Britte POV:
Ik loop steeds dichterbij. Als ik er bijna ben ren ik naar de jongen op het bankje toe! 'Niall!' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Ik zei toch dat je me niet moest komen zoeken' zegt Niall terwijl hij zijn tranen probeerd te verbergen. 'Ni, het is donker! Ik was heel erg ongerust! Wat is er?' zeg ik. 'Ik.. Ik vind het gewoon moeilijk..' zegt Niall. 'Wat vind je moeilijk?' vraag ik. 'Nou, dat jij denkt dat ik Vanessa ook leuk vind! Ik weet echt wel dat ik een keer de fout in ben gegaan, maar dat doe ik echt niet meer! Ik wil je niet kwijt! Ik hou teveel van je! Ik vind Vanessa niet leuk en..' zegt Niall en begint weer te huilen. Goed voor elkaar Britte.. 'Nialler, sorry! Het was echt niet de bedoeling om je zo verdrietig te maken! Ik wil jou ook niet kwijt! En daarom vroeg ik het.. En ik weet dat je nooit meer de fout ingaat, daar had ik niet eens meer aan gedacht! Het was gewoon een domme vraag..' zeg ik en geef hem een knuffel! 'Britt?' zegt Niall. 'Jaa?' zeg ik. 'Misschien.. Misschien moeten we maar rustig aan doen.. Ik heb er de hele tijd over nagedacht, en het is echt niet dat ik niet van je hou! Want ik hou van je met heel mijn hart, maar er is de laatste tijd veel gebeurd.. Zullen we het over 2 weken gewoon weer proberen?' vraagt Niall zacht. 'Wat?! nee ik wil je niet kwijt' zeg ik huilend. 'Sorry, ik denk dat dat het beste is' zegt Niall en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Ik wil niet rustig aan doen' zeg ik zacht. 'Sorry, kom dan gaan we naar de anderen.' zegt Niall.
De hele weg is het heel stil. Ik ben nog steeds aan het huilen. Waar komt dit opeens vandaan? Ik wil Niall niet kwijt.. Straks word hij verliefd op een ander of vind hij me niet meer leuk.. Ik kijk naar de stelletjes die hand in hand lopen en die het super leuk hebben samen.. Ik wil dat ook.. Ik wil niet rustig aan doen, ik wil gewoon verder.. Als we na 20 minuten eindelijk thuis zijn, loop ik gelijk naar mijn hotelkamer en ga huilend op mijn bed liggen.
'Britte wat is er allemaal aan de hand?' vraagt Vanessa. 'Ni Niall... Hij wil rustig aan doen.. En het over 2 weken weer proberen...' zeg ik. 'Agh meisjee toch, het komt goed! Jullie band is heel sterk! Moet ik anders met hem gaan praten?' vraagt Vanessa en trekt me in een knuffel. 'Nee dankjee vaness! Kan je even een kop thee zetten?' vraag ik. 'Tuurlijk meiss!' zegt Vanessa.
Vanessa POV:
Britte komt huilend binnen en gaat op haar bed liggen. Zal ze ruzie hebben met Niall? Als dat zo is heb ik nu de kans op hem in te pikken.. Ik ging alleen maar mee met Lou om Niall in te pikken omdat ik hem al leuk vond en ik Britte echt een kut kind vind! Maar goed, ik moet nu eerst goede vriendinnen met Britte worden! Ik loop naar haar toe. 'Britte wat is er allemaal aan de hand?' vraag ik. 'Ni Niall... Hij wil rustig aan doen.. En het over 2 weken weer proberen..' zegt ze. YESS, nu heb ik in deze 2 weken de kans om Niall te veroveren en er vandoor te gaan met Niall. 'Agh meisjee toch, het komt goed! Jullie band is heel sterk! Moet ik anders met hem gaan praten?' vraag ik. Praten? Veroveren natuurlijk haha. Ik geef haar een knuffel. 'nee dankjee, vaness! Kan je even een kop thee zetten?' vraagt Brittte. 'Tuurlijk meiss!' zeg ik. Ik loop naar de keuken en zet een kop thee! Dit gaat nog heel leuk worden!
'Ik ga even naar de jongens' zeg ik. Ik loop onze kamer uit naar de kamer van Niall. 'Binnen' hoor ik Liam roepen. Fijn.. de andere zijn er ook. 'hii' zeg ik. 'heeyy, waar is Britte?' vraagt derest. 'Uhh die ligt op bed' zeg ik. 'oh, ik ga zo wel even naar haar toe!' zegt Kelly. 'Jaa ik ga met je mee!' zegt Harry. Mooi 2 van de 3 zijn weg. 'Waar zijn Zayn en Louis eigenlijk?' vraag ik. 'Ohh die zijn aan het gamen!' zegt Liam. 'Okee, wil jij niet gamen?' vraag ik. 'Ik ga naar Lou en zayn om te gamen' zegt Niall opeens. Shit dat was niet de bedoeling. 'Okee' zeg ik. 'Vaness, vind jij Niall leuk?' vraagt Liam serieus. 'nee, hij heeft toch een vriendin?' vraag ik. 'jaa, maar toch' zegt Liam. 'Nee, ik vind een jongen in Amerika leuk' lieg ik. 'Okee mooi, wat zullen we gaan doen?' vraagt Liam. 'uhh ik ga even naar mijn tante' zeg ik en loop naar de kamer van Lou!
Heeyy,
Ik hoop dat jullie dit hoofdstukje leuk vonden! Ik vind het persoonlijk best leuk! Als jullie me ooit nodig hebben voor iets, stuur me een berichtje en ik help je!
lots of love xx
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanficIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...