Börteçine ve Başak yürüyorlardı.Bugün Başak'ın evinde kalmaya karar verdiler. Başak polis rozetini çıkarıp masanın üstüne koydu. Yorucu bir gündü. İkisi de koltukların üstüne uyuya kaldılar.
Sabah olmuştu.İlk uyanan Başak olmuştu. Kahvaltı hazırlamaya başladı. Börteçine uykusunda bağırıyordu. Başak onun kabus gördüğünü düşündü.Bir bardak su alıp yüzüne serpti. Börteçine nefes nefese uyandı.
Börteçine: Telefonu ver çabuk!
Başak: Noluyor sana Börteçine?
Başak telefonu Börteçine'ye verdi. Doruk'u aradı, açmadı.Ardından Alp'i aradı oda açmadı. Yataktan kalktı.
Başak: Sakin ol Börteçine,sadece bir rüya.
Börteçine: Umarım öyledir...
Börteçine kahvaltıya oturdu.Biraz bir şeyler atıştırdı ama hiç iştahı yoktu.Başak elini yüzünü yıkamak için lavaboya yöneldi.Kapıyı açtı.Musluğun yanında bir zarf vardı.Başak da korkmaya başladı. Zarfı açmadan cebine koydu. Hızlıca lavabodan çıktı.
Börteçine: Bu ne acele Başak?
Başak: İşe geç kaldım..
Başak hızlıca üstünü giyindi.Normalde giyinmediği çelik yeleği giyindi.Bunların tesadüf olmasını diledi.Dedektif kıyafetlerini giydi.Böyle durumlar için eğitilmişti sonuçta özel kuvvetlerden idi.Zarfı açtı.
Kim olduğunu biliyoruz,korktuğun zaman geldi.
Başak başta algılayamamıştı. Belli ki not ona yazılmamıştı. Bu not Börteçine'ye yazılmıştı.Sonra bir silah sesi duydu.Silahını çıkardı. Gelene kadar adamlar çoktan gitmişti. Başak Börteçine'yi görünce acayip şaşırdı.Börteçine koltuğu kendine siper edinmişti. Ama onu şaşırtan bu değildi.Börteçine'nin elinde bir tabanca vardı. Börteçine arkasını döndü, karşısında Başak'ı görünce donup kaldı.Börteçine:
Börteçine: Lütfen açıklamama izin ver.
Başak: Gel benle, burdan seni çıkarmamız lazım.
Evden hızlıca çıktılar. Başak ile Börteçine hızlıca arabaya doğru yöneldiler. Tam o sırada Alp ve Doruk yanlarına gelip Başak'ı hızlıca geri çektiler. Araba önlerinde patlamıştı. Hepsi şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmıştı.Alp:
Alp: Herkes arabaya, hemen!
Doruk hala etrafına şaşkın şakın bakıyordu. Bugüne kadar çok şeye şaşırmıştı ama kız arkadaşının belinde bir tabanca olmasına nutku tutulmuştu.Alp arabayı sert bir şekilde çalıştırıp sertçe sürmeye başladı.
***
Takım elbiseli bir adam cebinden telefonunu çıkardı. Çok ürkütücü bir tipi vardı.Diğer adama bakıp telefonundan birini aradı.
Ajan 586: Başarısız olduk efendim.
Büyük Bey: Başarısızlık'ın bize göre bir kavram olmadığını biliyorsunuz heralde? Telefonunuzu diğer ajana uzatın.
Takım elbiseli adam telefonunu arkadaşına uzattı.
Ajan 858: Anladım efendim.
Adam telefonu kapattı.Hızlı bir hamleyle arkadaşını susturuculu silahla vurdu.Arkadaşı şaşkın gözlerle ona bakıyordu.Gözünden birkaç damla yaş akıyordu.
Ajan 858: İşlem tamamdır efendim.
Büyük Bey: Bu saatten sonra Tulpar Projesi ile sen ilgileniyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Börteçine
Science FictionYıllardır birileri tarafından yönetiliyoruz. Peki yönetenler hiçbirimizin razı olmayacağı bir projeyi uygulasa ve bunu halk bilerek ve isteyerek kabul etse inanır mıydınız? Onlar buna Ütopya diyor biz ise kukla olmak.Peki ya hangisi gerçek? Manipüla...