu která se tvářila zmateně.Upřímně,já jsem taky zmatený.

,,Co jste zrovna vy dva dělali v kumbále na košťata v tuto noční hodinu?"zeptala se Mcgonagalová.

,,Paní profesorko,já usla v koupelně prefektů a když jsem se vzbudila tak...." začla Hermiona

,,Tak jste se schovala s panem Malfoyem do kumbálu a.... pusinkovali jste se.Je to tak slečno? A zrova vy dva.Mám radost, že se k sobě chováte hezky,ale toto být nemuselo.Budu vám muset udělit školní trest a oběma odebírám 10 bodů.Zítra po večeři v mém kabinetu. Můžete jít.A rovnou na koleje."

,,Ano paní profesorko"odpověděla Hermiona a odešla.

,,Dobrou noc"řekl jsem a také odešel. Doběhl jsem Hermionu.

,,Tak jsem tě před trestem nezachránil co?"

Jen se na mě podívala a dál pokračovala v cestě.

,,Hele,sorry ale stejně by tě nejspíš Filch chytil."řekl jsem

,,Já vím.Už to neřeš.Díky že si se mě pokusil zachránit."řekla a krátce potom jsme otevírali dveře na schodiště.

,,Tak dobrou noc a ještě jednou děkuju." usmála se a vydala se po schodech nahoru.

,,Dobrou"zašeptal jsem a vydal se dolů na kolej.

Z pohledu Hermiony

Přemýšlela jsem a všechno do sebe zapadá.To Draco Malfoy je ten neznámý.Iniciály Z.P. opravdu znamenají přezdívku.Dracovi se přezdívá Zmijozelský princ.V Prasinkách jsem ho potkala v knihkupectví,dnes mě políbil a jeho chování je celkově jiné.

Nevím co si o tom mám myslet.Možná se změnil.Každý se může změnit tak proč ne on.






Nová kapitola na světě.Je trochu kratší ale to snad příště napravim. Taky se pokusim vydávat kapitoly častěji.Nebudu se vykecávat,snad se líbí. Mám vás ráda ;) ♥

Dramione (Draco+Hermiona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat