Kelly POV:
Vanessa is net weg gebracht door Lou.. Dit is echt niet normaal wat ze ons allemaal heeft aangedaan! Ik ben zo boos op haar, ze had mijn beste vriendin nooit mogen kwetsen! En ik weet dat Britte me een beetje in de steek heeft gelaten maar ze is en blijft mijn beste vriendin! 'Britt, het komt allemaal goed! Ze is weg nu! Jij en Niall worden heel gelukkig met elkaar!' zeg ik en geef Britte een knuffel. 'Sorry, ik had je nooit in de steek mogen laten! Je bent de beste vriendin die er ooit kan bestaan en ik laat je stikken!' zegt Britte huilend! 'Het is goed, het was dom ja maar je blijft mn bestiee!' zeg ik. 'Britte, het spijt me.. Ik had niet door dat Vanessa dit wilde doen! Als ik dit had geweten had ik haar allang ergens in Afrika gedumpt.. Want niemand maar dan ook niemand breekt het hart van mijn meisje!' zegt Niall. 'Ahh Ni, iloveyou! En jij kon er niks aan doen!' zegt Britte en geeft hem een knuffel.
Ik loop naar Harry, tussen ons gaat het echt heel goed trouwens. 'Ik ben blij dat het weer goed is' zegt Harry en geeft me een kus op mijn wang. 'Ik ook hazz, ik ook' zeg ik!
*3 maanden later*
Het is nu 3 maanden geleden dat Vanessa Niall en Britte gekwetst had... De jongens hebben er al een super groot deel van de tour gedaan, en morgen de laatste show in Nederland! De tour was echt super gaaf en Britte en ik zijn echt nog veel closer geworden dan we al waren! En hazz en ik, wij zijn uit elkaar... Het werkte niet... Maar we zijn nu gewoon beste vrienden! Ik heb nu Luke Hemmings als vriendje, hij is echt super lief! En tussen Britte en Niall? Dat gaat echt perfect! Die twee zijn echt voor elkaar gemaakt! Het was een fantastisch jaar om nooit maar dan ook nooit meer te vergeten!
Heeyy,
Dit was het allerlaatste Hoofdstuk van Another World ft. One Direction! Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van dit verhaal! Ik wil ook graag mijn allerbeste vriendinnetje bedanken omdat ze me heel erg geholpen heeft met dit verhaal! Ik ben echt onwijs blij dat ik de 1k reads heb gehaald! Ik hoop dat jullie ook mijn andere boek gaan lezen! Sorry dat ik dit verhaal niet verder schrijf maar ik heb echt geen inspiratie meer! Ik hou van jullie stuk voor stuk!
lots of love xxx Britte
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanficIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...