Harry POV:
Vanessa komt huilend onze kamer binnen! 'Vaness, wat is er aan de hand?' vraagt Niall terwijl hij haar in een knuffel trekt. 'Britte en Kelly sluiten me buiten!' zegt ze. 'Hoe dan?' vraag ik. Dat zullen ze toch nooit doen?! 'Nou toen ik kwam zeiden ze dat ze net klaar waren met shoppen, en dat jij niet had gezegd dat ik zou komen! En ze liepen de hele tijd met zijn 2e gezellig te doen en ik liep er maar een beetje achter..' zegt ze. 'Vaness, ik had ook niet gezegd dat je kwam... Maar dat andere is echt niet normaal! Ik ga nu meteen naar ze toe!' zeg ik boos.
Ik storm hun kamer binnen!
Britte POV:
'hazz, wat kom je doen?' zeg ik. 'Jullie moeten een beetje aardig zijn voor Vanessa en haar niet buitensluiten! Weet je wel niet hoe gekwetst ze nu is! Ze is nu aan het huilen in Niall zijn armen!' zegt Harry boos. 'ZE IS WAT?! Pardon, ten eerste we hebben haar niet buitengesloten we waren gewoon echt net klaar met shoppen en toen kwam ze pas ZONDER dat we okee hadden gezegd! En nu is ze verdomme in MIJN vriendjes armen aan het uithuilen omdat ze zich gekwetst voelt! Ik snap heus wel dat ze het niet leuk vond dat Kelly en ik zomer weggingen maar dit gaat wel heel ver!' zeg ik boos. 'DOE JIJ EENS EVEN HEEL SNEL NORMAAL! Ja sorry voor dat, maar jullie gaan nu jullie excuses aan bieden! En voortaan betrekken jullie haar overal bij!' zegt Harry. En trekt ons mee naar hun kamer.
'Sorry Vanessa, het was niet onze bedoeling om je buiten gesloten te voelen! We hadden gewoon even een best friend momentje! En ik vind je echt een super leuke spontane meid maar ik had Kelly gewoon even nodig!' zeg ik. 'Agh meid! Geeft niks! Het is goed!' zegt ze en geeft me een knuffel. 'Sorry Vaness, maar het was echt niet onze bedoeling!' zegt Kelly. 'Okee, geeft niet!' zegt ze en geeft Kelly ook een knuffel!
'OPGELOST!! Was dat nou zo moeiljk?' vragen de jongens lachend. 'Nee' zeggen we alle 3 in koor. Dit gaat denk ik echt super leuk worden met zijn 3e! Ik kan het ook echt goed vinden met Vanessa! En Kelly gaat haar volgensmij ook steeds aardiger vinden!
'Niall kan je even komen?' vraag ik. Ik wil wel weten of hij haar leuk vind omdat hij het gelijk voor haar opnam en haar een knuffel gaf enz. 'Wat is er babe?' vraagt Niall. 'Niall, heb ik concurrentie? Vind je Vanessa leuk? Want je gaf haar gelijk een knuffel en liet haar gelijk in je armen uithuilen en normaal doe je dat alleen bij mij..' zeg ik. 'Wat? Vertrouw je me niet?' vraagt Niall huilend. 'Niall het was echt niet mijn bedoeling om je zo verdrietig te maken! Tuurlijk vertrouw ik je, ik wil je gewoon niet kwijt!' zeg ik. Maar Niall rent huilend weg! Ik ren gelijk achter hem aan! Hij rent veel sneller als ik en ik kan hem niet meer bijhouden, na een paar minuten ben ik hem kwijt 'SHIT' roep ik.. Ik wil helemaal geen ruzie met Niall.. Ik hou zoveel van hem.. Ik wil hem niet kwijt! Ik ga bel Niall maar ik krijg voicemail.. Ik stuur hem een smsje:
Nialler, sorry misschien had ik niks moeten zeggen! Ik vertrouw je voor 100% alleen ik wil je gewoon niet kwijt! Ik wilde je niet aan het huilen maken! Pleasee kom terug! Ik mis je xxx BIk verzend het smsje! Nu maar hopen dat hij gelijk reageerd! Na 5 minuten krijg ik een smsje:
Hii Britte, sorry ik heb even wat tijd voor mezelf nodig! Jullie hoeven me niet te gaan zoeken! x N
Shit, hier heb ik echt niks aan...
* 2 uur later*
'Jongens, het is nu inmiddels 8 uur en het begint te schemeren! Ik ga nu Niall zoeken! En dan kan ik met hem praten!' zeg ik. 'Is goed, doe wel voorzichtig!' zegt Harry. 'Britt, moet ik anders met je meegaan?' vraagt Vanessa lief. 'Nee dankje, ik doe het graag zelf' zeg ik.
Ik ben nu al een half uur aan het zoeken en ik kan hem nog steeds niet vinden.. Ik hoor iemand huilen op een bankje. Ik loop er naar toe, ik zie een jongen zitten. Ik loop er dichter naar toe, ik kan zien wie het is.
Heeyy,
Ten eerste; Rip Nana Styles! Vandaag is de oma van Harry Styles overleden! Ik weet wel dat Harry zijn (stief) vader altijd zei wat voor een lief en fantastisch persoon ze was! Ik leef echt met Harry mee!
Maar hoe vonden jullie dit hoofdstuk? Tips en feedback zijn altijd welkom!
Lots of love xx
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanfictionIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...