*Seungri a CL
Chaerin se nahlas smála Seungriho vtipu. Poprvé od skandálu Jiyonga a Kiko se cítila opravdu šťastná. Seungri to cítil podobně. Být tady s ní. Vidět její andělský smích. Být dokonce ten, který ji rozesmál. Bylo ty pro něj lepší než Vánoce. Stokrát lepší než Vánoce. Seungri měl pocit že teďka je ta správná chvíle. Musí to udělat. Ona je přeci jeho životní láska. Chce ji vidět takhle šťastnou každý den.
Chytnul ji za ruku. Chaerin se přestala smát a podívala se na něj. On se jí podíval do očí.
,,Chaerin. Už dlouho ti chci něco říct..."
,,Seungri.."
,,Né. Už se nenechám zastavit nikým. Už poprvé když jsem tě uviděl jsem věděl, že jsi něco speciálního. Věděl jsem že můj vztah k tobě bude speciální. Jenže ty jsi měla vždy blíž k Jiyongovi. Rozhodl jsem se proto být tvím kamarádem. A bylo ty úžasné. Byla s tebou sranda a rozuměli jsme si. Navíc jsi byla rok od roku krásnější a krásnější. Když ji debutovala, uvědomil jsem si že k tobě cítím něco výjimečného. Nebyla to jen láska. Byla to životní láska. Jenže ty jsi měla ráda Jiyonga. A já si říkal že on bude pro tebe to nejlepší. Zato se ti omlouvám. Kdybych věděl co udělá, chránil bych tě před ním. A to je důvod proč ti to říkám. Už tě nikdy nechci vidět plakát. Nechci vidět jak tě někdo zraňuje. Chci tě ochránit. Chci tě dělat šťastnou každý den. Prosím Chaerin, dej mi šanci. Buď mojí přítelkyní."
Chaerin nevěděla co říct. Tušila že k ní něco Seungri cítí, ale že je to až tak silné...
Nezmohla se na slovo. Najednou se jí začalo špatně dýchat. Potřebovala na vzduch.
,,Promiň já... Já..." Chaerin nevěděla co říct. Věděla ale že musí ven. Zvedla se a chtěla odejít, ale nohy se jim motaly. Lidi si na ní začali ukazovat, chtěla si proto nandat sluneční brýle, ale ruce se jí kleply tolik, že je upustila. Nechala je ležet. Pokračovala. Už se nestarala o pohledy či řeči. Prostě chtěla být venku. Konečně byla u dveří. Otevřela je, konečně byla volná. Šla dál po ulici. Lidi jí začali poznávat, ale jí to nezajímalo. Šla dál, ale nevěděla pořádně kam. Najednou nějaká holka vyjekla:,,To je CL-unnie!"
Až teď si uvědomila, že je v průšvihu. Lidé se kolem ní začali shulkovat. Nemohla dál. Všichni si ji fotili nebo natáčeli. To bylo špatné. Hodně špatné. V tom ji někdo chytl za ruku a odtáhnul do auta. Když už byla v bezpečí rozhlédla se kolem.
,,Oppa?"__________
Ano, ano. Ukončila jsem to v hroznou chvíli, je to hrozně krátké a po dlouhé době. Ale život je prostě takový.
S láskou, vaše BM
ČTEŠ
Love or be loved
FanfictionCL už odjakživa miluje GDho. Seungri odjakživa miluje CL. ________________________ Ahoj...tohle je moje první ff. Doufám že se vám bude líbit. _________ Ship: skydragon X ririn varování: žádné