Hoofdstuk 23

208 6 0
                                    

Britte POV:

De jongens zien we net het podium aflopen. 'NIALLERR' schreeuw ik en ren op hem af! 'BRITTEEE' schreeuwt Niall lachend terug en rent ook op mij af! Ik val in zijn armen! 'het spijt me echt nogmaals heel erg babe! Ik hou van je!' zegt Niall. 'het is goed Niall! Ik hou meer van jou!' zeg ik. 'kan niet ik hou het meest van jou' zegt Niall. 'Ik hou nog meer dan het meest van jou' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'LOUISS' roepen we tegelijk. 'Jaa wat is er?' zegt Louis. 'Wie houdt er meer van wie?' vraagt Niall. 'Ik hou meer van Eleanor' antwoord Louis. We zuchten. Ook hun gaan nu de discussie aan. Dan vragen we het aan Harry maar die gaat dan de discussie met Kelly aan. En Liam word langzaam gek. 'JONGENSS hou op! Jullie houden even veel van elkaar!' zegt Liam. 'Ahh Li sorry!' zeg ik en geef hem een knuffel! 'Geeft niet! Ik ben blij dat het weer goed is met Niall! Als er wat is ik ben er altijd voor je! En morgenmiddag gaan we lekker samen shoppen!' zegt Liam. 'Ahww Li, dat is echt heel lief. Ik ben er ook altijd voor jou! SHOPPEN' zeg ik lachend. 'Wie gaat er shoppen?' vraagt Niall. 'Ik' zeg ik. 'Ohh nicee ik ga mee!' zegt Niall enthousiast. 'Uhh Nialler, ik ga samen met Liam shoppen! Sorry!' zeg ik. 'Ohh... nouja maakt niet uit!' zegt Niall een beetje verdrietig! Lou haalt de jongens hun make-up eraf ze doen hun relax kleren aan en dan gaan we de tour bus in op naar huis! Als we thuis zijn drinken we met ze alle nog even wat en gaan we nog met z'n alle tv kijken we kijken een saaie film. Ik denk er geloof ik het zelfde over want Kelly zit ook verveeld bij Harry. Omg ik ben zo blij dat het weer goed is met Niall als hij het maar nooit meer doet! Awh nu is Kelly zelfs in slaap gevallen bij Harry. Dit ziet er echt mega cute uit! Zou ik ook zo zijn met Niall? 'wilt er iemand nog wat drinken ?'vraag ik zacht. 'JAAAA IK 'roept Louis heel hard. 'Stil sukkel Kelly slaapt net! 'zegt Harry een beetje pist en gooit een kussen naar Louis zijn hoofd. 'Sorry hoor' mompelt Louis zacht. 'Maar ik wil wel wat drinken 'zegt hij nu zacht. 'okee iemand anders nog? ' vraag ik aan de rest. Overal hoor ik een ja vandaan komen dus ik schenk 8 glazen drinken in. Als ik terug kom is de film net afgelopen. Wanneer we ons drinken op hebben zegt Liam dat het misschien wel handig is om naar bed te gaan want het is al half2 s 'nachts.

*volgende morgen*

Als ik wakker ben en Liam ook vertrekken Liam en ik gelijk naar de stad om te gaan shoppen. Met veel discussies met Paul is er een bewaker mee gegaan om Liam en mij te beschermen. Je weet het maar nooit met al die gillende fans. 'Omg Liam dat is een leuke outfit' zeg ik als we het eerste winkeltje in zijn gelopen. ' Jaa dat moet je echt passen Britt' zegt Liam enthousiast. Enthousiast loop ik het pashokje in en trek de kleren aan. Wauw dit ziet er leuk uit denk ik in mezelf als ik in de spiegel kijk. Ik stap het hokje uit en laat het liam zien. 'En wat vind jij er van?' vraag ik aan hem. 'Wauw staat je goed je moet het echt nemen!' zegt Liam. Ik loop naar de kassa en reken af. Na een paar winkeltjes nemen we even een pauze en we gaan wat drinken op een terrasje. Na onze brake gaan we weer verder ik heb al echt veel tasjes! Als we in een leuk winkeltje staan hoor ik bekende stemmen en ik ga kijken wie het zijn. 'He Kelly en Harry wat doen jullie hier?' vraag ik aan ze. 'Haha het zelfde als jij winkelen natuurlijk slimbo' zegt Harry lachend. 'Hahah jaa eigenlijk wel logisch maar ja, hoelang zijn jullie er al?' vraag ik. 'Mwah denk ongeveer een half uurtje dit is onze eerste winkel pas' zegt Kelly. 'He ik heb een idee als ik en Harry nou bij de mannen afdeling gaan kijken kijken jullie bij de vrouwen afdeling oke? ' zegt Liam. 'Ja is goed deze hier kon toch al niet beslissen over mijn kleren' zegt Kelly lachend en prikt Harry in zijn zij. 'He alles staat jou goed dus ik vond dat je alles moest kiezen' zegt Harry nep verontwaardigd. 'jaja gaa maar met Liam mee alsjeblieft' zegt Kelly lachend. Harry en Kelly geven elkaar nog een zoen en lopen uitelkaar. 'Okee waarheen eerst?' vraag Kelly blij. 'De Jurkjes eerst? ' vraag ik. 'Ja geweldig misschien kunnen we vanavond uit gaan?' vraagt Kelly aan mij. ' Jaa dat gaan we doen okee wat voor jurkje wil je ik denk een cocktailjurkje' zeg ik. 'Jaa mee too i love them' zegt Kelly. Na een half uur hebben we alle twee een paar jurkjes gevonden die we gaan passen. 'Okee tegelijk er in en tegelijk er weer uit oké?' vraag ik. 'Jaa is goed! En go!' roept Kelly. 'Klaar?' roep ik. 'Jaa helemaal.' roept Kelly. 'Wauw je ziet er super uit!' zegt Kelly. 'Jaa jij ook echt super mooi!' roep ik. Opeens horen we een paar jongens fluiten maar dat zijn niet onze jongens. 'Ziet er goed uit dames! 'roept er 1. We weten even niet wat we moeten zeggen tot dat Harry roept 'Jaa helemaal mee eens en helemaal van mij', en hij kust Kelly. De Jongens lopen met een rood hoofd weg. 'Okee dan ik ga me omkleden' zegt Kelly. Als we alle twee omgekleed zijn en hebben afgerekend gaan we met z'n vieren weer naar huis waar we de andere jongens gamend aantreffen. 'Heeii we zijn er weer!' roept Kelly. 'okee...'krijgen we mompelend terug. 'oke dan niet krijgen jullie ook geen eten!' roept Kelly weer. 'ETEN! WAAR' roept Niall hysterisch. 'haha schatje we hebben geen eten mee maar wel jullie aandacht nu' zeg ik. 'owh wat is er dan?' zegt Niall toch teleurgesteld. 'We gaan vanavond uit dus hup ga wat uit je kast pakken dan maken wij 2en het eten' zegt Kelly en wijst naar mij.

Heeyy, Ik hoop dat jullie het hoofdstukje leuk vonden! Thanks to my best friend die heeft geholpen met het stukjee! xx

Another world ft. one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu