Jak jsem slíbila,tato kapitola je věnovaná
PatulinkaPastrnakova.
Omlouvám se,ale poslední dobou nemám moc času.Docela jsem se zhoršila ve škole a umíte si představit rodiče :D.Do toho mám ještě jiné zájmy a vážně nestíhám :/ :) .Tak se vám moooc omlouvám a snad se bude kapitola líbit.:) Mám vás ráda!! ♥♥Z pohledu Hermiony
Stojím ve frontě a v rukou držím růžové šaty.Pomohli mi je vybrat holky a pár dalších kámošek.Jsem jim za to opravdu vděčná.Bez nich bych tam stála ještě hodinu.
Přede mnou stojí už jen poslední dívka,kupující si azurové šaty.Než se naděju už odchazí a jsem na řadě já.Podám šaty usmívající se prodavačce a vytáhnu si peněženku.Váhám,jestli se budou šaty líbit Dracovi.Přeci jenom mi pomohly vybrat holky z Nebelvíru a vůbec nevím,jaký ma Draco vkus.Rozeženu myšlenku a vytáhnu určitou částku peněz.Zaplatím,vezmu si šaty a konečně odejdu ven.
Otevřu dveře a v očích mě zaštípe studený vítr.Nadechnu se čerstvého vzduchu a vyrazím k lavičce nedaleko odsud.Setřu z ní sníh a posadím se na studené dřevo.Rozhlížím se po zasněžené vesnici a spatřím ho.Stojí u Medového ráje,ruce má v kapsách a podle jeho pohledu asi čeká na Creba a Goyla.Ve chvíli,kdy se naše oči střetnou usměje se a zamává mi.V tu chvíli si pomyslím,co budou všichni říkat na to,že spolu půjdeme na ples.Také se usměju a zamávám.Všimnu si,že se dívá na tašku s šaty a úsměv má širší než předtím.
Najednou se otevřou dveře z obchodu,ze kterého jsem před chvílí vyšla a objeví se Ginny po které vyjde také Lenka.Odvrátím pohled od Draca a věnuju holkám úsměv,jako kdybych ho ještě před chvilkou nevěnovala někomu jinému.Poté se zvednu a společně s holkama se vydám zpátky do hradu.
...............
Sedím u Nebelvírského stolu a dojídám svůj oběd,file s brambory a zeleninou. Už dnes je Vánoční ples.Od minulé soboty slíchám jen hádky o tom,kdo má hezčí šaty nebo s kým jde na ples.
,,No tak Hermiono,už to tajíš nejmíň týden.Prozraď mi to."žadoní po mě Ginny.
,,Dneska se to dozvíš."odpovím
,,Ale já už to nevydržím.Prosím,prosím."
,,No tak dobře,ale až se budeme připravovat.Dobře?"
,,No tak dobře."odpoví mi a věnuje mi usměvavý,nedočkavý pohled.
Chvíli jím v klidu.Pak se ale ozve zahoukání a do Velké místnosti vlétne několik sov.Nosí spoustu balíčků,asi dívkám ale také chlapcům na ples.Vzpomenu si jak dostal Ron svůj společenský hábit na Vánoční ples ten rok,co se Harry účastnil Turnaje tří kouzelníků.Vypadal opravdu strašně.
Všimnu si,že Ginny dostala malý balíček.Ve kterém později nachází nějaké šperky.Rozhlédnu se po sovách nosící balíčky a zahlédnu jak jedna upustila balíček přímo nade mnou.Natáhnu ruce abych ho mohla zachytit.Za pár sekund již v rukou držím poměrně velký balíček.Přečtu si vzkaz a zjistím,že je od mamky.Odložím ho stranou a začnu rozbalovat.Nejdříve šňůrku a poté hnědý poštovní papír,ve kterém naleznu krabici.Otevřu víko a spatřím nádherné bílé lodičky s tenkými,asi dva centimetry dlouhými podpatky.Jsou místy zdobené třpytkami a na boku,směrem ven,mají několik vytvarovaných kytiček s diamantem uprostřed.Nějakou dobu na ně zírám dokud mě nevyruší Ginny.
,,Páni,Hermiono jsou opravdu nádherné. Od mamky?"
,,Jo.Ty máš taky moc krásné šperky."
,,Díky,mamka mi na ně šetřila."
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...