Hoofdstuk 6

305 12 4
                                    

POV Kelly:

OMG, ik lees de brief nu helemaal door:

Beste mevrouw Van Der Mark, mevrouw Vriesen,

Jullie zullen wel denken, huh? waarom krijgen we een brief uit Engeland. Nou meiden, ik zal jullie dat zo eerst even uitleggen. Maar eerst wil ik een paar dingen zeggen. Jullie mogen echt van geluk spreken dat mensen dit voor jullie geregeld hebben! Ook ben ik erg geschrokken van het verhaal over jullie leven, ik heb erg met jullie te doen. Nu moeten jullie niet denken dat ik dit alleen maar doe uit medelijden, nee dit doe ik omdat ik weet dat jullie dit al heel lang willen. 

Ik kreeg een brief van allebei jullie ouders, hun hebben ons alles uitgelegd. Ook hebben ze verteld dat jullie al sinds de X-Factor al fan zijn van One Direction en dat jullie naar hun concert op 24-6-2014 in Nederland zijn geweest! Ik vertelde het de boys en ook hun vonden het heel naar voor jullie, maar ze zijn jullie super dankbaar dat jullie al vanaf de X-Factor hun steunen! Daarom heb ik een verrassing voor julllie!

Jullie kunnen je koffers alvast gaan pakken, want morgen om half 12 zitten jullie in het vliegtuig naar London! Jullie verblijven hier 3 weken! Ook ontmoeten jullie One Direction, het vliegveld is afgehuurd dus ze wachten jullie op als jullie landen! Bij deze brief zitten de tickets en nog een paar andere informatie boekjes over London! Meiden heel veel plezier en tot morgen!

Groetjes, Simon Cowell

'OMG BRITTE, WE GAAN GEWOON FREAKING ONE DIRECTION ONTMOETEN, BETER NOG ZE STAAN ONS OP TE WACHTEN OP HET VLIEGVELD! EN OMGG DAT WORDEN DE BESTE 3 WEKEN VAN ONS LEVEN!' schreeuw ik! 'JA KELLY IK WEET HET OMGG!' schreeuwt Britte terug. We fangirlen nog een tijdje erover en besluiten dan toch maar even onze ouders een bedank smsje te sturen.

Nadat we dat smsje hebben verzonden vraagt Britte: "Kelly, zullen we vanavond uiteten gaan? Omdat we dit moeten vieren?' 'Uhh ja ofcourse! Dan gaan we nu snel inpakken!' antwoord ik!

pff.. Waarom is inpakken zo lastig. Ik heb nu al 2 koffers ingepakt en met de 3de ben ik bezig. We hebben voor 'elke week een koffer'. Als ik eindelijk mijn 3de koffer ook heb ingepakt ben ik klaar. Ik zie dat Britte nog met haar 2de koffer bezig is dus ik besluit haar 3de koffer maar in te pakken. Als we klaar zijn app ik Nils gelijk. In deze week zijn we echt heel close geworden! Ik vind Nils al een tijdje leuk, maar hij mij denk niet.. (a/n: K= Kelly, N= NIls)

K: Heeeyyy Nils, ik heb super goed nieuws!

N: heeyy leukerd, vertel!

K: Ik ga morgen om half 12 voor 3 weken naar London met Britte! En dan staat One Direction ons op te wachten! En dan gaan we alle 3 de weken met hun optrekken enz! ECHT OMG ZOO COOL! IK BEN ZO BLIJ!

N: AHHW IK BEN ZO BLIJ VOOR JE SCHAT! Zullen we vanaaf anders met Britte en Bram uiteten?

K: Ahw! Ja leuk idee! 7 uur bij dat italiaanse restaurant?

N: Jaa, is goed. Bram weet t ook want die is met Britte aan het appen! Dus tot vanavond xxx

K: Tot vanavond xxx

'OMG BRITTE! Nils noemde me leuker en schatje! En we gaan vanaaf uiteten! Dus trek dat ene jurkje aan dan doe ik dat ook! Daarna doe ik je haar en make-up en jij bij mij en dan kunnen we gaan!' roep ik! 'Is goed!' roept Britte terug!

'Yes, we zijn klaar! Ik neem de sleutel wel mee! Kom we gaan! Het is hier om de hoek dus we kunnen lopen!' zeg ik! 'Jaa is goed! Leggo!' antwoord Britte! Als ik Nils zie staan ren ik op hem af en geef hem een knuffel! Ik zie dat Bram en Britte hetzelfde doen!

De hele avond is het super gezellig en hebben we super veel lol! Dan opeens vraagt Nils of ik even mee wil komen, tuurlijk zeg ik geen nee en loop ik achter hem aan. Dan zie ik dat er overal kaarsjes staan in de vorm van een hartje. OMG dit is zo lief! 'Lieve Kelly, wil je mijn vriendinnetje zijn?' vraagt Nils. 'Ahw dit is het liefste wat een jongen ooit voor me heeft gedaan! En jaa ik wil heel graag je vriendinnetje zijn!' zeg ik blij! Dan zoenen we, mijn buik maakt duizende sprongetjes! Dan lopen we weer terug naar de tafel. 'En is mijn plannetje gelukt Nils?' vraagt Britte lachend! 'WACHT! Britte jij wist dit allemaal al? Daarom wilde je uiteten!' vraag ik verast! 'Jup, Nils vroeg me om hulp. En ik wist dat je dit leuk ging vinden dus toen zei ik dat hij dit moest doen!' zegt Britte lachend. Ik knuffel haar en bedank haar echt 100x! Na een super leuke avond nemen we afscheid! 'Tot morgen op het vliegveld boys!' zeggen Britte en ik in koor!

Heey,

Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden! Extra hoofdstukje is dit omdat jullie het verdienen!

Vote/Comment?

xxx

Another world ft. one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu