Hoofdstuk 12

267 9 1
                                    

Britte POV:*volgende morgen*

Gister avond was echt super gezellig met de jongens! Gister hebben we eigenlijk aan iedereen die single is gevraagd of hij/zij iemand leuk vind, behalve Niall... Daar baal ik van. Want dat zou ik best willen weten! Maarja daar kom ik vast nog wel achter. Nu ga ik snel douchen, terwijl ik naar de douche loop pak ik undies. Na een tijdje gedoucht te hebben droog ik me af. Dan loop ik in mn undies naar mijn kast en zie Kelly net wakker worden. 'Ook goedemorgen Kell!' zeg ik lachend! Ze mompelt wat terug, ze is vast nog half in slaap. We gaan vandaag naar de studio, dus ik doe denk gewoon simpele kleren aan. Ik doe mijn favoriete jeans aan met daarop mijn One Direction trui! Ik zie dat Kelly de badkamer is in gegaan, dan maar wachten tot ze klaar is.. Na 20 minuten klop ik op de deur! 'Jaja, ik kom eraan. Ik ben bijna klaar met mijn make-up!' zegt Kelly. Dan na 5 min is ze klaar en kan ik mijn make-up doen. Net als Kelly doe ik mijn make-up vandaag simpel. We gaan toch alleen maar opnemen. Dus alleen een eyeliner lijntje en 3 lagen mascara! En dan loop ik samen met kelly naar beneden. Als we beneden zijn hebben ze een heel ontbijt gemaakt met, ei, spek, kaas, afbakbroodjes, croisantjes. We vallen meteen aan! mmmhhh dit is echt lekker! 'thanxx boys dit is echt lekker'zeg ik. 'hebben jullie goed geslapen? zegt Harry. 'jaa super lekker. top bed!'zegt Kelly. 's-super girls!'zegt Harry stotterend en blozend. mmmhh hier ga ik straks achter aan.

Na het eten stappen we weer in de limo. 'Op naar de studio' zegt Niall vrolijk. Ik zie dat Harry de hele tijd al afwezig is. Dat begon eigenlijk gisteravond na de vraag of hij iemand leuk vond.. Ik vraag het wel als we terug gaan naar huis.

Als we eenmaal bij de studio aankomen word ik zenuwachtig. Ik kan echt niet zingen, ook al zegt fucking One Direction van wel. Simon vind me vast super slecht! Dit word een grote afgang! Maar goed, voor Niall en de andere boys + kelly heb ik het wel over..

'WOW, Britte dat was echt heel erg goed!' zegt Simon. We zijn nu eindelijk klaar na 2 uurtjes. Het is wel kort, maar het is heel erg vermoeiend! We gaan nu weer terug naar de auto, limo, en rijden naar huis. Zelfs tijdens het zingen merkte ik dat Harry afwezig was.. Er is echt iets aan de hand met die jongen!

Eenmaal thuis vraagt Harry of ik even met hem wil komen praten. Ohgod, hij zou mij toch niet leuk vinden?! 'Uhh Britte, ik vind een meisje leuk, ik ken haar pas net, maar ze is bezet.. En ik vroeg me af of jij wist of dat meisje mij ook leuk vond?' vraagt Harry. 'Harry, vast wel. Maar als je zegt wie het is zal ik het even na vragen!' zeg ik blij! 'Kelly..' 'oh, dat is wel lastig, maar ik doe mijn best!' zeg ik en geef Harry een knuffel. Hij is gelijk een stuk vrolijker!

Ik loop gelijk naar Kelly toe!

'heeii Britte omg kreeg net zo'n lief berichtje van Nils'zegt Kelly super blij!. ' heeii super leuk maar uhh kan ik even met je praten? zeg ik. ùhh jaa hoor waarover heb je problemen?'zegt Kelly. 'haha nee ik niet maar een vriend van mij wel en uhh jaa hoe gaa ik dit zeggen. vind je nog iemand anders leuk naast Nils, de jongens bijvoorbeeld?'zeg ik. 'haha nee ik hou van Nils. hoezo dan?'. zegt kelly. 'oh okee.....'zeg ik. 'wacht is wat is er waaroom die oohhh?'zegt Kelly. 'okee laat ik het maar zeggen maar je moet het tegen niemand zeggen ook tegen hem niet! beloofd?'zeg ik. 'uh okee is goed beloofd!'. zegt kelly. 'okee uhh Harry vind je leuk!'. zeg ik blij. 'huh wat vind hij mij leuk??' zegt Kelly. òmgggggg dat is zooo geweldig!'schreeuwt Kelly. 'omg ik weet het zooo coool! dit is je droom'. zeg ik. 'maar ik heb al een vriendje....'zegt kelly. 'daarom vroeg ik ook of je hem ook echt leuk vond, maar dat vind je dus ik denk dat ik tegen Harry ga zeggen dat pecht heeft en iemand anders moet gaan zoeken.'zeg ik. 'nee neee wacht ik vind hem ook wel leuk maar dan moet ik het eerst met Nils uitmaken anders bedrieg ik hem' zegt Kelly. 'jaa dat moet je idd doen maar wel pas na je verjaardag! zeg ik. 'huh wat waarom ik kan het toch gewoon nu uitmaken?' zegt Kelly. 'nee dat kan niet hij heeft geen bereik want hij is op vakantie!'lieg ik. 'huh dat heeft hij mij niet eens verteld?'zegt Kelly. 'nee ik hoorde het ook maar van Bram'zeg ik. 'okkee raar maar goed dan maak ik het later wel uit'zegt Kelly. 'jaa dat moet je doen en nu gaan we naar beneden! leggo!'zeg ik.

HEEEY,

IK HOOP DAT JULLIE DIT HOOFDSTUK LEUK VONDEN! HET VOLGENDE HOOFDSTUK WORD MEER DRAMA :)

XXX

Another world ft. one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu