cNiall POV:
* volgende morgen*
Gister avond was echt een super leuke avond. Maar ik heb nog wel last van mijn neus. Ik snap echt niet waarom Bram jaloers was op mij en Britte, ik bedoel we hebben niks. Ookal zou ik dat wel willen... Maar ze vind me vast niet leuk.. Ze zei wel dat ze me knap vond, maar dat vind ze vast ook van de andere jongens.. OMG IK RUIK AFBAKBROODJES. Ik ren naar beneden. Ik blijf staan en zie dat iedereen al aan tafel zit behalve Britte. Ik hoor iemand van de trap afrennen. En dan springt ze opeens op mijn rug en val ik om.. 'Ook Goedemorgen Britte' zeg ik lachend. 'Goedemorgen Nialler' zegt ze lachend en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik hoor iedereen ahww zeggen. 'En nu gaan we eten want ik heb honger' zeg ik lachend en val aan. Als we klaar zijn met eten heb ik nog steeds honger.. 'Jongens wat gaan we vandaag doen?' vraag ik. 'We hebben vanavond pas een concert, dus zullen we naar het pretpark gaan?' vraagt Louis enthousiast! 'OMG jaaa' roepen Kelly en Britte in koor. Wat is Britte toch leuk.. 'Is goed' zeggen ik, Harry, Zayn, en Liam in koor. 'Zal ik even een limo regelen guys?' vraagt Liam. 'JAA, maar Liam ik wil wel naast jou zitten in de eerst achtbaan!' zegt Britte lachend. 'Yaayy is goed' zegt Liam vrolijk! Pff... volgensmij vind ze mij helemaal niet leuk, maar vind ze Liam leuk.. Nouja ik vraag het haar vandaag wel tijdens het concert! OMG ik heb een goed idee, alleen even aan de boys vragen of het goed is... Ik ga me snel omkleden!
Britte POV:
Ohyeahh we gaan naar een pretpark. Ik ren snel naar onze kamer voordat Kelly de badkamer ingaat.. 'KELLYY, ik wilde eerst in de badkamer' zeg ik quasi-verdrietig als ik erachter kom dat Kelly al in de badkamer zit. Dan maar uitgebreid kijken wat ik aan doe. We gaan naar een pretpark en het word heet, dus ik doe een kort spijker broekje aan en mijn Coca Cola croptop aan. Ik loop zuchtend naar de gang als ik Niall tegen kom. 'Uh hey Britt, moet je anders ff bij mij douchen?' zegt Niall. 'Jaaa, thanks Nialler!' zeg ik blij en geef hem een knuffel. OMG i love the Horan-hug! Ik pak snel mijn kleren en undies en loop Niall zijn badkamer in. Het ruikt hier zo lekker! Ik ga douchen en gebruik Niall zijn zeep, want die ruikt mega lekker! Na 10 minuten vind ik het goed en droog ik me af en doe mijn kleren aan. Ik doe mijn haar vandaag in een schuine vissengraat! Ik loop naar onze eigen kamer en doe mijn make-up. Ik hou het vandaag simpel, dun eyeliner-lijntje, mascara, oogschaduw en lipgloss. Ik pak mijn tas. Ik stop mijn zonnebrand, zonnebril, portemonee, oplader, mobiel erin en loop dan samen met Kelly naar beneden. 'Kom Potatoes, we gaan naar het pretpark!' zeg ik lachend. 'Leggoo' zegt louis hyper! 'En Niall waag het om me op je schouder te leg-' ik kan mijn zin niet afmaken want ik lig al op zijn schouder. 'Niall haal me eraf nu!' zeg ik quasi-boos! 'Moet je maar niet schelden met potatoes' zegt Niall nu quasi-boos! 'Niall, dat komt omdat jij eerst de band Niall and the Potatoes wilde noemen, wie wil dat nou?!' zeg ik lachend. 'Nouhou, hou er maar over op, leggo!' zegt Niall en zet me weer neer. 'Thanks Nialler!' zeg ik en loop de limo in!
Ohyeah we zijn er! 'Waarom zijn er geen mensen?' vraagt Kelly verbaasd. 'We wisten eigenlijk al dat we dit zouden doen, dus we hadden het pretpark al afgehuurd. Dus eigenlijk was dat van vanochtend een toneelspel!' zegt Zayn lachend. 'OMGG Kellyy freaking One Direction heeft gewoon een pretpark voor ons gehuurd!' roep ik. Kelly en ik zijn aan het fangirlen. Jup, dat doen we nog steeds... 'Haha ze zijn weer aan het fangirlen hoor' 'fangirl vooral door girls' 'girls, fangirl even een andere keer' zeggen ze. 'Zaynieee, laat ons gewoon! Nou leggo pato- lads!' zeg ik! 'Whatever you want girl!' zegt Zayn. 'Zayn, je bent verloofd niet flirten!' zegt Harry lachend. 'okee, maar dan moet jij Kelly een keer vragen in plaats van alleen maar met haar te flirten!' zegt Zayn lachend. 'Misschien moet ze het dan eerst uitmaken met dat vriendje van der.. Want anders kan dat niet eh!' zegt Harry nu beetje boos. 'Guys, bespreken jullie dat even met z'n 2e een andere keer! Kelly staat er ook gewoon bij hoor!' zeg ik! 'Okay is goed!' zegt Zayn!
heeyy, ik hoop dat jullie dit leuk vonden!
Ik ben echt hyper. Ik hoorde net een One Direction liedje op de radio, dus ik ging keihard meezingen en dansen enz, m'n ouders waren niet thuis, bellen de buren aan met wat er aan de hand is. Ik zo heel droog; oh niks ik was alleen aan het zingen! Je had haar gezicht moeten zien AHAHA xxx
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanficIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...