Z pohledu Hermiony
V tichosti,za doprovodu stále hrající hudby procházíme uličkou vytvořenou uhýbajícímí lidmi,jejichž pohledy spočívají na nás dvou.Snažím se nevnímat,o čem si šeptají,ale i přesto sem tam něco zaslechnu.
Když procházíme kolem skupinky Zmijozelských,Draco mě jednou rukou obejme kolem pasu a pevně si mě k sobě přitiskne.Všimnu si překvapeného pohledu Pansy ze kterého jde vyčíst,že nebýt přítomnosti všech učitelů, vyškrábala by mi oči.
Podívám se na Draca.Na tváři mu pohrává lehký úsměv,žádná stopa toho,že by se za mě styděl.Usměju se a přitisknu se k němu ještě víc.
Teprve když si sedáme k prázdnému stolku,všímám si výzdoby.Je stejná jako tehdy,kdy se ples konal na počest Turnaje tří kouzelníků.
Chvíli jen tak sedíme a rozhlížíme se kolem.Poté ale Draco vstane,obejde malý kulatý stolek a zastaví se předemnou.S nabídnutou rukou mě vyzve k tanci a já jeho nabídku přijmu.
Prodíráme se tančícím davem na volnou plochu tanečního parketu.Než ale dojdeme na námi stanovené místo,dosud hrající hudbu nahradí pomalejší,určená zejména párům.
Draco si omotá ruce kolem mého pasu,čímž si mě k sobě přitáhne blíž.Já ty své omotám kolem jeho krku,hlavu si položím na jeho hruď,zavřu oči a nechám se nést rytmem hudby.
,,Neusínej mi tady."řekne s uchechnutím Draco po několika minutách.
,,Já neusínám!"odpovím a zvednu hlavu.
,,Ne?"zeptá se s pobavením v hlase.
,,Ne.A jestli si ze mě budeš dělat srandu tak-"
,,Tak co?"zeptá se stejným pobavením v hlase jako předtím.
,,No...to ti radši nebudu říkat."odpovím a usměju se.Draco mi úsměv oplatí.
Po několika dalších desítkách minut strávených tancem si jdeme pro něco k pití.K mému obrovskému neštěstí potkáme u velké mísi se šampusem Rona doprovázeného Lewandulí.Když si mě všimne,vykulí oči a jeho obličej nabírá rudé barvy.Po chvíli se rozkřikne:
,,Děláš si ze mě srandu?!On?!Malfoy?!" dá si krátkou odmlku,při které chci něco říct,mezitím ale znovu spustí:
,,Ty si se snad úplně pomátla,Hermiono!Copak jsi zapomněla co je vůbec zač?!Co nám,co tobě celý ty roky dělal?!"
,,Ne nezapomněla!Člověk se ale může změnit,víš?Což samozřejmě chápu že nevíš,protože ty jsi pořád stejný!Pořád stejně zlý,žarlivý,nafoukaný!"odmlčím se.Zajedu si prsty do vlasů,nadechnu se a opět pokračuji:
"Zase jsi to všechno zkazil!"zakřičela jsem.Poté jsem chytla Draca za ruku a rázným krokem odešla z Velké síně.Ve vstupní hale jsem propukla v pláč.Draco si mě přitáhl do obětí a omluvil se mi.Chvíli jsem nechápala za co,později jsem ale pochopila.
,,Ale ne,to přece není tvoje chyba."
,,Ale je.Kdybych tě na ten ples nepozval,mohla sis ušetřit hádku s tím... Weasleym."
,,Kdyby Ron nebyl takový jaký je,mohla jsem si tu hádku ušetřit.A to pozvání jsem nemusela vůbec přijímat."
,,No dobře,tak za to můžeme tak nějak všichni tři."odpověděl s úsměvem Draco
,,Hele,nevytratíme se někam?"zeptal se Draco.Já jen přikývla a společně jsme se vydali chodbami hradu pryč od Rona a jeho hloupých keců.
Z pohledu Draca
Objal jsem Hermionu kolem ramen a vedl jsem ji tam,kam mě nohy nesly.Zanedlouho jsme se objevily před mohutnou zdí v chodbě v sedmém patře.
Zavřel jsem oči a začal jsem přecházet podél zdi.
Potřebuji nějaké útulné,klidné místo pro mě a pro Hermionu...Potřebuji nějaké útulné,klidné místo pro mě a pro Hermionu...Potřebuji nějaké útulné,klidné místo pro mě a pro Hermionu.
Třikrát jsem přešel sem a tam před holou zdí.Poté jsem otevřel oči a spatřil dveře do Komnaty nejvyšší potřeby.Přidržel jsem dveře Hermioně a poté co vešla dovnitř jsem jí následoval.Naskytl se mi pohled na malou místnost provoněnou vůní z vonných svíček.
Zdi byly obloženy dřevěnými palubkami a podlaha byla pokryta červeným kobercem.U protější zdi v kameném krbu hořel oheň.Naproti krbu stála velká,tmavě hnědá pohovka u které byl malý stolek se dvěmi sklenicemi a lahví vína.V každém rohu byj jeden vánoční stromek,sladěn do červenobílých barev a vánoční atmosféru podporovaly hrající koledy.
Hermiona vzdychla.Otočil jsem se na ni a ona mi věnovala zářivý úsměv.Poté se rozeběhla a skočila na sedačku.Jen jsem se zasmál a přešel jsem ke stolku s vínem.Oběma jsem trochu nalil a jednu skleničku jsem jí podal.
Posadil jsem se vedle ní a zadíval jsem se do tančících plamenů.
,,Je to tu nádherný"vzdychla Hermiona a upila trochu z její skleničky.,,-ale nikdy by mě nenapadlo,že tu budu sedět s tebou."
,,A víš,že mě taky ne."
,,Co se vlastně stalo?"zeptala se po chvíli Hermiona.
,,Jak to myslíš?"
,,Co se stalo,že se ke mě teď chováš takhle?Mudlovská šmejdka jsem pořád..."
,,Ale!"pokáral jsem jí.Nelíbí se mi,že o sobě takhle mluví.,,Chceš pravdu?"
,,Povídej."vyzvala mě
,,Pamatuješ,jak si mi ve třetím ročníku dala pěstí?" Hermiona omluvně přikývla.
,,Tehdy jsem na tebe byl neskutečně naštvaný.Taky jsem si ale uvědomoval,že musíš mít velkou kuráž,když si mě praštila."Po krátké odmlce jsem pokračoval. ,,Ve čtvrtém ročníku,po té malé nehodě..." uchechtl jsem se ,,...jsem byl jeden z těch kluků,kteří si uvědomily,že jsi fakt krásná.Když si šla na ples s Viktorem Krumem tak jsem si řekl,že musíš být vážně skvělá,když tě zve na ples tenhle svlavný kouzelník.Byl tady ale jeden háček.To že jsi.....z mudlovské rodiny.Má úcta mi byla milejší a tak jsem to nechal plavat.Až tehdy na ošetřovně se ve mně něco prolomilo a později jsem si uvědomil,že tě asi...." Řekni to Draco zněl mi hlas v hlavě. ,,...miluju."dořekl jsem a zjistil jsem,že se mi ulevilo.,,Jo...Miluju tě,Hermiono."
,,Ach Draco!"vydechla Hermiona a padla mi kolem krku.Zapomněla,že v ruce drží skleničku vína a celý její obsah se mi vylil na záda.
,,Och!Promiň.Moje chyba."řekla,vytáhla z podšatů hůlku a jedním mávnutím všechny stopy po víně vyčistila.Usmál jsem se na ní a popadl její obličej do dlaní.Zastrčil jsem jí neposedný pramínek vlasů za ucho a ona zčervenala ještě víc než doposud.V tu chvíli jsem se k ní začal přibližovat.Čím blíže jsem byl,tím více jsem cítil její horký dech.Už jsem to nemohl vydržet a spojil jsem naše rty do vášnivého polibku.Po chvíli jsme se odtáhli a Hermiona promluvila.
,,Taky ti musím něco říct."odmlčela se ,,Miluju tě"
Tak a je to venku! :-D Snad se kapitolka líbila a těšte se na další. :-) Snad vyjde brzy. :-/
ČTEŠ
Dramione (Draco+Hermiona)
FanfictionKaždý přece ví,že Nebelvír a Zmijozel se odjakživa nenávidí.Co když ale přeskočí jiskřička mezi dvěmi lidmi z těchto kolejí?Co udělají?Zůstanou věrni své koleji a přátelům nebo půjdou za svým srdcem? Příběh o tom,jak se i nenávist může proměnit v lá...