9.kapitola

238 21 1
                                    

Chaerin otevřela dveře a vešla do bytu. Budu hodila na gauč. Vydala si mobil. 10 hovorů od SsanDara. Měla od ní i zprávu.
Ssandara:
Chae, jsi už doma?Jedu za tebou. Musím s tebou mluvit. HNED!
Chaerin odepsala;
Také s tebou musím mluvit. Čekám tě u mě doma.
Zhluboka se nadechla. Chtěla si dát sprchu. Zavřela se do koupelny. Svlékla že sebe šaty a vlezla do sprchy. Otočila kohoutkem a nechala po sobě stékat vodu. Bylo to osvěžující.
Po chvilce vypla sprchu. Oblékla si svůj oblíbený hedvábný župan z japonska a chtěla se jít obléknout. Najednou však uslyšela zvonek ode dveří.,, Dara" pomyslela si Chae a vydala se ke dveřím. Prudce je otevřela.
,,To si zase zapoměla he....Oppa...." Chaerin překvapeně zírala na šokovaného Jiyonga. Až po chvilce si uvědomila že před ním stojí pouze v županu. Úplně zrudla. Chtěla se otočit a převléknout, ale Jiyong ji chytil za ruku.,, Oppa.. "
,,Charin musím s tebou mluvit."
Chae se na něj podívala. On k ní přistoupil blíž a něžně ji odhrnul vlhké vlasy z obličeje.
,,Chaerin, už dlouho ti chci říct že tě mám rád. Mám tě rád, ale nejenom jako kamarádku. Když si semnou jsem šťastný, ale když jsi s někým jiným, štve mě to. Nechci tě vidět s nikým jiným. Chci abys byla semnou. Navždy!"
A políbil ji. Bylo to to, o čem Chae vždycky snila. Ale proč cítí že je to špatně. V hlavě se jí objevila fotka Jiyonga a Kiko. Uvědomila si jak pro něj trpěla. A on teď přijde, a chová se jako nějaký hrdina. Odstrčila ho.
,,Chaerin..."
,,Já.... Promiň, ale je pozdě. Ty...Ty si máš Kiko a...a... Měla sem tě ráda tak dlouho.  Né, milovala jsem tě tak dlouho. A stále tě miluju....ale trpěla sem dost. Už nechci brečet, nechci být smutná. Já.... Já tě miluju ale zároveň tě nenávidím..." a práskla dveřmi.
,,Pokud by sis to rozmyslela, budu na tebe čekat."
Cherin se sesunula a rozbrečela se. 2 polibky z den, dvě vyznání za den. Bylo to na ní moc. Potřebovala pryč. Rozbrečela se. Tak dlouho doufala že jí Jiyong něco takového řekne, až přestala a dala šanci někomu jinému. A teď přijde a řekne ji to všechno v co doufala.
Někdo znovu zazvonil. Chaerin pomalu otevřela dveře.
,,Promiň Chae...zasekla jsem se v prá....Co se ti stalo?"
,,Unnie" vrhla se k ní a pevně ji obejmula. Dara ji pohladila po vlasech. Pomohla ji dovnitř a usadila ji do gauče. Udělala dva hrnky teplé kávy a přinesla jeho obýváku. Tam ji Chaerin všechno řekla. Dara ji pozorně poslouchala. Když Chaerin skončila, Dara se na ní podívala:,,Co chceš teďka dělat?"
,,Nevím, ale cítím že musím pryč. Asi si vezmu pár dní volna a odjedu do USA. Jeremy mě tam dlouho zve, a Diplo by mi mohl pomoct s novým albem."
,,Vážně chceš i v USA pracovat?"
,,Práce je teď jediné, co mě přivede na jiné myšlenky."
,,Dobře, jak myslíš. Pomůžu ti zabalit."
,,Děkuju ti." Chaerin ji pevně obejmula.
,,Není zač, Chaerin."
*Druhý den ráno ve studiu Big Bangu
,,Chaerin odjela do USA? Věděli jste o tom?" otočil se je zbytku Big Bangu  YoungBae.
,,Cože?" vykřikli Seungri a Jiyong téměř sborově. Taeyang jim podal tablet. Oba dva ho popadli a podívali se na článek.
,,Leader 2ne1, CL, dnes odletěla do USA. jak nám její manažér sdělil, odletěla, aby navštívila svého přítele Jeremyho Scotta a pracovala na novém albu 2ne1. S albem jí pomůže další její známý, Diplo, který jí také pomáhal s jejím sólovým albem pro USA. CL sice nebude pracovat na novém sólovém albu, ale manažér nám prozradil, že je dost možná že vystoupí s Diplem a Skrillexem na jejich USA tour."
Pod článkem byla i fotka. Chaerin na ní vypadala dokonale. (viz. Photo). Bílá sukně do A se smajlíky a modrý cross top. Seungri a Jiyong se na sebe podívali. Bylo jim jasný že odjela kvůli nim. Navíc se jim nelíbila myšlenka že Chaerin bude s Diplem a Skrillexem. Další konkurenci nepotřebovali. Oba si sedli zpátky na gauč.
,,Co budeme dělat?"honilo se jim hlavou.....

_________________
Yo, guyzz! Tak se blížíme do finále. Upřímně, sama si nejsem jistá jak to skončí....takže uvidíme.

Love or be lovedKde žijí příběhy. Začni objevovat