Z pohledu Draca
Probouzí mě světlo,které ve tvaru paprsků dopadá na mou tvář.Chci ještě spát,ale ve spolecenče je nějaký hluk.
Obléknu se a jdu se tam podívat.Všichni, převážně dívky jsou namačkané u nástěnky.Prorazim si cestu a naskytne se mi pohled na pergamen na kterém stojí:Milí studenti a studentky,
tímto jste srdečně zváni na Vánoční ples, který se uskuteční v Sobotu 20.12. od 18:30 hodin ve Velké síni.Ředitel školy Albus Brumbál
No skvělý to zas bude otrava.Raději se schovám na nějaké temné místo a přečkám to tam.
V davu dívek spatřím Pansy.S nějakou holkou žhavě diskutuje o plese.Když se kolem ní pokouším projít,všimne si mě.
,,Ahoj Draco.Už víš koho pozveš na ples?"zeptá se mě
,,Ne"
,,Aha.Napadlo mě,že by jsme spolu mohli jít my dva.Co ty na to?"
,,Ne"
,,Proč ne?Byli bysme hezký pár."
,,Prostě ne,chápeš!?Jdu s někým jiným"vyjedu na ní.Vlastně jsem si ani neuvědomil s kym.
,,A s kým?"zeptá se Pansy
,,To uvidíš.Teď dovol,rád bych šel na snídani."řeknu a konečně se dostanu z davu.Za sebou ještě slyším její ufňukaný hlas.
Na snídani už je celkem pozdě a tak snídám ve Velké síni jen s pár opozdilci. Poté co dojím se vydám na přeměňování,které máme s Nebelvírem,ostatně jako větčinu hodin. Vejdu do třídy a Mc'gonagallová mě propálý pohledem.Rozhlédnu se po třídě a jediné volné místo najdu u Hermio...Grangero....Hermiony.Posadím se vedle ní a Weasley,který sedí ve vedlejší lavici se ušklíbne.
Hermiona se tváří nervózně.Pousměju se a loktem do ní lehce strčím.
,,Čau"řeknu
,,Ahoj"
,,Co se učíme?"
,,Poslouchej a dovíš se to."odpoví
Zasměju se.Utrhnu kus pergamenu a napíšu na něj Co když jí nechci poslouchat? a podám ji ho.Za chvíli je u mě zase se vzkazem Tak to máš blbý :)
Najednou si vzpomenu,že hledám partnerku na ples.Nevím proč mě napadla zrovna ona.Než si to ale stačím rozmyslet už píšu vzkaz.
Z pohledu Hermiony
Draco Malfoy mě právě pozval na ples.Co mám odpovědět?Kdybych řekla ano,tak by na mě byli kluci naštvaný,především Ron.Když řeknu ne,tak na mě bude nejspíš naštvaný Draco.Možná i smutný.
,,Slečno Grangerová,dáváte pozor?"napomene mě profesorka Mc'gonagallová.Jen se na ní podívám a koukám,tedy spíš civím.Poté zamumlám nesrozumitelné omluvení a odvrátím pohled.
Na pergamen napíšu Dej mi čas,dám ti vědět večer a nenápadně mu ho přisunu.Chvíli trvá než se mi papír vrátí zpět.Je na něm napsáno Sejdeme se ve 20:00 na opuštěných dívčích záchodech. Vzpomenu si,že ty záchody obývá Uršula,ta by mohla vyslepičit klukům,že se tajně scházím s Malfoym.Tentokrát k Dracovi nakloním hlavu.
,,Nesejdeme se radši jinde?Třeba v komnatě nejvyšší potřeby?Víš kde to je?"pošeptám mu.Přikývne a já se zaposlouchám do výkladu profesorky.
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...