Britte pov:
*Volgende morgen*
Pff.. ik haat mijn wekker! Gister was echt een super leuk avondje! Maar nu moeten we er weer vroeg uit, nouja half 8 vind ik redelijk vroeg, want we moeten half 10 op Schiphol staan om in te checken! Want om half 12 vliegen we naar London! Ik heb er zoveel zin in. Ik ren naar de douche, onderweg pak ik de undies die ik gister avond klaar had gelegd! Na 10 min douche vind ik het genoeg en droog ik me af! Ik trek mn undies en kleren aan, ik doe vandaag m'n favoriete korte jeans aan met daarop m'n croptop met daaronder m'n witte all stars! Ik doe m'n make-up ook basic, een dun eyeliner lijntje en een beetje mascara, niet teveel! Als ik de badkamer uitloop zie ik dat kelly ook al helemaal klaar is, zo die is snel! "wow Kell, je bent echt super snel! Hoe kan dat?' vraag ik verbaasd. 'tjaa, ik had gister avond al gedoucht dus dat hoefde al niet meer. Dus ik hoefde alleen mn haar, kleren en make-up te doen. Dus ik was net klaar!' zegt kelly lachend! Ik lach en dan lopen we naar beneden voor het ontbijt! Hmm.. wat hou ik toch van dit ontbijt in het hotel! We ontbijten hier elke ochtend gratis en het is heerlijk! Kelly denkt hetzelfde want ik zie haar glimlachen als ze het eten ziet haha! Kelly en ik zijn allebei dol op eten, maar we worden nooit dikker. Dat is wel een voordeel! We lijken in dat opzicht best op Niall! Niet dat we dat erg vinden want hij is perfect! Net als de andere van One Direction. Eigenlijk hebben we wel een beetje van elke boy uit One Direction, van Louis: zijn super leuke kleding smaak, van Niall: zijn liefde voor eten, van Liam: onze lievelings kleur is ook blauw, van Harry: onze lievelings film is ook Love Actually en van Zayn: ons haar moet ook altijd perfect zitten! OMG DE JONGENS ZIJN GEWOON PERFECT! 'Britte praat is wat zachter..' zegt Kelly. 'Oh oeps ik zei dat hardop zeker?' zeg ik giegelend. 'Jaa inderdaad, maar kom we gaan onze koffers halen en dan naar het vliegveld!' zegt Kelly lachend!
Als we eenmaal op het vliegveld zijn gaan we eerst naar Starbucks, weer een verslaving die we hebben! Allebei bestellen we een Frappuchino Caramel. Als we daar een tijdje hebben gezeten lopen we naar de gate! Om alvast in te checken! We moeten nog een half uur wachten voordat het vliegtuig gaat vliegen. Dus we besluiten maar bij de parfumerie luchtjes te ruiken. Als eerst zien we 'Our Moment' van One Direction staan en we spuiten ons gelijk helemaal vol, zullen de jongens leuk vinden! Dan word onze vlucht om geroepen en rennen we met onze handbagage snel naar de vertrekhal! Als we daaraan komen staan we bijna vooraan in de rij, hadden we best wat langzamer gekunt..
* 2,5 uur later*
Yes, we zijn eindelijk geland. We lopen nu naar de bagage hal zodat we onze 3 koffers (jaja, we hebben gewoon te veel spullen) kunnen ophalen. We mochten pas als laatste het vliegtuig uit zodat de andere mensen tijd hadden om hun spullen te pakken en weg te gaan van het vliegveld. Anders word het een drukke boel met allemaal fans. Als we eindelijk onze 3 koffers hebben lopen we naar de hal. 'Omg Kelly, ik heb er zoveel zin in. Maar we moeten niet te erg gaan fangirlen, nouja lekker boeiend we doen het gewoon. Denken ze maar dat we gek zijn, zijn we toch wel!' zeg ik lachend en geef Kelly een knuffel! 'Ja inderdaad, we zijn gek en dat mogen ze best weten. Nou leggo' zegt Kelly lachend! OMG DAAR STAAN ZE, het liefst rennen we op ze af maar we proberen zo gewoon mogelijk te doen. Ja proberen, want we staan als een stelletje gekken te springen en te dansen. Eigenlijk moeten we ons schamen maar dat doen we niet. Dan komen ze onze kant opgelopen..
Heeyy,
ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden! Even een cliffhanger voor wat er gebeurd als de jongens ze aanspreken!Thanks to my best friend @kellyloveyoux ! Ze leest nu ook m'n verhaal en thanks daarvoor! Vote/comment?xxx
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanfictionIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...