1x03 Yeni Müttefikler

64 7 3
                                    

Kapı açılınca herkes içeriye doğru bakmaya başladı.İçeri girdiler.Buranın yıllardır kullanılmadığı her halinden belli idi. Her yer toz ve örümcek ağı içindeydi. Yan tarafına döndüğünde Doruk donup kalmıştı. Duvarda koskocaman bir şekilde babasının resmi vardı.Yanında 1 adam daha vardı. Ama Doruk o adamı hiç tanımamıştı. Börteçine de arkasını döndü. Gözlerinden yaşlar süzüldü ve ağzından tek bir kelime çıktı:

Börteçine: Baba...

***

YIL 2018

Ali ve Nazım boş bir odadaydılar. Ağızları bağlıydı.Hiçbir şey göremiyorlardı. Bu odanın karanalık olmasından dolayı mıydı yoksa başındaki çuvaldan dolayı mı , bilemiyorlardı. Zar zor nefes alıyorlardı.Birden ışıklar açıldı.Ayak sesleri onlara doğru geliyordu. İlk önce Nazım'ın sonra Ali'nin kafasındaki çuvalı çıkardılar.

Nazım: Siz kimsiniz?

Takım Elbiseli Adam 1: Sürücüler nerede?

Ali: Size kimsiniz diye sordu!

Ali'nin bu sorusu karşısında adam Ali'nin yanağına tokat attı. Ardından bıçağını çıkarıp Ali'in boğazına dayadı.

Takım Elbiseli Adam 1: Bu çocuğu tanıyor musun? Benim en yakın dostum olur. Kaç kişiyi harcamama yardım etti tahmin bile edemezsin. Şimdi bu bıçağın bir kişiyi daha harcamasını istemiyorsan, sürücülerin yerini söylersiniz.

Takım elbiseli adam arkasını dönüp yürümeye başladı.Ali birden konuşmaya başladı.

Ali: Bana zarar vererek hiçbir şey öğrenemezsin. Sırlarım benle birlikte ölür.

Takım Elbiseli Adam 1: Sana zarar vereceğimi kim söylemiş.

Adam arkası dönükken bıçağı ani bir hamleyle Nazım'a fırlattı. Sonra yönünü Ali'ye dönerek:

Takım Elbiseli Adam 1: Birdahakine ıskalamam.

Takım Elbiseli Adam 2: Sürücülerin yerini söylemezseniz acı içinde ölürsünüz.

Ali: Ya söylersek?

Takım Elbiseli Adam 1: Daha acısız bir ölüm olur.

Birden arka kapı açıldı. İki el susturuculu silah sesi duyuldu ardından iki adam da birden yere yığıldı.

KKB Ajanı: Hadi gidelim.

Hızlıca o binadan çıktılar. Arabaya bindiler.

KKB Ajanı: İyi misiniz efendim?

Ali: Tam zamanında yetiştin.

KKB Ajanı: Sizce zamanı gelmedi mi efendim?

Nazım: Güvenli alanın yapımının ardından hemen başlayacağız...

***

Börteçine'nin gözünden yaşlar akıyordu.Başak heyacanını gizleyemeyerek:

Başak: Hangisi?

BörteçineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin