1.kapitola

496 32 5
                                    

CL zhluboka dýchala. Zbývala minuta do jejího vystoupení s G-Dragonem, The Leaders.
Ještě před měsícem by se těšila jako dítě na Vánoce. Vše se ale změnilo, když vyšli na povrch jeho románky s Kiko. Byla tak naivní, když věřila, že jsou jen kamarádi. Kiko dokonce věděla co k němu CL cítí. Kéž by byla jen tou fanynkou. Nemusela by ničemu věřit, vždyť nic nebylo potvrzeno. Ale díky YG family se v YG nic neudrží v tajnosti. Takže brzy celá YG věděla, že GD a Kiko spolu něco maj. Jen nikdo nevěděl jak vážné to je.
Další hluboký nádech.
45 sekund...
CL pak nemohla spát a jíst. Vyhýbala se celému Big Bangu, jen aby nepřišla do kontaktu s jejich leadrem. Když se potkali, nedívala se mu do očí, držela si odstup a snažila se utéct. To byla její obrana.
Další hluboký nádech.
30 sekund......
*CL
Někdo ke mě přistoupil zezadu. ,,To není fér že hyung může vystupovat s tebou. Kdyby ses takhle vyfikla pro moje sólo, klidně bych rapoval." Seungri ke mě přišel a obejmul mě kolem ramen. Seungri...
Jedinej kdo byl vždycky optimistickej. Seungri...
Jedinej kdo mě vždy rozesmál.
Seungri...
Jsem mu vděčna za tolik věcí. I když ty jeho uchylný vtipy byli často přes čáru, občas to prostě člověka rozesmálo. To všechno byl pro mě Seungri.
Už se mi nedýchalo tak lehce.
20 sekund....
Seungri ji zašeptal do ucha,,Dneska vypadáš fakt dobře"
,,Děkuji."
,, Nezapomeň, pokud je něco co ti je nepříjemné, prostě to nedělej. A nezapomň že já jsem tu pro tebe vždycky.''
To mě uklidnilo. Usmála jsem se na něj.
5 sekund
,,Děkuju oppa!"
3 sekundy
Seungri mi mává.
2 sekundy
Zhluboka se nadechnu. Chtěla bych utéct ale vím že nesmím.
1 sekunda.
Je to tady. Slova Seungriho mi zní v hlavě.
0 sekund.
Plošina mě pomalu vyváží vzhůru. Kolem jsou davy lidí. Začne se oběvovat postava muže, kterého miluji již 6 let. Všude slyším ,,Wassup! Wassup! Wassup, wassup, wassup!" V hlavě ale stále slyším ,, Nezapomeň, pokud je něco co ti je nepříjemné, prostě to nedělej. ''
GD se ke mě blížil. Natáhl ruku. Měla přijít část kdy mě GD obejme. Musím se zachovat profesionálně. Hlavou mi stále zní ,, Nezapomeň, pokud je něco co ti je nepříjemné, prostě to nedělej. '' A najedou mi to dojde. Lehce, jakoby flirtovně praštím GDho do ruky a odkráčím na druhý konec pódia. Prostě se k němu nebudu přibližovat dokud jsou mé city tak silné! A to platí i na jevišti.
*Seungri
Sledoval jsem Chaerin na obrazovce. Když přišla ta část kdy ji má hyung obejmout....Musel jsem se smát. ,,Zvládla jsi to jako profesionálka.'' pomyslel jsem si. Ten bastard si to zaslouží. Měl by on i ona konečně pochopit že její krásný usměv je pro něj až moc dobrý. Chaerin si zaslouží někoho lepšího. Néé, vůbec nemyslim na sebe.
Vždycky jsem si prostě myslel, že se Jiyong k Chaerin hodí. Vždycky jsem myslel, že jen on ji udělá šťastnou. Byli nejlepší kamarádi a všichni kolem se už pomalu sázeli kdy to konečně daj dohromady. Né že by to bylo extra příjemné. Vidět jak se láska vašeho života dává dohromady s někým jiným, ale role kamaráda mi v té chvíly vyhovovala. Když mi Chae prozradila co cítí k hyungovi, byla to jako kdyby u srdce vybuch granát. Můj úsměv pak byl nejlepší herecký výkon v kariéře. Ale byl jsem rád že je šťastná. Teda byla. Byla, než to ten hajzl udělal. V té chvíly jsem si slíbil že udělám cokoliv aby se k ní Jiyong už nepřiblíž.
*flashback
Šel jsem chdobou v YG. Všude bylo rušno a já nevěděl proč. Jiyong byl v byl v jednom z tanečních sálů. Viděl jsem jak sedí se sklopenou hlavou a manažer na něj něco křičí. Chudák. Vrátí se z dovolený a už ho takhle dusej.
Jiyong ale nebyl důvod proč jsem sem přijel. Vlastně oficiálně jsem neměl žádný důvod. Ale Chaerin měla dneska pracovat na novém albu 2ne1. Znám ji už hodně dlouho, takže jsem si dokázal představit jak to vypadalo. Zase proseděla celou noc ve studiu, nejedla a nepila. Takže jsem se rozhodl ji trochu povzbudit.
Konečně jsem došel před studio. Otevřel jsem dveře a Chae tam opravdu seděla. Jenže to nebyla ta veselá Chaerin kterou znám. Nebyla to ani upracovaná utahaná Chaerin. Seděla na pohovce, obličej schovaný v klíně a ruce měla kolem kolen. Slyšel jsem vzlikání a popotahování.
,,Chae seš v pohodě?"
Chaerin zvedla hlavu a podívala se na mě. Měla uslzené očí a ztrápený výraz. Jak může někdo vypadat tak dobře v takovém stavu?!
,,Seungri!"
To bylo jediné na co se zmohla než začala zase brečet. Sedl jsem si vedle ní. To bylo poprvé co jsem ji viděl brečet.
,,Chae co ti kdo udělal? Víš že mě můžeš říct všechno."
V tom jako kdyby v ní přeskočilo. Otřela si slzy a narovnala se.
,,Jsem v pořádku. Jen mi pukli nervy."
Podívala se na mě a falešně se usmála. Panebože holka, znám tě skoro 10 let, vážně si myslíš že to na mě platí?
Popadl jsem ji za ramena.
,,Tak ještě jednou, Chae. Mě můžeš říct cokoliv."
,,Řekla jsem že jsem v pořádku, Seungri. Měl by ses starat o vlastní problémy."
Zvedlanse a odešla. Celá Chaerin, jakmile nezvládá, přepne na CL a je jí všechno jedno. Rozhlédl jsem se po místnosti. Musela tu trávit víc než jednu noc. Všude byl bordel, a to se naší Chaerin nepodobalo. A navíc tolik plechovek od Doctora Peppra by jste nenašli ani v celé Americe. Na stole ležel její iPhone. Sice si hrála na CL, ale roztržitá byla jako Chaerin. Všiml jsem si že mobil byl odemknutý. Vím že se to nemá, ale když já už jsem prostě takovej. Na mobilu byla otevřená stránka Dispachtu. What? Vždyť Chae vždycky říkala že nemáme bulvár nikdy číst, tak proč...... Hned mi to došlo. Titulek totiž hlásil,, GDragon a Kiko spolu chodí? " Hned jsem všechno pochopil.

_____________
Takže 1.kapitola je delší, doufám že to nevadí. Další se budu snažit přidat jak to půjde...

Love or be lovedKde žijí příběhy. Začni objevovat