POV Kelly.
Ik barste in Niall zijn armen uit en al snel werden die armen de armen van Luke. 'Luke ik wist helemaal niet dat ze er zo over dacht ik dacht dat ze blij voor ons zou zijn. Ik bedoel Niall woont hier ook super veel dusja!' zei ik huilend tegen Luke. 'Jaa ik dacht dat ook liefje maarja ik snap het ook wel normaal ben jij ook thuis als zij thuis is en dat is straks niet meer. Jij kan wel bij mij zijn maar Britte niet bij Niall.' zegt Luke sussend. 'Ja okee dat snap ik maar ik hoopte dat ze heel erg blij voor ons zou zijn' zei ik nog sip tegen Luke. 'Ik ga nu wel even naar haar toe okee?' vroeg ik aan Luke. 'Jaa dat is goed schat ga maar' zei Luke gerustellend en gaf me nog een kusje op mijn hoofd. Ik loop naar boven en hoor Britte zachtjes snikken in haar kamer. Ik klopte op haar deur en liep naar binnen waar ik haar zag zitten op haar bed. Ik liep naar haar bed en ging naast haar zitten. Ik legde en hand op haar schouder en zei 'Heeii sorry ik wist niet dat je er zo over dacht! Ik was gewoon heel erg blij dat ik nu samen met Luke ergens kan wonen en dat ik eigenlijk elke dag bij hem ben. Maar ja ik had helemaal niet aan jou gedacht hoe jij je zou voelen.' ' ik ben ook heel blij voor je echt waar maar het doet pijn om te weten dat als jij thuis komt Luke op je zit te wachten en als ik thuis kom dat Niall op tour is en ik dan alleen op de bank zit. Normaal was jij er dan altijd en hadden we samen nog veel lol' zegt Britte tegen me. ' Jaa sorry ik weet het maar om je een beetje op te vrolijken Luke gaat over 4 maanden ook weer op tour voor 4 maanden op tour dus dan ben ik ook alleen. En we verhuizen niet uit Londen hoor maak je geen zorgen we gaan alleen voor een groot huis met zwembad.' zeg ik blij. Britte droogt haar tranen en kijkt me al met een glimlach aan. 'Nou okee dan gelukkig!' zegt ze blij. 'Haha wat dacht je dan dat we uit Londen gingen verhuizen echt niet!' zeg ik blij tegen haar. 'Ik hou te veel van deze stad om weg te gaan!' zeg ik. 'Jaa dat snap ik als ik ooit met Niall zal samen wonen wil ik ook niet uit Londen verhuizen.' zegt Britte met een glimlach. 'Nou zullen we weer naar beneden gaan om het verder te vieren?' vraag ik aan haar. 'Jaa dat is goed let's go!' roept britte en we lopen weer naar beneden.
Als we beneden zijn loop ik op Luke af en ga op zijn schoot zitten. 'En is het al weer helemaal uitgepraat?' vraagt Luke aan mij. 'Jepp ik denk dat ze er nu wel vrede mee heeft en al helemaal toen ik zei dat we niet uit Londen gaan verhuizen!' zeg ik tegen hem. 'Hahah ik zou voor geen goud uit Londen willen verhuizen net als jij niet' zegt hij blij. 'Nee inderdaad maar we moeten wel zoeken voor een groot huis met zwembad Luke want dan kunnen we pool partys geven haha' zeg ik lachend tegen Luke. 'Hahah is goed hoor alles voor jou! En het is natuurlijk heerlijk om een eigen zwembad te hebben.' zegt Luke tegen mij. Als iedereen weer naar huis is ( behalve 5sos natuurlijk want die wonen hier ) gaan Luke en ik naar bed en pakken de laptop er nog even bij om wat huizen te bekijken. 'Omg Luke deze is zo mooi !' zeg ik tegen hem. 'Ja heel erg mooi hoeveel kamers heeft die?' vraagt hij. 'Uhm even kijken... Ohh hij heeft 15 kamers, 8 badkamers en 4 inloopkasten. En dan heeft de masterbedroom ( die word van ons natuurlijk) een eigen grote badkamer met inloop douche en een groot bubbelbad met tv scherm. En die kamer heeft een mega grote inloopkast!' roep ik blij naar Luke 'Omg Luke die klinkt echt perfect zal ik bellen of we hem morgen kunnen bezichtigen?' vraag ik aan hem. 'Jaa hoor hij ziet er perfect uit bel maar' zegt hij tegen mij. Ik belde meteen en heb gelijk een afspraak gemaakt. 'Luke morgen om 14:00 hebben we een afspraak okee?' vraag ik aan hem. 'Jaa tuurlijk is goed, en dan gaan we nu lekker slapen okee want het is al 2:00 en ik ben echt kapot haha' zegt hij tegen mij. 'Haha is goed slaaplekker liefje' 'slaaplekker schat'.
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanficIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...