Seděli jsme na baru. Oba jsme nevěděli co říct, tak jsme oba mlčeli. To trapné ticho jsme se snažili zapít. Chtěla jsem něco říct, ale nevěděla jsme jak. Vlastně ani co. Nevěděla jsem proč je tady. Nevěděla jsme co tu chce. Ale věděla jsem že chci aby tady zůstal...
*flashback
Prodírala jsem se davem lidí. Snažila jsem se najít toho fanouška. Už jsem skoro byla u místa kde stál. Najednou se mi zamotali nohy a já padala na zem. Čekala jsem tvrdý naráz ale nebo mě zachytilo. No, byl to někdo. Seungri.
*end of flashback
,,Byla jsi skvělán" řekl Seungri a já se na něj podívala. Nevěděla jsem co odpovědět. Proč se najednou cítím tak divně. Neříkejte že se červenám. Chytla jsem se za tváře. No, těch pár drinků udělá svoje.
,,Děkuju." špitla jsem.
Najednou začala hrát písnička Marvin's room. Milovala jsem tuhle skladbu. Najednou se Seungri postavil a napřáhl ke mě svojí ruku.
,,Vím že tu písničku miluješ. A vím že chceš na ní tančit."
Měl pravdu. Chytla jsem ho za ruku a on mě odvedl na taneční plochu. Dala jsem mu ruce kolem krku. On mi položil ruce kolem boků. Pomalu jsme se nechali unášet rytmem. Moje hlava klesla na jeho ramena. Hudba skočila ale mi jsme tomu nevěnovali pozornost. Podívala jsem se mu do očí. On se podíval do mích. Všechno se kolen mě rozplynulo. On se ke mě naklonil a...políbil mě. Koleno se mi podlomila. Naše rty se spojili a nechtěli se pustím. Bylo to jako bych byla v nebi. Bylo nám jedno kdo nás teď vidí. Chtěli jsme jen být s tím druhým. Když jsme se konečně dotáhli, Seungri se na mě podíval.
,,Vyapdnem?"
Lehce jsem přikývla. Ještě celou omámenou mě vytáhl z klubu. Bylo mi to jedno. Chtěla jsem být jen s ním.
*O týden později, v Koreji, Seulu, YG budova
Šli jsme ruku v ruce. Hlavu jsem měla položenou na Seungriho rameni. Když jsme šli po chodbě, bylo vidět naše couple tattoo. Bylo nám toho jedno. Skoro všichni o nás stejně věděli. Vešli jsme do chodby. Teochu jsem zpomalila. Seungri se na mě otočil, chytil za obě ruce a podíval se přímo na mě.
,,Neboj se. Nic se ti nemůže stát l."
,,Já z něj mám strach."
,,A řekni kdo nemá.
Zasmála jsem se. Už to bylo jako se starým Seungrim. Jen ještě lepší. Dal jsme v ruku v ruce pokračovali chdobou. Konečně jsme došli ke dveřím. Zhluboka jsem se nadechla. Přečetla jsem si cedulku, přesto že jsem věděla co tam bude.
,,CEO Yang HyunSuk"
Pomalu jsme otevřeli dveře. Vešli jsme do něčeho jako čekárny, ale nebyli jsme tam sami. Kdo tam byl, to mě trochu vyhodilo z míry. Na.pohovce seděla Kiko a Jiyong. Seungri zmáčknul mojí ruku pevně. Z poloviny protože chtěl ukázat že jsem opravdu jeho, a z poloviny protože mi chtěl dát sílu. Já už jí ale nepotřebovala. Pustila jsem Seungriho a došla k již stojícímu Jiyongovi a Kiko. Oba jsem je obejmula. Když Seungri viděl že jsem v pohodě, přišel ke mě a dal mi ruku kolem ramen.
,,Hyung! Co tu děláš?"
,,Máme pro vás velkou novinu!"
,,Jakou."
,,Kiko je těhotná."
*Seungri
Tohle byl šok i pro mě. Tohle přece Chaerin nezvládne. Ta se ale jen usmála a obejmula Kiko.
,,To ti tak přeji."
Kiko ji obejmula zpátky a poděkovala. Pak se Chaerin otočila na Jiyonga.
,,Moc ti blahopřeji."
A taky ho obejmula. Jiyong se jen usmál a ukázal na naše couple boty a po té na couple tetování.
,,Hádám že vím proč tu jste."
Jen jsem se zasmál a políbil jsem Chaerin na tvář.
,,Oppa." hravě mě odstrčila ale já věděl že se jí to líbilo. Všichni jsme se smáli. Začali jsme si vyprávět historky, a tak. Jenže pak se otevřeli dveře. Vyšel Yang HyunSuk.
,,Co je to tu za rámus?"
Všichni 4 jsme na sucho polkli. Tohle bude složité...________________________
Yo guyzz. I am back.
Takže tohle je něco jako poslední kapitola. Se slzou v oku se s vámi loučím.
Pokud se vám tohle líbilo, podívejte se na moje další povídky.
Jinak tohle ještě není 100% konec. Bude ještě speciální kapitola .
Protože.....LOVE YA! ♥ ♥ ♥
ČTEŠ
Love or be loved
FanfictionCL už odjakživa miluje GDho. Seungri odjakživa miluje CL. ________________________ Ahoj...tohle je moje první ff. Doufám že se vám bude líbit. _________ Ship: skydragon X ririn varování: žádné