Z pohledu Draca
Pozoroval jsem jí asi deset minut.Když jsem myslel,že už je celá zabraná do té knihy,trochu jsem vystoupil ze svého úkrytu,abych na ní líp viděl.
Nejspíš mě slyšela nebo co ale v tu chvíli se začala rozhlížet po knihovně,když v tom mě spatřila.Samozdřejmě se to nemohlo obejít bez otázek.
,,Co tu děláš Malfoyi!?"zeptala se naštvaným tónem,avšak v jejích očích byl poznat strach.Strach ze mě.
,,Hledám jednu knížku.To nemůžu?"
,,Jistě že můžeš,ale v oddělení Roztomilá zvířátka?"řekla a podívala se na mě vítězoslavným pohledem.
,,Jo.No,vlastně ne.Hledám knihu na esej,co jsme dostali na obraně proti černé magii o obranných kouzlech.A v knihovně se moc nevyznám. Nepo...Nepomohla bys mi ji najít?"zeptal jsem se a pokusil se o úsměv.Vypadalo to spíš jako nějaký úšklebek.
,,Noooo,dobře.Pomůžu ti.Hned jsem tady."řekla a zvedla se z židle.Nemusela se dlouho rozmýšlet kam půjde,zná to tu jako svoje boty.Zmizela někde za regály a než jsem se nadál byla zpátky i s knihou.
Posadila se ke stolu a položila na něj opravdu tlustou knihu.Přisedl jsem si k ní a pohledem přejel po objemné knize.
,,Já,no nemám pergamen."řekl jsem.
,,To nevadí,já ti půjčim."řekla,usmála se a už mi podávala list pergamenu.Neměl jsem ani brko,ale ty v knihovně mají na půjčení.
,,Díky"poděkoval jsem.
Otevřel jsem knihu,ale úkol se mi psát nechtěl.Jen tak z nudy jsem listoval knihou,dokud mě někdo nevyrušil.
,,Myslím,že takhle toho moc nenapíšeš Malfoyi."
,,To není tvoje věc Grangerová."
,,Tak když to není moje věc,tak ode mě příště nechtěj najít knihu."
,,Kdo říkal,že bude nějaký příště?"
,,No to nevim,ale já už jdu do společenky."řekla a vzala půjčené knížky.
,,Ne,zůstaň tu a pomoz mi s tou esejí." řekl jsem ale ona se otočila a chtěla jít vrátit knihy do regálů.
Chytil jsem ji za zápěstí,čímž jsem ji zastavil.,,Prosím"poprosil jsem.To je vážně úroveň.Já tady prosim mudlovskou šmejdku aby tu zůstala a pomohla mi s esejí.
,,Tak,tak dobře.Jenom dojdu uklidit tyhle knížky."řekla a zmizela za regály.
Když se vrátila,přisedla si ke mě a přitáhla si k sobě knihu.Chvíli v ní listovala a poté mi ji podala otevřenou na stranách 359 a 360.
,,Nejdřív napiš co to vlastně obranná kouzla jsou a k čemu se používají"
,,Ok"odpověděl jsem a začal si číst text.Po chvíli mě to přestalo bavit,tak jsem po stránkách jen přejížděl očima.
,,Prosimtě dej to sem."řekla a přitáhla si k sobě knihu.
,,Na co tak zíráš?Vem si brko a piš" okřikla mě Grangerová.
,,Tak hele.Já nejsem žadný tvůj poslušný králíček abys mi rozkazovala."
,,Budeš se tady se mnou hádat a nebo chceš napsat tu esej?"
,,Tak jo,můžeš začít."řekl jsem a namočil brko do inkoustu.
,,Obranná kouzla používáme jak už nám napovídá název na obranu......................"
Četla Grangerová a já jen zapisoval na pergamen.Takto jsme ztrávili asi tak dvě hodiny,dokud za námi nepřišla knihovnice.
,,Nerada vás ruším,ale už byste měli jít na kolej.Brzy bude večerka."řekla knihovnice.
,,Dobře,můžeme dopsat jednu poslední větu?"zeptala se Grangerová.
,,Ale jen jednu poslední."odpověděla a odešla.
Grangerová mi nadiktovala větu a já ji opsal.
,,Konečně"řekl jsem a protáhl jsem se.
Grangerová nic neřekla.Jen si povzdechla a odešla uložit knihu.
Když se vrátila,byla celkem překvapená,že jsem tam zůstal a počkal na ní.
,,Tak jdem?"zeptal jsem se
Jen kývla a bok po boku jsme se vydali chodbamy Bradavic.
,,Proč si to udělala?"zeptal jsem se
,,Co?"nechápala
,,Proč jsi mi pomohla?"
,,Hele,to taky nevím."
,,Aha"
Chvíli jsme šli v tichosti dokud jsme nedošli na místo,kde se měli naše cesty rozpojit.
,,Tak,díky že si mi pomohla."
,,Jo nemáš za co."
,,Ale mám.A můžu tě o něco poprosit?Nikomu o dnešním večeru neříkej."
,,Dobře"odpověděla a vydala se chodbami hradu do Nebelvírské společenky.Chvíli jsem se díval směrem kterým odešla a poté jsem též odešel.
Z pohledu Hermiony
Stále jsem měla pocit,že mě někdo sleduje.Vybrala jsem si tři knihy a poté jsem si šla sednout ke stolu.Otevřela jsem knihu a začala číst.
Zaslechla jsem nějaký zvuk,tak jsem se začala rozhlížet.Můj pohled skončil na místě kde stála osoba,která se snažila být nenápadná.
,,Co tu děláš Malfoyi?!"zeptala jsem se
,,Hledám jednu knížku.To nemůžu?"
,,Jistě že můžeš,ale v oddělení Roztomilá zvířátka?"řekla jsem a podívala jsem se na něj vítězoslavným pohledem.Ha a teď jsi nahranej Malfoyi.
,,Jo.No,vlastně ne.Hledám knihu na esej,co jsme dostali na obraně proti černé magii.A v knihovně se moc nevyznám. Nepo....nepomohla bys mi ji najít?"zeptal se.Vymluvil se dobře.
Chvíli jsem přemýšlela,ale nakonec jsem se rozhodla mu pomoct.Našla jsem potřebnou knihu a přinesla ji ke stolu. Malfoy knihou jen listoval a já už byla celkem unavená.Rozhodla jsem se tedy odejít do společenky.Oznámila jsem to Malfoyovi a měla jsem v úmyslu odejít. ,,Ne,zůstaň tu a pomoz mi s tou esejí." řekl trochu jiným tónem v hlase než jakým mluví normálně.Bohužel mě nepřesvědčil a já se otočila.Ucítila jsem jeho ruku jak drží moje zápěstí,čímž mě donutil stát.V tu chvíli jsem uslyšela to slovíčko,které bych od Malfoye opravdu nečekala.,,Prosím"poprosil.Teď už mě přesvědčil.Vidět Malfoye jak někoho prosí,obzvlášť mudlovskou šmejdku se jen tak nevidí.,,Tak,tak dobře.Jenom dojdu uklidit tyhle knížky."odpověděla jsem a vydala se mezi regály.Když jsem se vrátila,sedla jsem si,přitáhla si knihu a začala listovat.Našla jsem příslušné stránky a poté knihu podala Malfoyovi. Přiznejme si,že Malfoyovi se to opravdu dělat nechtělo.Vzala jsem knihu a začala mu věty diktovat.Po asi dvou hodinách nás vyrušila knihovnice.Říkala,že máme jít na kolej jelikož brzy bude večerka. Poprosila jsem ji ještě o chvilku na dopsání poslední věty.Poté jsem vše ulidila a knihu jsem vrátila.
Když jsem se vrátila ke stolu,docela mě překvapilo,že tam Malfoy čekal.,,Tak jdem?"zeptal se.Jen jsem kývla a a vydali jsme se na na cestu.Po cestě se mě Malfoy ptal proč jsem mu pomohla a odpověď?Byl tak sladkej když prosil.To jsem mu ale neřekla.Když jsme došli na místo,kde se naše cesty dělili,poděkoval mi a poprosil,abych o dnešku nikomu neřikala.,,Dobře"odpověděla jsem a odešla.
Ahooj!Je tu nová kapitola a spolu s ní i tyhle moje kecy:D.Líbí se?Pokud ano, byla bych moc vděčná za votes a nějaký ty komentíky.Ale nechci vás nějak ovlivňovat tak dělejte jak myslíte.Také jsem se chtěla zeptat. Chtěli byste,abych psala spíše jako vypravěč a nebo tak,jako jsem psala doposud?Pište do komentů.Zatim čauky mňauky! :*
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...