to znowu ja, moje drogie pierniczki.
no więc wpadłam na pewien pomysł, a przedstawia się on następująco - TRZECIA CZĘŚĆ.
zamysł jest taki, że część druga będzie zawierała jeszcze dwa rozdziały + epilog i to byłoby ostateczne podsumowanie tego, co działo się w "forever together".
ALE jeśli, tak samo jak jak, nie chcecie jeszcze rozstawać się z Niallem, Melody (wiem, że jak na razie jej nie lubimy, ale shhh), Rosie i Carmen, to mam pewną koncepcję na trzecią część.
w "forever together" nie mogliśmy doświadczyć ani Nialla jako tatusia, ani tych wszystkich innych uroczych pierdół, które mimo wszystko uwielbiamy, więc chciałabym właśnie to zawrzeć w trzeciej części.
tam już na pewno nie będzie wielkich dram, ale myślę, że byłoby to coś fajnego i przyjemnego. no wiecie, takie coś na ostudzenie nerwów po tej całej aferze z Justinem w roli głównej (wiem, że go kochacie).
jednakże to, czy ta część się pojawi, zależy tylko i wyłącznie od Was, bo nie wiem, czy chcielibyście czytać coś takiego.
jeśli uważacie, że lepiej już skończyć całe to fanfiction i trzecia część byłaby niepotrzebnym truciem dupy, to powiedzcie, naprawdę.
podsumowując: chcecie trzecią część czy nie?
mam nadzieję, że dacie mi znać (w komentarzach pod tą notką lub w wiadomości)
liczę na Was, pierniczki xx
(tak, teraz będę Was nazywać pierniczkami, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza, a jeśli przeszkadza to macie problem, bo i tak będę to robić)