Niall POV:
Als ik wakker word zie ik Britte nog vredig slapen. Ik ga maar een stukje lopen. Even verwerken wat er allemaal gebeurd is. Ik pak trek mijn joggingsbroek met een trui aan en doe een hoodie en zonnebril op en loop dan naar het park! Het is nog super rustig gelukkig. Ik moet die Nils en Bram echt een klap voor hun kop geven, maar ik hou me in voor Britte. Als ik op een bankje zit word ik al wat rustiger. Waarom Britte?! Waarom?! Ik begin te huilen. Ze verdiend dit niet, Kelly ook niet. Ik hoor iemand mijn naam roepen. Ik draai me om. Dat is Harry!
'NIALL WAT DOE JE HIER?!' vraagt Harry boos. 'Hazz relax, ik was even aan het nadenken over wat er allemaal gebeurd is.. En ik moest even rustig worden want ik wil die jongens echt in hun gezicht slaan' zeg ik. 'Niall had dan een briefje achter gelaten, Britte was super ongerust, ze dacht dat je ze in elkaar aan het slaan was' zegt Harry. 'jaa dat wilde ik ook maar ik hou me in voor Britte' zeg ik. 'Ik ook voor Kelly! Okee, we praten met hun er niet meer over dan vergeten ze het zo snel mogelijk. En als wij er over willen praten gaan we gewoon met elkaar praten!' zegt Harry. 'Goed plan hazz! Bel Liam anders dat ik terecht ben en dat we naar huis komen!' zeg ik. Harry belt Liam en we lopen alvast naar huis...
Britte POV:
Ik hoor de deur open gaan! Ik ren naar Niall toe en val huilend in zijn armen. 'Niall ik was zo ongerust! Ik dacht dat je ze in elkaar zou slaan en dat ze dan jou dood sloegen want hun waren met z'n tweeën, en ik was zo bang!' zeg ik huilend. 'Stt... rustig! Ik ben terug! Ik heb niks gedaan! Ik ga ook niks doen! Sorry babe, ik zal je dit nooit meer aan doen!' zegt Niall gerust stellend. We staan nu al 10 minuten te huilen ik elkaars armen. We gaan op de bank zitten. Niall trekt me om zijn schoot en slaat zijn armen om me heen.
'Wat zullen we vandaag gaan doen jongens?' vraagt Liam. 'EN MEISJES' schreeuwen Kelly en ik lachend. De jongens lachen. 'Uhh zullen we uhh jullie een rondleiding door London geven? Eigenlijk best erg, jullie zijn hier nu 17 dagen (2 weken en 3 dagen) en we zijn nog geen een keer naar de bezienswaardigheden van London gegaan' zegt Louis. 'JAA! En dat is inderdaad erg!' zeggen kelly en ik lachend.
Ik en Kelly lopen naar boven om ons om te kleden. Ik stap snel onder de douche. Na 5 minuten ben ik het zat en droog mezelf af. Ik trek vandaag mijn rode broek aan met een wit shirt met zwarte strepen erop, en daaronder mijn witte gympen. Ik krul mijn haar. Daar schud ik ze nog een beetje zodat ze heel natuurlijk lijken. Nu een hele bos haarlak erin en klaar. Ik hou mijn make-up vandaag niet te moeilijk. Eyeliner, Mascara, oogschaduw en lipgloss. Ik loop naar beneden.
'OMG ZE HEEFT DE LOUIS OUTFIT AAN!' schreeuwt Louis. 'OMG INDERDAAD LOU!' schreeuwt Harry. Louis rent op me af en knuffelt me! 'Ik had het eigenlijk niet eens door, maar inderdaad ik heb de Louis outfit aan!' zeg ik lachend en knuffel Louis terug. 'Wie heeft de Louis outfit aan?' hoor ik Niall vragen. 'Ik!' roep ik. Hij loopt de woonkamer binnen. 'Sorry boobear, maar het staat toch leuker bij mijn meisje!' zegt Niall lachend en geeft me een kus op mijn wang. 'Echt niet! Het staat ons allebei even leuk!' zeg ik lachend. 'YES' zegt Louis.
'OMG BRITTE JIJ HEBT OOK DE LOUIS OUTFIT AAN!' schreeuwt Kelly opeens. 'UHH JAA HOEZO?' schreeuw ik terug. Dan loopt ze naar beneden en begin ik keihard te lachen. 'Ik ook' zegt Kelly lachend. 'OMG 2 MEIDEN HEBBEN DE LOUIS OUTFIT AAN!! MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!' zegt Louis hyper. 'OMG super toevallig!' zegt Kelly. We praten er nog even over en dan gaan we naar het centrum van london!
We zitten net 5 minuten in de auto maar ik verveel me nu al. 'Hoelang is het rijden?' vragen ik en kelly tegelijk. 'Uhh nog 5 minuten!' zegt Harry die achter het stuur zit! 'Okee!' zeggen we in koor. Dan draait het liedje Another World op. We zingen met z'n 7e super hard mee! Als het liedje is afgelopen zegt kelly: 'eigenlijk Britt beschrijft dit een beetje wat er is gebeurd afgelopen 2 weken!' 'Jaa inderdaad' zeg ik! 'WE ZIJN ER" gilt Harry.
heeyy, ik hoop dat julllie dit hoofdstukjee leuk vonden! Het is mega saai iknow! Maar ik had niet veel tijd vandaag! Morgen word het leuker beloofd!xxx
JE LEEST
Another world ft. one direction
FanficIk zal me even voorstellen, nou uhh ik ben Britte. Ik ben 15 jaar en ben een directioner! Mijn beste vriendin is Kelly en ook zij is een directioner! We willen de jongens heel graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt onze helden! We lijken best wel...