Britte POV:
We zitten nu bij nando's omdat meneer Horan dat zo graag wilde. 'Maar uhh jongens wij hebben nog nooit hier gegeten, dus we weten ook niet wat lekker is..' zeg ik. 'WAT? NEE DIT MEEN JE NIET!' schreeuwt Niall verbaasd. 'Uhh Nialler dat menen we wel' zegt kelly. 'OMG' zegt Niall. 'Wij bestellen wel voor jullie!' zegt Louis. 'Okee' zeg ik. En nu wachten we op ons eten.. Het duurt lang, nouja misschien lijkt het zo want ik heb echt heel erg honger! 'YAAYY het eten is er!' zegt Kelly. We hebben allebei sate en patat! 'OMG DIT IS PERFECT' roepen we tegelijk! 'JAA HE IK WEET HET OMG NANDO LOVER FOREVER!' zegt Niall, nouja zeggen het is eerder schreeuwen. We eten ons eten op. 'Zullen we ijs halen in het park?' vraagt Zayn. 'Jaa is goed!' zeggen Harry, Louis, Niall en Liam in koor. 'Leggo' zegt Zayn. 'Uhh jongens hoeven we niet te betalen?' vraagt Kelly. 'Uhh Niall heeft zo'n pasje waar hij alles gratis mee krijgt, speciaal voor Niall..' zegt zayn lachend. 'Uhh cool' zeg ik lachend. We lopen naar het park. Niall pakt mijn hand. We lopen hand in hand door. Dan begint Niall opeens te rennen en trekt me mee! 'NIALL WAT DOE JE?' vraag ik. 'RENNEN NAAR HET IJSKRAAMPJEE' schreeuwt Niall. Ik begin te lachend, dit had ik kunnen verwachten. Als we er eindelijk zijn moeten we nog wachten op derest. Als derest er eindelijk is halen we een ijsje.
'Britte jij wil een bolletje stracciatella in een bakje zeker?' vraagt Niall. 'Jaaa! En Kelly ook' zeg ik lachend. 'JAA STRACCIATELLA LOVERS FOREVER' gilt Kelly. 'JAAA LOVEE' gil ik terug. 'Okee meiden heir is jullie ijsje' zegt Niall. 'Thankss' zeggen we in koor.
'Britte, zullen we zo achter een boom gaan staan en de jongens laten denken dat we weg zijn?' fluistert Kelly. 'Jaa is goed' fluister ik terug. We gaan achter een boom staan. 'BRITTEE KELLYY WAAR ZIJN JULLIE' roept Niall. 'BRITTEEE KELLYYY' schreeuwt Zayn. 'BESTE VRIENDINNEN BRITEE EN KELLYY' schreeuwt Liam. 'VRIENDIN EN ZUSJEE' schreeuwt Harry. We lachen. 'LOUIS GIRLSS' schreeuwt Louis. 'JAA LOUIS WAT IS ER?' vragen we en rennen op hem af en knuffelen hem. 'HAHA, Louis girls zijn trouw aan Louis!' zegt Louis lachend. Niall en Harry kijken heel chagerijnig.
'Nialler, wat is er?' vraag ik en loop naar hem toe. 'Niks' antwoord hij bot. Dan loop ik naar Harry. 'Hazz wat is er?' vraag ik. 'Niks dat zeggen we toch' antwoord ook hij bot. 'Jeetje dan toch lekker niet! Zoek het uit!' zeg ik en loop naar Louis en Kelly. 'BRITTE STYLES KOM IS HEEL SNEL HIERHEEN!' zegt Harry nu best boos. 'UHH OKEE HARRY EDWARD STYLES' zeg ik en loop naar hem toe. 'wat?' zeg ik. 'We, ik en Niall, vinden het gewoon niet leuk dat als wij jullie roepen jullie niks zeggen terwijl wij 'familie' zijn en als Louis roept jullie wel komen omdat jullie vandaag Louis girls zijn! We vinden dat dus echt niet leuk en vinden dan ook dat jullie dat niet meer moeten doen!' zegt Harry boos. 'OMG serieus?! Echt alsjeblieft gedraag je naar je leeftijd hazz en jij ook Nialler. Please het was maar een grapje!' zeg ik geirriteerd. 'Niet zo eigenwijs jij dametje. Ik ben nog steeds je grote broer!' zegt Harry. 'JA PAS SINDS EEN PAAR DAGEN. WANT JE WAS ER NIET MIJN HELE LEVEN VOOR ME. EN ALLEEN MAAR DOOR DIE BRIEF DIE ONZE OUDERS GESCHREVEN HEBBEN WETEN WE HET, ANDERS WISTEN WE HET NU NOG NIET! DUS ALSJEBLIEFT DOE NORMAAL!' zeg ik boos. Harry krijgt tranen in zijn ogen. 'Britte, je weeet dat ik hier heel veel spijt van heb. En sorry dat we dit zeiden maar we vonden het gewoon niet leuk. Maar misschien moeten we ons ook niet aanstellen. Het spijt me!' zegt Harry huilend. 'Sorry hazz, zo bedoelde ik het niet!' zeg ik nu ook met tranen in mijn ogen. Ik geef hem een knuffel. 'Ik hou van je hazz! Je bent de beste broer die iemand kan wensen' zeg ik. 'Ik hou ook van jou! En jij het beste zusje die iemand maar kan wensen!' zegt Harry. Ik loop naar Niall toe. 'Sorry Nialler' zeg ik en geef hem een kusje op zijn neus. 'Geeft niet! Ik ook sorry het was kinderachtig!' zegt Niall en geeft me een kus. 'Ik hou van je Nialler' zeg ik. 'Ik ook van jou!' zegt Niall.
We lopen nu terug naar ons huis. Het was echt een super leuke dag. Morgen alweer inpakken om naar huis te gaan.. Wat baal ik daarvan! Maarjaa nu op naar huis lekker bankhangen! Als we eenmaal thuis zijn schop ik mijn schoenen uit en gooi ik mijn jas neer en ren ik naar de bank toe. Ik plof op de bank, dan ploft Niall bovenop me. 'Niall zullen we dit even andersom doen?' vraag ik. 'Jaa slim idee.' zegt Niall. Ik spring op van de bank en plof bovenop Niall. 'Ook dit ga ik missen. Boven op je ploffen op de bank' zeg ik en nestel me tegen Niall aan! 'Kom we gaan Love Actually kijken' zegt Harry. 'JAA' zeggen Kelly en ik in koor. Tijdens de film val ik langzaam in slaap. Dit was een dag om nooit meer te vergeten.
Heeyy, ik hoop dat jullie dit hoofdstukje leuk vonden! xxx
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanfictionIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...